Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice –

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – I półrocze 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzchosławice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-21
  • ZamawiającyGmina Wierzchosławice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00312949
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – I półrocze 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice – I półrocze 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70307bd0-5c2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,342224,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, e-PUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztę elektroniczną: zp@wierzchoslawice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ww. Instrukcjami. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania na własnej stronie internetowej. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .odt, .pdf, lub inny ogólnodostępny i bezpłatny format danych. Pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów dopuszczalnych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii Bobrowniki Małe – Mikołajowice:
1) Przebieg linii komunikacyjnej: Bobrowniki Małe – Granica; Bobrowniki Małe; Rudka – Wiata; Rudka -Szkoła; Komorów – Granica; Komorów – Wieś; Komorów; Komorów – Wał; Gosławice – Granica; Gosławice; Ostrów – Kruszgeo; Wierzchosławice – Granica; Wierzchosławice – Kolonia; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice UG; Bogumiłowice - PKP; Bogumiłowice – Kościół; Sieciechowice – Figurka; Sieciechowice – Kiosk, Mikołajowice – Stadion; Mikołajowice – Remiza; Mikołajowice – Sklep; Mikołajowice – Kościół; Mikołajowice (rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)
2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 3
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 3
b) soboty:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5
c) - w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 5
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 5
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• w dni powszednie:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 9.00; 15:00; 22.00
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 9.00; 15.00; 22.00
• soboty:
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 6.00;9.00;13.00;17.00;22.00
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 8.00;11.00;16.00;20.00;23.00
• - w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Bobrowniki Małe - Mikołajowice: 6.00;9.00;13.00;17.00;22.00
- w ramach kierunku Mikołajowice – Bobrowniki Małe: 8.00;11.00;16.00;20.00;23.00
3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2022 roku (długość linii komunikacyjnej 18,30 km):
styczeń - 230
luty - 200
marzec - 218
kwiecień – 220
maj - 226
czerwiec - 216
Łączna ilość przejazdów: 1310

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasy przebiegały przez most na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, nie więcej niż do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, nie dłużej niż do 30 czerwca 2022 r.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasy przebiegały przez most na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, nie więcej niż do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, nie dłużej niż do 30 czerwca 2022 r.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: Punkty
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt

Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi przewozowe na linii Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy:
1) Przebieg linii komunikacyjnej: Wierzchosławice Wola II; Wierzchosławice Wola I; Wierzchosławice -Skrzyżowanie, Wierzchosławice Basen; Wierzchosławice Dwudniaki – Sklep; Wierzchosławice – Trzydniaki; Wierzchosławice; Wierzchosławice – Szujec; Wierzchosławice – Szujec SKR; Wierzchosławice - Ośrodek Zdrowia; Łętowice Sklep (Hitpol); Łętowice Pętla; Łętowice Szkoła; Łętowice Granica; Bogumiłowice Przed Mostem; Bogumiłowice; Bogumiłowice – PKP; Wierzchosławice UG; Wierzchosławice – Skrzyżowanie; Wierzchosławice – Dom Ludowy
(rozkład jazdy powinien uwzględnić wszystkie przystanki komunikacyjne)
2) Dzienna liczba kursów wynosi:
a) w dni powszednie:
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 4
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 4
b) soboty:
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5
c) - w niedzielę i święta
- w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 5
- w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 5
d) sugerowane godziny odjazdów (dokładne godziny odjazdów należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem świadczenia usług):
• w dni powszednie:
-w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;8.00;11.00;13.00
-w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 8.00;10.00;14.00;15.00
• soboty:
-w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;11.00;12.00;15.00;19.00
-w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;10.00;11.00;14.00;21.00
• w niedzielę i święta
-w ramach kierunku Wierzchosławice Wola – Wierzchosławice Dom Ludowy: 7.00;11.00;12.00;15.00;19.00
-w ramach kierunku Wierzchosławice Dom Ludowy – Wierzchosławice Wola: 7.00;10.00;11.00;14.00;21.00
3) Wielkość pracy eksploatacyjnej - Liczba przejazdów na linii komunikacyjnej w 2022 roku (długość linii komunikacyjnej 15,40 km):
styczeń - 270
luty - 240
marzec – 264
kwiecień - 260
maj - 268
czerwiec - 258
Łączna ilość przejazdów: 1560

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasy przebiegały przez most na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, nie więcej niż do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, nie dłużej niż do 30 czerwca 2022 r.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W przypadku zakończenia remontu mostu na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, z uwzględnieniem zmiany przebiegu linii komunikacyjnych tak aby trasy przebiegały przez most na rzece Dunajec w miejscowości Ostrów, nie więcej niż do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, nie dłużej niż do 30 czerwca 2022 r.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego:
Punkty przydzielane będą według tabeli:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego: Punkty
do 15 min - 40 pkt
do 30 min - 30 pkt
do 45 min - 20 pkt
do 60 min - 10 pkt
powyżej 60 min - 0 pkt

Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Posiadanie aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Dysponowanie, co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu pasażerów, który posiada co najmniej 19 miejsc siedzących (z wyłączeniem kierowcy) - dla każdej z części na które składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wypolerowanie kloszy lamp w Citroenie C4 - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wypolerowanie kloszy lamp w Citroenie C4.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI