Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Warka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia766782-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766782-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Gmina Warka: Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, ul. Plac St. Czarnieckiego  1 , 05-660  Warka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 665 12 00, e-mail uzp@warka.org.pl, faks 048 665 12 25.
Adres strony internetowej (URL): www.warka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warka.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
Numer referencyjny: IR.271.3.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa oświetlenia ulicznego: ZADANIE 1Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap XIIIPrzedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna , gmina Warka na działce nr ew. 175 ( obecnie po podziale działek jest to działka o nr ew. 175/2) , obręb Grażyna, w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C, dz. nr ew. 55.W etapie XIII, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę trzech stanowisk (obwód 1, numeracja zgodna z projektem) tj.:- słupy nr 10 , żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym –przy działce nr ew. 70 - słup nr 11, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – przy działce nr ew. 73, - słup nr 12, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 73.ZADANIE 2 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap IPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetleniaulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenie uliczne Michalczew, gm. Warka – etap I” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Michalczew 295, 306, 307, 308, 309”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie I, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę dwóch stanowisk wraz z linia zasilającą kablową z istniejącego słupa na działce nr 308 zgodnie z dokumentacją projektową, tj. : - słup nr 1/o, żelbetowy ŻN- 10 - na działce nr ew. 309,- słup nr 2/o, mocny struno-betonowy E-10 ,oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce nr ew. 295,ZADANIE 3 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga gminna)- etap VPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap V droga gminna” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Michalczew 1 „399”” w pasie drogi gminnej nr ew. 284, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie V, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilonego z istniejącego słupa 23/7 wybudowanego w etapie IV, znajdującego się przy działce 282/2 zgodnie z projektem. - słup nr 23/8, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 282/2,Począwszy od słupa nr 23/7 wybudowanego w IV etapie.Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.ZADANIE 4Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap IIIPrzedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka, służąca oświetleniu dróg gminnych.Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka- etap III, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Oświetlenie uliczne Przylot, Gmina Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na budowie sieci kablowej z punktowymi latarniami o małym przekroju , tj.:- słupy nr 7/1/o; 7/2/o - stalowe, ocynkowane koloru stalowego, 6 metrowe- typ S-45SRw/6, projektowane oprawy typu LED -początek projektowanej linii oświetleniowej od wybudowanego w etapie I słupa oświetleniowego nr 7/o znajdującego się w działce o nr ew. geod. 635/2, słupy oświetleniowe znajdują się w działce drogowej o nr ew. geod. 631/20,- słup nr 7/3/o - stalowy, ocynkowany koloru stalowego, 6 metrowy- typ S-45SRw/6, projektowana oprawa typu LED- przy działce drogowej o nr ew. geod. 620. ZADANIE 5Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IIPrzedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka, służące oświetleniu drogi gminnej.Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap II, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gm. Warka, działki nr 27/2, 26/2, 25/1, 25/2, 23/1, 22/1, 21/1, 20/1, 19, 56 ”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech stanowisk począwszy od istniejącego słupa nr 3/o, w działce o nr ew. geod. 25/2, tj.:- słupa nr 4/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 25/2,- słupa nr 5/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 21/1,- słupa nr 6/o, żelbetowego ŻN- 10, w działce o nr ew. geod. 21/1Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.ZADANIE 6 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Prusy, gmina Warka - etap IIPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetleniaulicznego w miejscowości Prusy, zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Prusy, gm. Warka- etap II” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Prusy, gm. Warka, nr działki 20, 53/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę dwóch stanowisk wraz z linia zasilającą z istniejącego słupa nr 7/1/o wybudowanego w etapie I, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 20 zgodnie z dokumentacja projektową, tj. : - słupy nr 7/2/o i 7/3/o, żelbetowe ŻN- 10, oprawy typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 20 (droga powiatowa). Uwaga: lokalizację słupów uzgodnić z inspektorem nadzoru inwestycyjnego i projektantem przed ich wbudowaniem.ZADANIE 7 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gmina Warka- etap III Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga wojewódzka Nr 730. Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32, 10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka” oraz Zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie III, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu trzech opraw oświetleniowych typu LED do 60W, na istniejących słupach nr 6/o, 7/o, 8/o i 9/o, zasilającą z istniejącego słupa nr 5/o, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 5/4, zgodnie z dokumentacja projektową, tj. : - słup nr 6/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/4 - słup nr 7/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/3- słup nr 8/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/3Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dotyczy Zadania nr 2 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap IZamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o całkowitej wartości netto do kwoty 12 477,47 zł.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia podstawowego i będą obejmowały w szczególności: montaż jednej oprawy oświetleniowej typu LED.Dotyczy Zadania nr 4 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap IIIZamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o całkowitej wartości netto do kwoty 110 951,50 zł.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia podstawowego i będą obejmowały w szczególności: wykonanie 15 stanowisk wraz z linią zasilającą oraz montażem opraw oświetleniowych typu LED.Dotyczy Zadania nr 5 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IIZamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o całkowitej wartości netto do kwoty 27 259,07 zł.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia podstawowego i będą obejmowały w szczególności: wykonanie 15 stanowisk wraz z linią zasilającą oraz montażem opraw oświetleniowych typu LED.Dotyczy Zadania nr 6 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Prusy, gmina Warka - etap IIZamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o całkowitej wartości netto do kwoty 40 736,34 zł.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia podstawowego i będą obejmowały w szczególności: wykonanie 8 stanowisk wraz z linią zasilającą oraz montażem opraw oświetleniowych typu LED.Dotyczy Zadania nr 7 – Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gmina Warka- etap III Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o całkowitej wartości netto do kwoty 33 036,01 zł.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia podstawowego i będą obejmowały w szczególności: wykonanie 10 opraw oświetleniowych typu LED.Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 66-68 ustawy Pzp pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:Dla zadania 1:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 10 000,00 zł brutto każda.Dla zadania 2:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 5 000,00 zł brutto każda.Dla zadania 3:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 2 500,00 zł brutto każda.Dla zadania 4:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 11 000,00 zł brutto każda.Dla zadania 5:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 5 500,00 zł brutto każda.Dla zadania 6:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 4 500,00 zł brutto każda.Dla zadania 7:Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 5 000,00 zł brutto każda.Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie winien udokumentować wykonanie minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z w/w warunkami dla zadania o najwyżej wymaganej wartości wykonanych robót. 2) Wykonawca przedłoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj: Wymagana osoba to: a) Kierownik Robót Elektrycznych – posiadający następujące kwalifikacje: • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień,• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,• wykształcenie wyższe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenianastępujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencjii informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu w formieelektronicznejpod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie ze wskazanych baz badanych wymagany dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiającyprzed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenianastępujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz robótbudowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę). b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolęjakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz osób). Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ.3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonych przedmiarów robót (odpowiednio wg załączników nr 10A, 10B, 10C, 10D, 10E, 10F, 10G do SIWZ).5) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) wg Załącznika nr 6.6) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.7) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) wg Załącznika nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzporaz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: 1. W zakresiewysokości wynagrodzenia Wykonawcy: 1.1 Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, w formie pisemnegoaneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawkipodatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokościminimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - nazasadach i w sposób określony w ust. 1.2 – 1.12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniaUmowy przez Wykonawcę. 1.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkuzaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotuUmowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisówzmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, doktórej zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 1.3 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzeniabrutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 1.4 Zmiana wysokości wynagrodzenia wprzypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznieczęść wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokościkosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiedniozmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne. 1.5 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegniezmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokościwynagrodzeń Pracowników świadczących pracę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnegowynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkichobciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadającawzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracownikówświadczących pracę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakimwykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 1.6 W przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 1.1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającązmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Pracownikomświadczącym pracę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie doczęści wynagrodzenia Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotuUmowy. 1.7 W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem odokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniemzawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenieWykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmianawysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnegoWykonawcy. 1.8 W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1.1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiemwystępuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać,w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemnezestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz zokreśleniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacjąprzedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 1.1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie)Pracowników świadczących pracę, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, zokreśleniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacjąprzedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 7.1.1 pkt 1.9 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 3, jeżeli z wnioskiemwystępuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż np. 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikaćw jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawieniawynagrodzeń, o którym mowa w ust. 1.8 pkt 2. 1.10 W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazaniawniosku, o którym mowa w ust. 1.7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronieinformację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należneWykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.1.11 W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowymzatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1.7. Wtakim przypadku przepisy ust. 7.1.8 – 1.10 oraz 7.1.12 stosuje się odpowiednio. 1.12 Zawarcie aneksunastąpi nie później niż w terminie 30 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmianywysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy Strony mająprawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będziezagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: • Jeżeli przyczyny, zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwemokoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwemnieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, wjakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, •Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, wszczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami,wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresienie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, • Gdy wystąpikonieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotuUmowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, którewstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji zplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnymdo uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, • Gdy możliwość prowadzenia prac zostanie wstrzymana zewzględu na działania organów administracji, w szczególności budowlanych lub wojewódzkiegokonserwatora zabytków, co może mieć miejsce w przypadku: - Przekroczenia zakreślonych przez prawoterminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; - Odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacjiprojektowej; - Konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, któregokonieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; - Konieczności zaspokojenia roszczeń luboczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lubniemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; • Jeżeli wystąpi brakmożliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawnionyorgan lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, •Gdy nastąpi konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lubdokumentacji technicznej urządzeń. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile koniecznebyło wstrzymanie robót ze względu na wprowadzanie zmian w dokumentacji projektowej; • Gdywystąpią klęski żywiołowe np. pożar, powódź, trąba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót lub wmiejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę, pod warunkiem, że jest to działalność mającawpływ na wykonanie umowy. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile trwała klęskażywiołowa lub usuwanie jej skutków wpływające na możliwość prowadzenia prac przez Wykonawcę; •W przypadku odmiennych od przyjętej w dokumentacji projektowej warunków terenowych, wszczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektówwymagających wstrzymania robót. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile koniecznebyło wstrzymanie robót ze względu na zbadanie, zabezpieczenie bądź usunięcie urządzeń, instalacji lubobiektów albo też zmianę sposobu wykonania umowy z uwagi na wystąpienie takich urządzeń, instalacjilub obiektów; • Działaniem osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie sąkonsekwencją winy którejkolwiek ze stron. • W przypadku braku możliwości pierwszego uruchomieniaoświetlenia ulicznego spowodowanego brakiem dostawy energii elektrycznej. • W przypadku brakumożliwości dochowania terminów ze względu na procesy technologiczne. Powyższe należy odnotować wdzienniku budowy bądź w protokole konieczności. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, oile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na okoliczności wymienione w niniejszym ustępie lubw ustępach następnych. 3. Zmiana sposobu wykonania umowy jest możliwa w następującychprzypadkach: Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdybyzastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmianuznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposóbistotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znaleziskarcheologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, Wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacjiprojektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,instalacji lub innych obiektów budowlanych, Konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującegoprawa, Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przezinne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, Działaniaosób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winyktórejkolwiek ze stron, Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowyzgodnie z jej postanowieniami. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na któreZamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgodyprzez Zamawiającego. 5. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy (wskazanego w ofercie w wykazieosób) może nastąpić w sytuacji, gdy osoba wskazana w ofercie przestanie byćpracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub teżw przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu. W takiej sytuacji Wykonawca jestobowiązany wskazać nową osobę spełniającą wymagania SIWZ, co następuje w pisemnympowiadomieniu Zamawiającego obejmującym wykazanie spełniania warunków SIWZ przez nowowskazywaną osobę. Zamawiający w ciągu 7 dni może wyrazić swój sprzeciw wobec kandydatury nowejosoby, uzasadniając go Wykonawcy. Brak sprzeciwu w ciągu 7 dni od przedstawienia pełnych informacjidot. nowej osoby uznaje się za jej akceptację przez Zamawiającego. Warunki dokonywania zmian: -inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłowąrealizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wszczególności: - Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np.zmiana nr rachunku bankowego); - Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych dokontaktów między Stronami; - Zmiana osoby z personelu kluczowego Wykonawcy na inną legitymującąsię wymaganymi w SIWZ uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem; - Zmiany wykonawcy,któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia podziału,przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jegoprzedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobecniego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap XIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap XIIIPrzedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna , gmina Warka na działce nr ew. 175 ( obecnie po podziale działek jest to działka o nr ew. 175/2) , obręb Grażyna, w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C, dz. nr ew. 55.W etapie XIII, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę trzech stanowisk (obwód 1, numeracja zgodna z projektem) tj.:- słupy nr 10 , żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym –przy działce nr ew. 70 - słup nr 11, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – przy działce nr ew. 73, - słup nr 12, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 73.Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap IPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetleniaulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenie uliczne Michalczew, gm. Warka – etap I” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Michalczew 295, 306, 307, 308, 309”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie I, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę dwóch stanowisk wraz z linia zasilającą kablową z istniejącego słupa na działce nr 308 zgodnie z dokumentacją projektową, tj. : - słup nr 1/o, żelbetowy ŻN- 10 - na działce nr ew. 309,- słup nr 2/o, mocny struno-betonowy E-10 ,oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce nr ew. 295,Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga gminna)- etap V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga gminna)- etap VPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap V droga gminna” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Michalczew 1 „399”” w pasie drogi gminnej nr ew. 284, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie V, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilonego z istniejącego słupa 23/7 wybudowanego w etapie IV, znajdującego się przy działce 282/2 zgodnie z projektem. - słup nr 23/8, mocny struno-betonowy E-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 282/2,Począwszy od słupa nr 23/7 wybudowanego w IV etapie.Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Przylot, gmina Warka- etap IIIPrzedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka, służąca oświetleniu dróg gminnych.Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Przylot, gmina Warka- etap III, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Oświetlenie uliczne Przylot, Gmina Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na budowie sieci kablowej z punktowymi latarniami o małym przekroju , tj.:- słupy nr 7/1/o; 7/2/o - stalowe, ocynkowane koloru stalowego, 6 metrowe- typ S-45SRw/6, projektowane oprawy typu LED -początek projektowanej linii oświetleniowej od wybudowanego w etapie I słupa oświetleniowego nr 7/o znajdującego się w działce o nr ew. geod. 635/2, słupy oświetleniowe znajdują się w działce drogowej o nr ew. geod. 631/20,- słup nr 7/3/o - stalowy, ocynkowany koloru stalowego, 6 metrowy- typ S-45SRw/6, projektowana oprawa typu LED- przy działce drogowej o nr ew. geod. 620. Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IIPrzedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka, służące oświetleniu drogi gminnej.Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap II, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gm. Warka, działki nr 27/2, 26/2, 25/1, 25/2, 23/1, 22/1, 21/1, 20/1, 19, 56 ”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech stanowisk począwszy od istniejącego słupa nr 3/o, w działce o nr ew. geod. 25/2, tj.:- słupa nr 4/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 25/2,- słupa nr 5/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 21/1,- słupa nr 6/o, żelbetowego ŻN- 10, w działce o nr ew. geod. 21/1Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Prusy, gmina Warka - etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Prusy, gmina Warka - etap IIPrzedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetleniaulicznego w miejscowości Prusy, zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Prusy, gm. Warka- etap II” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Prusy, gm. Warka, nr działki 20, 53/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę dwóch stanowisk wraz z linia zasilającą z istniejącego słupa nr 7/1/o wybudowanego w etapie I, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 20 zgodnie z dokumentacja projektową, tj. : - słupy nr 7/2/o i 7/3/o, żelbetowe ŻN- 10, oprawy typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 20 (droga powiatowa). Uwaga: lokalizację słupów uzgodnić z inspektorem nadzoru inwestycyjnego i projektantem przed ich wbudowaniem.Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gmina Warka- etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gmina Warka- etap III Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga wojewódzka Nr 730. Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32, 10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka” oraz Zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.W etapie III, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu trzech opraw oświetleniowych typu LED do 60W, na istniejących słupach nr 6/o, 7/o, 8/o i 9/o, zasilającą z istniejącego słupa nr 5/o, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 5/4, zgodnie z dokumentacja projektową, tj. : - słup nr 6/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/4 - słup nr 7/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/3- słup nr 8/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – działka nr ew. 5/3Przez równoważne rozumie się oprawy wizualnie podobne oraz posiadające co najmniej następujące parametry: - moc początkowa 58 W- napięcie wejściowe 220-240V- klosz/soczewki FG (płaska szyba)- klasa szczelności IP 66- mechaniczna odporność na uderzenia IK 08- początkowy strumień świetlny 6378 lm- współczynnik oddawania barw > 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Usługi tłumaczeń pisemnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warka: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Warka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warka: Przewóz dzieci do szkół na terenie gminy Warka oraz na basen w Warce
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa budynku magazynowego nr 25A przy ul. Kwiatkowskiego 60 w Gdyni
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI