Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sól
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00509722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006081695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 1D

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsnowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsnowasol.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e09ad6-89d6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120477/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6e09ad6-89d6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
Platformy e-Zamównienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopsnowasol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w:
-regulaminie i instrukcji korzystania z systemu e-Zamównienia dostępnym pod adresem https://e-zamównienial.uzp.gov.pl/komponent-edukacyjny/
warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
 administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Soli, ul. Stanisława Staszica 1D, 67- 100 Nowa Sól,
 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , 67-100 Nowa Sól,
ul. Stanisława Staszica 1D; lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: m.ziemianek@mopsnowasol.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.3201.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– część nr 1 – obejmuje usługę przygotowywania oraz wydawania dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. w ramach dożywiania osób dorosłych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
1) Cena oferty (C).
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie
zamówienia. Oferty zostaną ocenione według wzoru:
najniższa cena oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100
cena oferty badanej
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów,
zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny
podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą
obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania oraz dowozu dwudaniowych obiadów dla uczestników Dziennego Domu „Senior +” na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert.
1) Cena oferty (C).
Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie
zamówienia. Oferty zostaną ocenione według wzoru:
najniższa cena oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100
cena oferty badanej
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku
podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów
i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów,
zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny
podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą
obliczenia punktów w kryterium oceny ofert „cena oferty”.
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w części nr 2 może ubiegać się wykonawca, który spełnia
następujące warunki udziału w postępowaniu;
2.1 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada
aktualną decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę
(nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania
potraw od surowca do gotowej potrawy oraz przygotowywania i dostarczania
żywności do odbiorców zewnętrznych (catering) w specjalnych termosach.
2.2 Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie usługę gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i
dowozie posiłków – w przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych,
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał
zamówienie przez okres co najmniej trzech miesięcy.

Uwagi:
1) W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca
realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi określone wyżej wspólnie
z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający
wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie
wykonał usługę gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i
dowozie posiłków.
2) W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi, o których
mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie
ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca
składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie wykonał usługę
gastronomiczną lub cateringową polegającą na przygotowaniu i dowozie posiłków.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia
i dokumenty:
1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby,
1.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,

− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć ponadto
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się
na jego zasoby,
1.3 w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia
i dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia
i dokumenty:
2.1 oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Nr sprawy: OA.3201.5.2023 strona 15 z 31
wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu
wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2.2 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub
zawodowych podmiotów udostepniających zasoby, wykonawca jest
zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa
w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia i dokumenty:
3.1 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu –
w przypadku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie
winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem
udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz
określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego
zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego
zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień składania następujących
oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,
− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby.

decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę
(nazwa, adres, miejsce) do prowadzenia działalności w zakresie
przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy, i wydawania
potraw w naczyniach wielokrotnego lub jednorazowego użytku – część nr 1
i/lub
decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczającą wykonawcę
(nazwa, adres, miejsce) do do prowadzenia działalności w zakresie
przygotowywania potraw od surowca do gotowej potrawy oraz
przygotowywania i dostarczania żywności do odbiorców zewnętrznych
(catering) w specjalnych termosach – część nr 2
4) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od
dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub
są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez

podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; sporządzony zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia
i dokumenty, o których mowa w ppkt 2-5 oraz dodatkowo następujące oświadczenia
i dokumenty:
6) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym
załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu
wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
7) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może zostać zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wyłącznie w odniesieniu do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców, na zasadach określonych w niniejszej umowie.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 pzp. 4.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę.
1.Strony mogą ubiegać się o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. 2.Na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie Strony będą waloryzowały koszty realizacji Przedmiotu Umowy Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu ceny jednostkowej za 1 posiłek podanej przez Wykonawcę w ofercie.
3. W trakcie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1, Waloryzacja zostanie dokonana jednorazowo na pierwszy dzień roboczy po upływie 6 miesięcy od dnia realizacji przedmiotu umowy
4. Waloryzacja zostanie dokonana w oparciu o wartości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za II kwartał ogłoszonego w formie komunikatu Prezesa GUS. 5. Waloryzacja nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Ewentualna Waloryzacja zostanie obliczona przez:
1) Wykonawcę, w przypadku gdy nastąpi wzrost wynagrodzenia Wykonawcy.
O nowej (zwaloryzowanej) cenie za 1 posiłek Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie podając jej nową wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób obliczenia;
2) Zamawiającego, w przypadku gdy nastąpi spadek wynagrodzenia Wykonawcy.
O nowej (zwaloryzowanej) cenie za 1 posiłek Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie podając jej nową wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób jej obliczenia.
Każda ze stron może wnieść zastrzeżenia w terminie 14 dni od dnia doręczenia nowych, zwaloryzowanych cen.
6. W przypadku, gdy strona której przysługuje uprawnienie określone w ust. 4 nie poinformuje, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia komunikatu o którym mowa w ust. 4 o nowej, zwaloryzowanej cenie za 1 posiłek drugą stronę umowy oznacza to, że strona przyjmuje, że nie nastąpiły zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. W takim przypadku strona ta nie może domagać się dokonania waloryzacji na późniejszym etapie wykonywania niniejszej umowy. 7. 7W ramach Waloryzacji nowa kwota za 1 posiłek zostanie ustalona w następujący sposób: Cn = Cp +(Cp x CP)
8. Nowa (zwaloryzowana) cena za 1 posiłek będzie dotyczyć zapłaty należnej Wykonawcy za wykonany przedmiot umowy po Dniu Dokonania Waloryzacji.
9. Strony ustalają maksymalną wartość obniżenia albo wzrostu Wartości Przedmiotu Umowy w efekcie zastosowania Waloryzacji na poziomie nie większym niż 10 %.
10. Wykonawca, który uzyska Waloryzację zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-PUAP lub E-zamównienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2023 r., poz.1497 ze zm.) zwanej dalej „ustawą” wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających
w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy zwanym dalej „rozporządzeniem 765/2006”
i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie
Nr sprawy: OA.3201.5.2023 strona 9 z 31
środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym
dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120
ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę z dostawą kompletów biesiadnych dla 350 osób - Racula
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę z dostawą kompletów biesiadnych dla 350 osób. Lokalizacja Drzonków-Zielona Góra. Termin 05.06 lub 06.06 oraz 11.09 lub 12.09. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI