„Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek A od km 0+000 do km 0+199,85 i odcinek C od km 0+000 do km 0+171,5 Zdanie 2 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek B od km 0+000 do km 0+232,28 i odcinek C od km 0+171,5 do km 0+347,90
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogoźno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rogoźno
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-06
  • Numer ogłoszenia583183-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583183-N-2019 z dnia 2019-08-06 r.

Gmina Rogoźno: „Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek A od km 0+000 do km 0+199,85 i odcinek C od km 0+000 do km 0+171,5 Zdanie 2 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek B od km 0+000 do km 0+232,28 i odcinek C od km 0+171,5 do km 0+347,90
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno, krajowy numer identyfikacyjny 57079142500000, ul. ul. Nowa  2 , 64-610  Rogoźno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 26 84 400, e-mail um@rogozno.pl, faks 67 26 18 075.
Adres strony internetowej (URL): www.rogozno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.rogozno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.rogozno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczta tradycyjna, kurierem, osobiście itp.
Adres:
Urząd Miejski w Rogoźnie, ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek A od km 0+000 do km 0+199,85 i odcinek C od km 0+000 do km 0+171,5 Zdanie 2 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek B od km 0+000 do km 0+232,28 i odcinek C od km 0+171,5 do km 0+347,90
Numer referencyjny: INTZ.271.11.2019.AP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zadanie 1 i Zadanie 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Dwie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: Zakres zadania 1 przebudowa chodnika na odcinku A strona prawa od km 0+000 do km 0+199,85 – połączenie z ulicą Wielka Poznańska oraz odcinka C strona lewa od km 0+000 do km 0+171,50 – pomiędzy posesją 19, a 21 zakończenie odcinka za wjazdem na posesję nr 21 – wjazd nr 23. Zakres zadania 2 przebudowa chodnika na odcinku B strona prawa od km 0+000 do km 0+232,28 – połączenie z ulicą Wielka Poznańska oraz odcinka C strona lewa od km 0+171,50 do km 0+347,90. Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem przedstawia się następująco dla obu części. Uwaga zmiana nawierzchni chodników na nawierzchnię wykonaną z betonowych płyt chodnikowych wielkogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym. Opaska przy budynkach oraz przy krawężniku ma zostać wykonana z betonowych kostek brukowych typu o wymiarach 6x12x6 cm w kolorze grafitowym (istnieje możliwość zmiany kolorystyki po uzgodnieniu z Zamawiającym). Nawierzchnia wjazdów wykonana z betonowych płyt wielogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym. Chodniki i zjazdy w stanie istniejącym znajduje się w złym stanie technicznym. Występują nawierzchnie z betonowych płytek chodnikowych oraz betonowej kostki brukowej i trylinki. Chodniki w ciągu ulicy Mała Poznańska posiadają szerokość zmienną w zakresie od około 1,50 m ÷ 2,50 m i przylegają do elewacji budynków. Na łącznikach z ul. Wielka Poznańska chodniki posiadają szerokość ~2,50 m. Na połączeniu chodników z krawędzią jezdni występują krawężniki betonowe, które z uwagi na ich stan wymagają wymiany na nowe. Uzbrojenie terenu W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana przebudowa chodnika i zjazdów nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewidziano: - regulacje wysokościową istniejących pokryw studni teletechnicznych z wymianą pokryw na nowe (należy zastosować pokrywy studni o wymiarach, kształcie i typie zgodnie ze staniem istniejącym), - regulacje wysokościowa istniejących pokryw studni teletechnicznych, - regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacji deszczowych, - regulacja wysokościowa istniejących zasuw żeliwnych gazowych i wodociągowych. Pokrywy studni kanalizacyjnych i teletechnicznych należy wyregulować wysokościowo do rzędnej projektowanej nawierzchni z zachowaniem projektowanego pochylenia poprzecznego i podłużnego. Wymagania dla podłoża gruntowego i koryta drogowego Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta drogowego. Koryto uzyskane w wyniku wykonania rozbiórki należy pogłębić do rzędnej projektowanej nawierzchni. Podłoże gruntowe (dno koryta drogowego) należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is≥ 0,97 do głębokości 50 cm oraz Is≥ 1,00 do głębokości 20 cm. Roboty rozbiórkowe Roboty rozbiórkowe obejmują: - cięcie piła nawierzchni bitumicznej na gł. 20 cm (wycinka pod projektowane progów zwalniających), - cięcie piłą mechaniczną na gr. 8 cm (cięcie przy krawędzi jezdni wzdłuż projektowanego chodnika), - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową o gr. 20 cm (rozbiórka nawierzchni pod progi zwalniające), - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 8 cm ( przy krawędzi jezdni), - rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej, płytek chodnikowych, płytek granitowych i trylinki wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni chodnika do przełożenia z betonowej kostki brukowej wraz z podbudową, - rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 10 cm (pod nakładkę w celu poprawy odwodnienia), Roboty rozbiórkowe można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. Materiał pozyskany z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy i zutylizować na koszt Wykonawcy robót. Zakres inwestycji • wykonanie robót rozbiórkowych i frezowania, • wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, • wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej, • regulacja wysokościowa istniejących studni i zasuw, • odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni (w celu poprawy odwodnienia), • odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego przy krawędzi jezdni (na połączeniu z krawężnikiem), • betonowych płyt chodnikowych wielkogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym, • opaska przy budynkach oraz przy krawężniku ma zostać wykonana z betonowych kostek brukowych typu o wymiarach 6x12x6 cm w kolorze grafitowym, • Nawierzchnia wjazdów wykonana z betonowych płyt wielogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze grafitowym, • przełożenie nawierzchni chodnika przy projektowanym przejściu dla pieszych, Wody z przebudowywanych nawierzchni chodników i zjazdów zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie ze stanem istniejącym, a powierzchnia zlewni nie ulegnie zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Ulice Mała Poznańska w stanie istniejącym posiada kanalizację deszczową. Poprawa odwodnienia na istniejącej jezdni W stanie istniejącym na jezdni występują obszary, na których zalega woda (brak odwodnienia). Lokalny brak odwodnienia związany jest z deformacją nawierzchnie bitumicznej oraz brakiem pochylenia podłużnego i poprzecznego. W celu zapewniania prawidłowego odwodnienia przewidziano lokalne frezowanie nawierzchnie do grubości 10 cm i wykonanie odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego AC11 S D50/70 o średniej grubości 6 cm. Plan sytuacyjny przedstawiono obszary zalegania wody oraz zakres odtworzenia nawierzchni. Plan sytuacyjny zawiera istniejące rzędne (z pomiaru geodezyjnego) oraz projektowane rzędne i spadki podłużne przy krawędzi jezdni (na obszarach objętych odtworzenia nawierzchni). Wpusty występujące w obszarze odtworzenia nawierzchni należy wyregulować wysokościowe aby ich rzędna było 1 cm poniżej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego należy wykonać ze szczególną starannością aby uzyskać spadki podłużne przy krawędzi jezdni zgodnie z Plan sytuacyjny. Na etapie budowy należy sprawdzić rzędne z pomiaru geodezyjnego, rzędne projektowane oraz projektowane spadku podłużne. Połączenie krawężnika z krawędzią jezdni Istniejące krawężniki należy rozebrać bez naruszenia istniejącej jezdni z betonu asfaltowego. Po wykonaniu nowego krawężnika szczelinę na połączeniu z krawędzią jezdni należy uszczelnić asfaltową masą zalewową. W przypadku gdy roboty rozbiórkowe spowodują uszkodzenie krawędzi jezdni lub gdy powstanie szczelina o szerokości nie pozwalającej za zastosowanie masy zalewowej, dokumentacja projektowa przewiduje odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na szerokości 30 cm. Odtworzenie nawierzchni przy krawędzi jezdni należy wykonać zgodnie z pkt. 2.10.6 tj. obramowanie nawierzchni beton asfaltowy AC 11 S D50/70, grubości 6 cm. a) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 1 cm – zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni oraz na przejściach dla pieszych, b) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm – zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni, c) krawężnik betonowy przejściowy prefabrykowany 15x22/30/100 – zastosowano na przejściu z krawężnika 15x30x10 na 15x22x100, d) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 wystawiony na 8 cm – zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni (w ciągu ul. Mała Poznańska), e) krawężnik betonowy 15x30x100 wystawiony na 12 cm– zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni (na łącznikach ulicy Mała Poznańska z ulicą Wielka Poznańska), f) obrzeże betonowe 8x30x100 – zastosowano na obramowaniu nawierzchni chodników i zjazdów.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233125-1
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o wartości tych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. 2.3.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z konsorcjantów musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - Zamawiający wymaga również wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania względem tych podmiotów (i złożenia względem nich odpowiednich dokumentów zgodnie z rozdz. VII ust. 1 SIWZ) Również w przypadku powierzenia przez Zamawiającego części zamówienia do wykonania podwykonawcom, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca nie polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, - Zamawiający wymaga wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania względem tych podwykonawców (i złożenia względem nich odpowiednich dokumentów zgodnie z rozdz. VII ust. 1 SIWZ).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał: a) 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów, chodników utwardzonych o wartości tych robót co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wymagane zakresy mogą być spełnione łącznie, tj. nie muszą dotyczyć każdej ze wskazanych robót. 2.3.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami: a) Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne warunki umowy zawiera wzór umowy – Załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminy wykonania przedmiotu postępowania w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
17. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. 18. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI