Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie
Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 022 738 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie
Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83dc4275-89da-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu w okresie od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugb.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugb.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia /art. 117 ust. 4 Pzp/, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony
postępowania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień - za pośrednictwem Platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.3.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed
upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie zakupowej.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 4.1. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.2. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6.1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 6.1, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ.5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający udostępnia na Platformie Zakupowej.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;6.4. Włączona obsługa JavaScript;6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brwinów, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, adres e-mail: brwinow@brwinow.pl,
• inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brwinów: tel. 22 738 25 69 lub adres e-mail: iod@brwinow.pl,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2023 r. poz.1605), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z realizacją i rozliczeniem umowy dotacyjnej. Przekazanie danych osobowych do instytucji dotujących dotyczyć może wyłącznie danych niezbędnych do prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy dotacyjnej;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.,
• odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Brwinów oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Brwinów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.68.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu, na niżej wymienionych trasach, zadanie będzie realizowane w ramach zapewnienia ciągłości działania jednostki.
1) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Pszczelińska – NSP dla Dzieci z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu „Przylądek”, Parzniew ul. Radości 2 - codziennie;
2) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Sportowa - Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy, Leszno ul. Sochaczewska 4 - codziennie;
3) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Żółwia - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
4) dowożenie ucznia z: Owczarnia, ul. Książenicka - Zespół Szkół im. H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21 - codziennie;
5) dowożenie ucznia z: Koszajec - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów
ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
6) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Sportowa - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
7) dowożenie ucznia z: Otrębusy, ul. Podleśna - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
8) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Biskupicka - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
9) dowożenie ucznia z: Żółwin, ul. Nadarzyńska - NSP Fundacji ADYS, Lubiczów,
ul. Warszawska 65 - codziennie;
10) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. 11 Listopada - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
11) dowożenie ucznia z: Parzniew, ul. Główna - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Żyrardów ul. Środkowa 36 - codziennie;
12) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Piłsudskiego - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
13) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Wspólna - Zespół Szkół Specjalnych im.
H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21- codziennie;
14) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Modlińska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
15) dowożenie ucznia z: Żółwin, ul. Południowa - SOSW dla Dzieci Słabosłyszących, Warszawa ul. Twarda 8/12 - codziennie;
16) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Partyzantów - AZYL Niepubliczna Szkoła Podstawowa
Nr 85, Piastów ul. Bohaterów Wolności 43 - codziennie;
17) dowożenie ucznia z: Brwinów ul. Sochaczewska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
18) dowożenie ucznia z: Otrębusy ul. Natalińska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
19) dowożenie ucznia z: Żółwin, ul. Nadarzyńska - NSP Fundacji ADYS, Lubiczów,
ul. Warszawska 65 - codziennie;
20) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Żyrardowska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
21) dowożenie ucznia z: Falęcin – Zespół Szkół Specjalnych im. H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21- codziennie;
22) dowożenie ucznia z: Parzniew, ul. 36PP Legii Akademickiej - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków ul. Wapienna 2 - codziennie;
23) dowożenie ucznia z: Żółwin, ul. Drobiarska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
24) dowożenie ucznia z: Żółwin, ul. Polna - Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy, Leszno ul. Sochaczewska 4 - codziennie;
25) dowożenie ucznia z: Biskupice - Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy, Leszno
ul. Sochaczewska 4 - codziennie;
26) dowożenie ucznia z: Koszajec - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków ul. Wapienna 2
- codziennie;
27) dowożenie ucznia z: Brwinów ul. Zgoda – Szkoła Podstawowa nr 123 w Zespole Szkół Specjalnych, Warszawa, ul. Czarnieckiego 49 - codziennie;
28) dowożenie ucznia z: Biskupice - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów
ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
29) dowożenie ucznia z: Biskupice - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów
ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
30) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Pszczelińska - Zespół Szkół im. H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21 - codziennie;
31) dowożenie ucznia z: Owczarnia, ul. Kazimierzowska - Zespół Szkół im. H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21 - codziennie;
32) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Kampinoska - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
33) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Orzeszkowej - Szkoła Podstawowa nr 123 w Zespole Szkół Specjalnych, Warszawa, ul. Czarnieckiego 49 - codziennie;
34) dowożenie ucznia z: Otrębusy, ul. Tęczowa - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
35) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Pruszkowska - Zespół Szkół im. H. Szczerkowskiego, Grodzisk Mazowiecki ul. Kilińskiego 21 - codziennie;
36) dowożenie ucznia z: Parzniew, ul. Działkowa - Zespół Szkół Specjalnych, Pęchery
ul. B. Chrobrego 83 - codziennie;
37) dowożenie ucznia z: Otrębusy, ul. Przejazdowa - SOSW dla Dzieci Słabosłyszących, Warszawa ul. Twarda 8/12 - codziennie;
38) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Kolejowa - NSP Fundacji ADYS, Lubiczów,
ul. Warszawska 65 - codziennie;
39) dowożenie ucznia z: Brwinów, ul. Biskupicka - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
40) dowożenie ucznia z: Krosna Wieś ul. Tęczowa - Zespół Szkół Specjalnych, Pruszków
ul. Wapienna 2 - codziennie;
41) dowożenie ucznia z: Otrębusy ul. Polna - Niepubliczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, Brwinów ul. M. Konopnickiej 1 - codziennie;
42) dowożenie ucznia z: Moszna Parcela – Szkoła Podstawowa przy Instytucie Głuchoniemych, Warszawa ul. Plac Trzech Krzyży 4/6 - codziennie;
43) dowożenie ucznia z: Brwinów ul. Biskupicka - Niepubliczny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy, Brwinów ul. M. Konopnickiej 1 – codziennie.
2. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia: kierowanie pojazdami.
3. Lista dzieci będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy i zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba dzieci w czasie realizacji zamówienia może ulec zmianie.
5. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do kwoty netto 86 215,42 złotych, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych przedmiotem zamówienia, zamówienia podstawowego, w przypadku wpłynięcia w 2024 roku dodatkowych wniosków o dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół. Na zamówienia podobne zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych do kwoty netto 86 215,42 złotych, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych przedmiotem zamówienia, zamówienia podstawowego, w przypadku wpłynięcia w 2024 roku dodatkowych wniosków o dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół. Na zamówienia podobne zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji samochodów realizujących zamówienie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego / licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).
3) sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Zamawiający nie stawia warunku.
4) zdolność techniczna lub zawodowa:
a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi transportowe w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych przez okres co najmniej 10 miesięcy każda i o wartości brutto co najmniej 700 000,00 zł każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu.
W przypadku usługi aktualnie wykonywanej wartość usługi wykonanej do terminu składania ofert nie może być mniejsza niż 700 000,00 zł, a czas jej trwania nie może być krótszy niż 10 miesięcy;
Uwaga: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
b) dysponują minimum 8-ma samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych z atestem na podjazd dla wózków inwalidzkich, sprawnymi technicznie i zgłoszonymi do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
c) dysponują minimum 8-ma kierowcami, spełniającymi wymogi wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.), którzy będą realizować niniejsze zamówienie;
d) dysponują minimum 8-ma osobami sprawującymi opiekę na dziećmi w czasie przewozu, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, tj. świadectwo potwierdzające ukończenie co najmniej szkolenia w zakresie udzielenia pierwszej pomocy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej warz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnej lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- dokumenty, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 5.
b) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego / licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.);
c) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
- wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu (samochodów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wraz z kserokopiami atestów na podjazdy dla wózków inwalidzkich;
– wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzory ww. wykazów zamawiający prześle wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem , o którym mowa w ust.3
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr rachunku: 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (jako plik elektroniczny).
6. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Oświadczenia, o których mowa w rozdz. X ust. 1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 117 Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4) jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane.
5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-04 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowa przesłanka wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. poz. 835).