Dowożenie uczniów z terenu Gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w Marianowie na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarianowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającyGMINA MARIANOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00531240
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1

1.5.2.) Miejscowość: Marianowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915613866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z terenu Gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eaeca48-9340-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

gminamarianowo.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminamarianowo.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez Platformę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest Gmina Marianowo. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.gminamarianowo.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 325000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6 – Usługa w zakresie publicznego transportu drogowego.
2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja, w dni nauki szkolnej, usługi „Dowożenia uczniów z terenu Gminy Marianowo do Szkoły Podstawowej w Marianowie na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 02 stycznia 2024 r. do 31.12.2024 r.”.
3. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 4.
4. Przewidywana ilość zakupionych biletów miesięcznych – 130 szt. w dwie strony.
5. Prawo opcji: zamawiający przewiduje, że liczba uczniów wymieniona w ust. 4 jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie do 20 %.
6. Przybliżoną odległość z miejsca zamieszkania uczniów do szkól oraz liczbę uczniów z poszczególnych miejscowości określa załącznik nr 5.
7. Obowiązek zapewnienia opieki nad uczniami w czasie przejazdu do szkól i do miejsca zamieszkania spoczywa na Wykonawcy.
8. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii autobusu zapewnić autobus zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
9. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
10. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, muszą być utrzymywane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów oraz muszą posiadać wystarczającą ilość siedzeń, tak aby wszyscy przewożeni uczniowie mieli zapewnione miejsce siedzące.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności związane z dowozem i odwozem uczniów.
13. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kierowców i opiekunów zatrudnionych do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Według SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: gminamarianowo.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI