Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogoźno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-25
  • Numer ogłoszenia578693-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578693-N-2019 z dnia 2019-07-25 r.

Centrum Usług Wspólnych: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Krótka  7 , 64-610  Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672617687, , e-mail n.thomann@cuw.rogozno.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.rogozno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rogozno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rogozno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej
Adres:
Centrum Usług Wspólnych, ul. Krótka 7, 64-610 Rogoźno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r."
Numer referencyjny: CUW-ZP.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 roku”. Uczniowie dowożeni będą z terenu Gminy Rogoźno do następujących placówek oświatowych: Trasa nr 1 (3 osoby) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach Plac Przemysława 9, 62-005 Owińska oraz Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących ul. Bydgoska 4a 61-127 Poznań Wełna - Rogoźno Os. Przemysława II – Budziszewko – Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy Dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu 57 km (dojazd) + 58 km (powrót) = 115 km Trasa liczy ok. 115 km dziennie. Trasa nr 2: (6 osób) Przedszkole Samorządowe "Słoneczne Skrzaty: Parkowo 114a 64-608 Parkowo oraz Szkoła Podstawowa w Budziszewku. Budziszewko 57a 64-612 Budziszewko Rano Ruda – Rogoźno – Szkoła Podstawowa w Budziszewku, Budziszewko 57a - Budziszewko - Boguniewo – Józefinowo – Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo 114a – Wełna – Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo 114a Trasa liczy ok. 37,1 km Po południu Szkoła Podstawowa w Budziszewku – Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo 114a - Wełna - Ruda Trasa liczy ok 23,4 km Przedszkole Słoneczne Skrzaty, Parkowo – Józefinowo – Boguniewo – Budziszewko – Rogoźno Trasa liczy: 26,1 km 37,1 km (dojazd) + 23,4 km (powrót) + 26,1 km (powrót) = 86,6 km Trasa liczy ok. 86,6 km dziennie W okresie od 29.06.2020 – 30.06.2020 – 58,1 km dziennie Trasa nr 3: (23 osoby) Zespół Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2 64-600 Oborniki Międzylesie – Rogoźno – Cieśle – Rogoźno – Owieczki – Wełna – Józefinowo – Parkowo – Zespół Szkół ul. Miłowody 2 Po południu: Zespół Szkół ul. Miłowody 2 – Rogoźno – Cieśle Zespół Szkół ul. Miłowody 2 – Parkowo –– Wełna – Owieczki – Rogoźno – Cieśle – Międzylesie 39,3 km + 20,4 km (powrót) + 39,3 km (powrót) = 99 km Trasa licząca ok. 99 km dziennie. Trasa nr 4: (16 osób) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy ul. Kcyńska 48 ul. Janowiecka 22 62-100 Wągrowiec oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kłecku ul. Gnieźnieńska 7 64-610 Rogoźno Boguniewo – Międzylesie (ul. Boguniewska) – Rogoźno – Owczegłowy – Marlewo – Wągrowiec - Kłecko 68,2 km (dojazd) + 68,2 km (powrót) = 136 km Trasa liczy ok. 136 km dziennie. Trasa nr 5 (3 osoby w tym 1 na wózku) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pruścach Pruśce 30 64-610 Rogoźno Rogoźno - Szkoła Podstawowa w Pruścach 9,6 km (dojazd) + 9,6 km (powrót) = 19,2 km Trasa licząca ok. 19,2 km dziennie. Szacunkowa ilość kilometrów dziennych tras, czyli dowóz do szkół i z powrotem to około 455,8 km od 01.09.2019 r. do 26.06.2020 r, oraz przejazdy w dniach 29.06.2020 r. -30.06.2020 r. wynoszące 58,1 km dziennie. Wykaz ilości uczniów, kierunków dojazdów oraz godzin dowozu zostaną szczegółowo określone w załączniku do SIWZ. 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył planowany rozkład jazdy pojazdów najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia zajęć. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował taborem z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach specjalnie dostosowanych do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, zapewniając dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 4) Zamawiający wymaga, aby we wszystkich pojazdach była sprawna klimatyzacja. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i kilometrów przejazdów. 6) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 7) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości uczniów, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, dni ustawowo wolnych od pracy etc. 8) Szczegółowa imienna lista uczniów zostanie podana do wiadomości przed rozpoczęciem każdego semestru. 9) Zamawiający wymaga, aby siedzenia we wszystkich pojazdach były wyposażone w pasy bezpieczeństwa. 10) Zamawiający wymaga, aby każdy pojazd wykorzystywany do realizacji zamówienia był widocznie oznakowany, wskazując na przejazd dzieci niepełnosprawnych tzn. pojazd musi być wyposażony w 4 tabliczki po 2 z tyłu i przodu informujące o przewozie osób niepełnosprawnych oraz o przewozie szkolnym. 11) Uczniów należy dowieźć na zajęcia, nie wcześniej niż 30 minut i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem, 12) Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1,5 godziny w każdą stronę. Uczeń nie może oczekiwać dłużej niż 1 godzinę na odjazd autobusu po zakończonych zajęciach. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w każdym pojeździe w oparciu o umowę opiekuna pomagającego w bezpiecznym wejściu oraz wyjściu uczniów z autobusu. Zatrzymanie autobusu w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba dziecka, itp.) powinno nastąpić również w miejscu wskazanym przez opiekuna, o ile nie zabraniają tego przepisy ruchu drogowego w celu zabrania lub wysadzenia dziecka. 14) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji Umowy na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.” zatrudnił kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), zgodnie z oświadczeniem zawartym w ofercie.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na terenie, co najmniej województwa Wielkopolskiego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Termin ważności w/w dokumentów muszą obejmować okres realizacji zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien dysponować następującym taborem: Trasa nr 1: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu Minimum 3 miejsca siedzące + opiekun. Trasa nr 2: Przedszkole Samorządowe „Słoneczne Skrzaty” oraz Szkoła Podstawowa w Budziszewku Minimum 6 miejsc siedzących + opiekun. Trasa nr 3: Zespół Szkół Specjalnych w Miłowodach Minimum 23 miejsc siedzących + opiekun. Trasa nr 4: Zespół Szkół Specjalnych w Wągrowcu oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kłecku Minimum 16 miejsc siedzących + opiekun. Trasa nr 5: Szkoła Podstawowa w Pruścach Minimum 2 miejsca siedzące + 1 miejsce na wózek + opiekun.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa odpis z KRS lubz CEDG. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca powinien posiadać dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na terenie, co najmniej województwa Wielkopolskiego na podstawie art. 5 ustawyz dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Termin ważności w/w dokumentów muszą obejmować okres realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Fomularz oferty, oświadczenie z art 22 ustawy Pzp, informacja dot. grupy kapitałowej
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty, oświadczenie z art 22 ustawy Pzp, informacja dot. grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Czarnków oddział Rogoźno: Nr konta bankowego 60 8951 0009 3902 8916 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu CUW-ZP.271.1.2019 na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 2 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.” 2) Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 836) 3) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia oraz wskazanie ich siedzib) b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c) Kwotę gwarancji/poręczenia d) Termin ważności gwarancji/poręczenia e) Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwaranci na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 45 ust 4a i 5 ustawy. f) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi 4) Termin i miejsce wniesienia wadium a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5) Skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty b) Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie Uwaga: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b Ustawy. 7) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 9. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8) Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Utrata wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25. ust 1 Ustawy, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana. a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wiek pojazdów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: Zmiany stawki podatku VAT; W przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; Oznaczenia stron umowy, włącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy PZPN następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia stron (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności przewidujących taką zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-02, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI