„Dowozy osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do placówek w Gorzowie, ŚDS...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowozy osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do placówek w Gorzowie, ŚDS w Brzozowcu, SOS - Wychowawczego dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima w Szczecinie w r. sz. 2021/22, 22/23, 23/24”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDeszczno
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-01
  • ZamawiającyGMINA DESZCZNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00277636
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowozy osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do placówek w Gorzowie, ŚDS w Brzozowcu, SOS - Wychowawczego dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima w Szczecinie w r. sz. 2021/22, 22/23, 23/24”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90

1.5.2.) Miejscowość: Deszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 728 7657

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.beczkowska@deszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowozy osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do placówek w Gorzowie, ŚDS w Brzozowcu, SOS - Wychowawczego dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima w Szczecinie w r. sz. 2021/22, 22/23, 23/24”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae56168-4912-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003720/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Dowozy osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do placówek w Gorzowie Wlkp., ŚDS w Brzozowcu, SOS -W dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima w Szczecinie w roku sz. 2021/22, 2022/23, 2023/24”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz e-mail, na których prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu, Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępne pod adresami wskazanymi w punkcie 8.2. Tym samym Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje stosowanie się do wytycznych w ww. dokumentach. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (pkt 7.1 SWZ), podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy PZP, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, dokumenty lub informacje, inne niż określone w pkt 8.7 SWZ, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej.
W sytuacji użycia poczty elektronicznej, wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku niepotwierdzenia ze strony wykonawcy odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania), Zamawiający uzna, że wiadomość została mu doręczona w sposób umożliwiający wykonawcy zapoznanie się z treścią pisma, po wydrukowaniu prawidłowego raportu z przesłania poczty elektronicznej z jednoczesnym brakiem jej odwrotnego odrzucenia. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Link do postępowania znajduje się na stronie internetowej prowadzonego postępowania Zamawiającego. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Zamawiającego powołując się na nr sprawy nadany przez Zamawiającego i dane adresowe wskazane w pkt 1 SWZ. W przypadku komunikacji poprzez ePUAP oraz miniPortal Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). Zmiany, wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Deszczno, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno, tel. (095) 728 76 50, fax (095) 728 76 51, e-mail: gmina@deszczno.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Deszczno, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno jest Pan Piotr Dowhan, kontakt: inspektor@cbi24.pl* ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (Znak: INW.271.1.4.2021) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozów/odwozów z terenu gm. Deszczno osób niepełnosprawnych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzozowcu ul. Szkolna 13 – 30 osób niepełnosprawnych. Dowóz w godzinach 7:00-9:30, odwóz 13:30-15:30, szacunkowo łącznie 180 km dziennie (od poniedziałku do piątku).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu/odwozu osób niepełnosprawnych z terenu gm. Deszczno do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego (OREW) ul. Walczaka 1a, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 9 „Na Zielonym Wzgórzu” ul. Widok 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski , Zespołu Kształcenia Specjalnego nr 1 im. Karola Wojtyły ul. Dunikowskiego 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski,
Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 im. Ambasadorów Praw Człowieka ul. Mościckiego 14, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Szkoły podstawowej SOWA ul. Młyńska 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu/odwozu dziecka niepełnosprawnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci Słabosłyszących im. J. Tuwima ul. Grzymińska 6, 71-711 Szczecin

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zamówień częściowych nr 1,2 i 3 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, w zakresie zamówień częściowych nr 1,2 i 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie świadczył lub świadczy min. dwie usługi przewozu osób niepełnosprawnych. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu. W przypadku Wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby jeden z Wykonawców wykazał w całości samodzielne spełnienie tego warunku.
W zakresie posiadanego potencjału osób skierowanych do realizacji zamówienia, Wykonawca uzna warunek za spełniony dla każdego z zamówienia częściowego (tj. zadanie nr 1,2,3) jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, posiadającymi aktualne badania lekarskie.
W zakresie posiadania potencjału technicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej:
Zadanie nr 1
- jeden pojazd osobowy wyposażony w min. 18 miejsc siedzących przystosowany homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym do przewozu min. 2 osób na wózkach inwalidzkich, nie starszy niż pięć lat na dzień złożenia oferty, spełniający przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Dodatkowo pojazd ten musi być wyposażony w atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie wózka oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich na czas transportu, fotele (wszystkie) wyposażone w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie/wysiadanie osobom niepełnosprawnym z/do pojazdu w szczególności osobom ograniczonym ruchowo, dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie/ wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu, atestowaną windę załadowczą, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego, sprawną klimatyzację w części pasażerów i kierowcy, dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika, drzwi boczne przesuwne w części pasażerskiej po obu stronach pojazdu, oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Zadanie nr 2
- jeden pojazd osobowy wyposażony w min. 18 miejsc siedzących przystosowany homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym do przewozu min. 1 osoby na wózku inwalidzkim, nie starszy niż pięć lat na dzień złożenia oferty, spełniający przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Dodatkowo pojazd ten musi być wyposażony w atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie wózka oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich na czas transportu, fotele (wszystkie) wyposażone w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie/wysiadanie osobom niepełnosprawnym z/do pojazdu w szczególności osobom ograniczonym ruchowo, dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie/ wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu, atestowaną windę załadowczą, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego, sprawną klimatyzację w części pasażerów i kierowcy, dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika, drzwi boczne przesuwne w części pasażerskiej po obu stronach pojazdu, oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Zadanie nr 3
- jeden pojazd osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażony w m.in 3 miejsca siedzące, przystosowany homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, nie starszy niż pięć lat na dzień złożenia oferty, spełniający przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Dodatkowo pojazd ten musi posiadać fotele wyposażone w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu, dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie/wysiadanie osobom niepełnosprawnym z/do pojazdu w szczególności osobom ograniczonym ruchowo, dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie/wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu, drzwi boczne przesuwne w części pasażerskiej po lewej stronie, sprawną klimatyzację w części pasażerów i kierowcy, dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika, oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
- wykaz usług przewozu osób wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył lub świadczy min. dwie usługi przewozu osób wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały świadczone, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ;
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne, konsorcja). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem wykonawców. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany zostały określone w projekcie umowy załączonej do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny górnej
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny bobrzańskiej górnej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI