Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW i Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRozogi
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-27
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ROZOGI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00395410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW i Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ROZOGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Rozogi

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw-rozogi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzp.rozogi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW i Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbfe04e9-4df8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037114/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW i Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie oraz SOSW w Czarni w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.rozogi.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.rozogi.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się pod adresem
https://pzp.rozogi.pl/#/help

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się pod adresem https://pzp.rozogi.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w rozdziale 38 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w rozdziale 38 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUWR.260.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów będzie odbywać się w ramach przewozów regularnych zgodnie z art. 4
pkt. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180
z późn. zm.).
Przewóz regularny – publiczny przewóz osób i ich bagażu w określonych odstępach czasu
i określonymi trasami, na zasadach określonych w ustawie i w ustawie z dnia 15 listopada
1984 r. – Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983 oraz z 2018 r. poz. 2244).
Adresy szkół i przedszkola oraz godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Rozogach ul. Rynek 13 - godz. 8:00,
2) Przedszkole Samorządowe w Rozogach, ul. Rynek 13 - godz. 8:00
3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dąbrowach , Dąbrowy 238 - godz. 8:00,
4) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Klonie, Klon 96 - 8:40,
Wspólny słownik zamówień CPV: 60.10.00.00-9 – usługi w zakresie transportu
drogowego osób.Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów na poszczególnych trasach - szacowana przez
Zamawiającego łączna liczba uczniów – około 279 w tym: dzieci 3 – 4, letnie – 30
dzieci 5 – 6 letnie - 42 dzieci kl. I – VIII - 207
Jednocześnie Zamawiający przekazuje informację Oferentom, że realizując usługę będą
obowiązani w swoich przewozach uwzględnić również uczniów dojeżdżających spoza
obwodu szkoły w oparciu o zakup biletu bezpośrednio przez ucznia.
Szacunkowa liczba uczniów w trakcie realizacji zamówienia 187
Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub
zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów będzie odbywać się w ramach przewozów regularnych specjalnych zgodnie
z art. 4 pkt. 9 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz.
180 z późn. zm.).
Przewóz regularny specjalny – niepubliczny przewóz regularny określonej grupy osób,
z wyłączeniem innych osób.
Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych:
1) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Szczytnie, ul. Janusza Korczaka 4,
godz. 8:00 oraz Przedszkole Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie, ul. Pasymska 21A
godz. 8:20, 12-100 Szczytno.
Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Janusza
Korczaka oraz Przedszkola Stowarzyszenie Promyk w Szczytnie obejmuje następujące
miejscowości: Dąbrowy, Radostowo, Orzeszki, Klon, Wilamowo i Rozogi.
Na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym szacunkowa ilość kilometrów
wykonywanego przewozu uczniów wynosi poniedziałek rano i piątek po południu około
150 km a poniedziałek po południu, wtorek, środa, czwartek i piątek rano około 138 km
dziennie.
Szacunkowa liczba uczniów w trakcie realizacji zamówienia – 15 osób w tym
11 osób dojeżdżających codziennie, 1 osoba pozostająca w internacie i 3 dzieci
przedszkolnych dojeżdżających codziennie.
Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych. 2) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Czarni, Czarnia 36, 07-431 Czarnia
godz. 8:00.
Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczy w Czarni obejmuje
miejscowość Rozogi. Na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym ilość kilometrów
wykonywanego przewozu uczniów wynosi poniedziałek rano i piątek po południu około
48 km a poniedziałek po południu, wtorek, środa, czwartek i piątek rano około 46 km
dziennie. Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku
zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych.
Szacunkowa liczba uczniów w trakcie realizacji zamówienia – 3 osoby w tym
1 dziecko internatowe.
Ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub
zmniejszenia liczby uczniów lub zmian placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych,
zamówienia na dodatkowe dostawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania (na terenie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie;

d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi dysponować dla:
 Części I co najmniej 4 zarejestrowanymi autobusami przystosowanymi do przewozu osób umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
 Części II co najmniej 2 zarejestrowanymi pojazdami przystosowanymi do przewozu osób umożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Wszystkie pojazdy biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać ubezpieczenie OC.
Wykonawca musi dysponować dla:
 Części I co najmniej 4 kierowcami z uprawnieniami do przewozu osób oraz kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zamówienia
oraz 4 opiekunami,
 Części II co najmniej 2 kierowcami z uprawnieniami do przewozu osób oraz kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zamówienia
oraz 2 opiekunami.
Wykonawca wykaże się co najmniej jedną o zbliżonym zakresie co przedmiot zamówienia wykonaną usługą, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, o treści zgodnej z załączonym wzorem Załącznik nr 8 do SWZ.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać za zdolnościach podmiotów, wyłącznie gdy podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego potencjał nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź;
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową i ekonomiczną.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
9. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. Osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące
w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę. Dane wrażliwe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2016, Dz.U. poz. 922) należy poddać anonimizacji. Nie podlega anonimizacji imię i nazwisko pracownika.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz zamieszczony w rozdziale 16 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zamieszczony w rozdziale 16 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się w art. 454 i art. 455 ustawy, oraz w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ,
wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) w zamówieniach publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.rozogi.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI