Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Warka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772010-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772010-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Gmina Warka: Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, ul. Plac St. Czarnieckiego  1 , 05-660  Warka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 665 12 00, e-mail uzp@warka.org.pl, faks 048 665 12 25.
Adres strony internetowej (URL): www.warka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warka.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
Numer referencyjny: IR.271.3.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi bezpiecznego i punktualnego dowozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Warka do Szkół jak poniżej w dni nauki szkolnej w latach 2021 i 2022:- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka;- Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka;- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego we Wrociszewie, Wrociszew 20, 05-660 Warka;- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach, Konary 20, 05-660 Warka;- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi, Nowa Wieś 69, 05-660 Warka;- Publiczna Szkoła Podstawowa w Michałowie, Michałów Parcela 23, 05-660 Warka;- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce 3A, Dębnowola 67, 05-660 Warka.Szacunkowa całkowita trasa: 2021 rok - 64 000 km, 2022 rok - 34 000 km.Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci w zakresie tras wyznaczonych poniżej:A. WARKA - BRANKÓW - WROCISZEW – PALCZEW - GRZEGORZEWICE – WARKA, Długość trasy - 41 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15.B. WARKA - LASKI - WICHRADZ – KAZIMIERKÓW – BRZEZINKI – KRZEŚNIAKÓW I – NOWA WIEŚ - KRZESNIAKÓW II - LASKI – WARKA, Długość trasy - 28 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 8:00. Odwóz: jeden kurs, wyjazd z Warki ok. godz. 15:15. C. WARKA - PIASECZNO - DĘBNOWOLA - GĄSKI - PRUSY - GOŚNIEWICE – WARKA, Długość trasy - 21 km. Dowóz: jeden kurs, przyjazd do Warki do godz. 7:50. Odwóz: dwa kursy, wyjazd z Warki ok. godz. 13:40 i ok. godz. 15:15.D. WARKA – STARA WARKA- PILICA – GRAŻYNA - OSTROŁĘKA - DĘBNOWOLA (szkoła - do godz. 7:20) - MAGIEROWA WOLA - KONARY (do godz. 7:35) – OSTRÓWEK - PRZYLOT - DĘBNOWOLA (szkoła do godz. 7:45) - OSTROŁĘKA (szkoła do godz. 7:50) – WARKA, Długość trasy – 41 km. Dowóz: jeden kurs, godziny przyjazdu określone jak wyżej, Rano przywóz.D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT - OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA – DĘBNOWOLA (autobus wraca do szkoły po starsze klasy). Długość trasy – ok. 48 km. Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek.D1. DĘBNOWOLA (szkoła) (około 14:30) – DĘBNOWOLA – MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA. Długość trasy – 48 km. Po południu odwóz: Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek.D1. WARKA (13:30) – OSTROŁĘKA – PRZYLOT - DĘBNOWOLA- MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA. Długość trasy - 51 km. Odwóz po południu: Czwartek.D1. WARKA (15:20) – DĘBNOWOLA - MAGIEROWA WOLA - PRZYLOT- OSTROŁĘKA – GRAŻYNA - PILICA - WARKA. Długość trasy - 51 km. Odwóz po południu: Czwartek.E. WARKA – KONARY – MAGIEROWA WOLA – DĘBNOWOLA - WARKA. Długość trasy: 26 km. Odwóz: jeden kurs poniedziałek-czwartek, godziny odjazdu między 14:05 – 14:20. piątek, godziny odjazdu 13:05-13:20.3.Trasy A i B odwozu uczniów w kolejności odwrotnej do przywozu.4.Ilość kilometrów jest ilością maksymalną i nie może ulec przekroczeniu.5.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w roku szkolnym 2020/2021r. (od 18 stycznia 2021r.) i 2021/2022r. (do 24 czerwca 2022r.) od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej.6.Zamówienie nie obejmuje organizacji przewozów w dniach wolnych od nauki szkolnej.7.Trasy dowozu dzieci na basen w Warce oraz przewozów okolicznościowych na imprezy gminne w ramach nauki szkolnej (max. 4 imprezy w ciągu roku) mieszczą się w wyznaczonych powyżej opisanych trasach, natomiast godziny przywozu i odwozu będą ustalane każdorazowo z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami.8.Trasy opisane powyżej mogą ulegać modyfikacjom w zależności od ilości dzieci przewidzianych do przywozu i odwozu, jak i od bieżących zaistniałych potrzeb w tym zakresie i będą ustalane przez Zamawiającego przy współudziale Wykonawcy.9.Odjazd autobusu z pierwszego przystanku, na którym wsiadają dzieci - nie wcześniej niż o godzinie 7.00 10.Minimalna ilość miejsc w autobusie na trasie A, B i E - 62, C - 76, D, D1 - 5811.Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach.12.W autobusach ma obowiązywać całkowity zakaz palenia.13.Zamawiający wymaga, by kierowcy autobusów przeznaczonych na dowóz dzieci dopilnowali bezpieczeństwa pasażerów podczas jazdy i przy wysiadaniu dzieci na przystankach (szczególnie niedopuszczalne jest samodzielne otwieranie drzwi przez dzieci opuszczające autobus na przystankach).14.Realizując dowóz, autobusy winny zatrzymywać się tylko w ustalonych (zgodnie z „Regulaminem dowozu”) miejscach zatrzymania.15.Autobusy powinny być oznaczone z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej.UWAGA: kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów.16.Wykonawca zobowiązany jest do:1)realizacji usług pojazdami spełniającymi wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa m.in. w zakresie bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz wykonywania przewozów dzieci,2)zapewnienia do realizacji usług personelu z kwalifikacjami wynikającymi z obowiązującego prawa, 3)ubezpieczenia pojazdów zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązującego prawa,4)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych umową, w tym także szkód komunikacyjnych,5)zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem: - przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów,- bezpieczeństwa pasażerów,- warunków podróży (ogrzewanie, wentylacja, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej) - Zamawiający wymaga, by w okresie zimowym, kiedy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej 5 °C, autobus był ogrzewany oraz by ogrzewanie było włączane jeszcze przed odjazdem autobusu z pierwszego przystanku,- stanu technicznego pojazdów – autobusy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów, autobusy nie powinny być wyprodukowane przed rokiem 1998, autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 ze zm.) ,- czystości pojazdów,- drzwi w autobusach muszą być zabezpieczone przed otwarciem, okna maja otwierać się sprawnie,6)każdorazowego powiadamiania Zamawiającego o zmianach pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług objętych umową – rodzaj i ilość tras może ulec zmianie, wyłącznie na podstawie pisemnego polecenia Zamawiającego, w przypadku zaistnienia w okresie realizacji dowozu następujących okoliczności: zmiana sieci lub reorganizacji jednostek oświatowych, reorganizacji czasu zajęć lekcyjnych, zmiana liczby dowożonych dzieci,7)umożliwienia pracownikom Zamawiającego posiadającym upoważnienie służbowe dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywania uchybień stwierdzonych podczas kontroli,8)przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych umową,9)zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uwag, sugestii i wniosków dotyczących funkcjonowania trasy w celu poprawy funkcjonowania przewozów,17.Zamawiający zobowiązany i uprawniony jest do:1)zapewnienia osoby do opieki na dziećmi podczas przewozu,2)terminowego wypłacania wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy,3)kontrolowania realizacji świadczonych usług pod względem ich zgodności z umową,4)informowaniu Wykonawcy o zmianach w rozkładzie jazdy danej trasy z odpowiednim wyprzedzeniem, pozwalającym Wykonawcy na przygotowanie się do wprowadzenia tych zmian.18.Za szkody powstałe podczas wykonywania przewozów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Dotyczy to w szczególności:1)szkód komunikacyjnych, wynikających z uczestniczenia pojazdów Wykonawcy w ruchu drogowym,2)szkód rzeczowych, w odniesieniu do rzeczy przewożonych przez pasażerów w pojazdach Wykonawcy, jeżeli szkoda powstała z winy Wykonawcy. 19.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pasażerów podczas wykonywania przewozów.20.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych).21.Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie telefonicznym z Dyrektorami szkół.22.Zamawiający informuje, że rozliczenie za usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie mogło w okresach miesięcznych za faktycznie przejechaną ilość kilometrów. 23.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji umowy w latach następnych, gdy wykonanie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym.UWAGA: W czasie pandemii: 1.Dziecko może skorzystać z transportu do i ze szkoły pod warunkiem, że nie występują u niego objawy chorobowe, takie jak m.in. katar, kaszel, duszności. Z dowozu do i ze szkoły mogą korzystać wyłącznie dzieci zdrowe.2.Jeżeli w domu dziecka przebywa osoba na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych dziecko to nie może skorzystać z dowozu do i ze szkoły.3.W przypadku stwierdzenia objawów sugerujących wystąpienie objawów chorobowych wskazujących na możliwość wystąpienie choroby zakaźnej dziecko nie zostanie wpuszczone do autobusu szkolnego. O zaistnieniu tej sytuacji rodzice/prawni opiekunowie dziecka zostaną zawiadomieni telefonicznie. Ich obowiązkiem jest odebranie dziecka osobiście lub przez inną dorosłą osobę przez nich upoważnioną.4.Dziecko korzystające z transportu do i ze szkoły jest zobowiązane posiadać przy sobie numer telefonu do rodziców/prawnych opiekunów, który jest zobowiązane udostępnić na żądanie osoby sprawującej opiekę podczas dowozu.5.Dzieci wchodzące do autobusu szkolnego zobowiązane są do używania maseczek zakrywających usta oraz nos lub przyłbic.6.Przed wejściem do autobusu szkolnego dzieci zobowiązane są do dezynfekcji dłoni płynem dezynfekcyjnym udostępnionym przez osobę sprawującą opiekę podczas dowożenia.7.W autobusie szkolnym dzieci są zobowiązane do zajmowania miejsc wskazanych przez osobę sprawującą opiekę podczas dowozu.8.Osoby sprawujące opiekę podczas dowozu zobowiązane są do stosowania podczas dowozu środków ochrony osobistej, tj. jednorazowych rękawiczek oraz maseczek lub przyłbic.9.Zadania opieki podczas dowożenia do i ze szkoły może wykonywać wyłącznie osoba zdrowa bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną.10.Kierowca autobusu szkolnego zobowiązany jest do stosowania podczas dowozu środków ochrony osobistej, tj. maseczki lub przyłbicy.11.Zadania kierowcy autobusu może wykonywać wyłącznie osoba zdrowa bez jakichkolwiek objawów wskazujących na chorobę zakaźną.12.Kierowca autobusu szkolnego jest zobowiązany do odkażenia wnętrza autobusu szkolnego każdorazowo przed rozpoczęciem dowozu oraz po jego zakończeniu płynem do odkażania powierzchni.Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę dla następujących szkół oraz placówek: - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Piotra Wysockiego w Warce, ul. Warszawska 24, 05-660 Warka,NIP:797-17-75-204, Regon: 000772642 (za trasę A, B i E); - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Pułaskiego w Warce, ul. Polna 17, 05-660 Warka, NIP: 797-17-75-210, Regon: 000772636 (za trasę C); - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego w Ostrołęce, Ostrołęka 3A, 05-660 Warka, NIP: 797-17-73-613, Regon: 000772613 (za trasę D i D1); - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wójtowska 1, 05-660 Warka, NIP: 797-18-16-831, Regon 672805772, (za przejazdy na basen - faktury wystawione oddzielnie dla każdej szkoły); po potwierdzeniu ilości przejechanych kilometrów przez placówki, które są odbiorcami usługi dowozu. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn.zm) wykonujących czynności związane z prowadzeniem autobusów w ramach dowozu dzieci.Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązki zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, na podstawie umowy o pracę dotyczą również podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace zawarte są w §11 wzoru umowy - zał. Nr 3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60172000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1. Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje należycie) co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie uczniów do szkół o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto w skali roku szkolnego lub kalendarzowego.2. Wykonawca przedłoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj: Wymagane osoby to: a)Minimum 4 kierowców – posiadających następujące kwalifikacje:•prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób•co najmniej 3 letni staż pracy w charakterze kierowcy autobusu.3. Wykonawca przedłoży wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami. Wykonawca powinien wykazać dysponowanie przez firmę co najmniej następującymi pojazdami:a)4 autobusów sprawnych techniczne, dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich. Autobusy muszą spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.2) Zamawiający pobiera samodzielnie ze wskazanych baz badanych wymagany dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg załącznika nr 4 do SIWZ – Wykaz usług – wzór). b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ – Wykaz osób – wzór). c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ Wykaz posiadanego sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia). 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów:a) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, b) Certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: a) z powodu zmiany tras przejazdu wynikających z bieżących potrzeb, b)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) z powodu ustawowej zmiany: - stawki podatku od towarów usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5, (tj. Dz. U. 2017 poz. 847), ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Warunki dokonywania zmian: - na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania zmiany kosztów wykonania zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, minimalnego wynagrodzenia za pracę, ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego oraz wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników z pojazdami typu solo lub naczepy standard 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do współpracy Przewoźników, posiadających pojazdy typu solo lub naczepy standard 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI