Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZELKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 39
1.5.2.) Miejscowość: Stary Szelków
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297176001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_szelkow@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a30b7283-e702-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035142/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.szelkow.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: https://pzp.szelkow.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Szczegóły dotyczące komunikacji zostały określone w SWZ i regulaminie platformy zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szelków
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ug_szelkow@wp.pl tel. 297176717;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GGKŚZPI.271.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 137403,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2022/2023”
1. W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Zamówienie obejmuje przewóz ok. 134 uczniów do przedszkola i szkoły podstawowej. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 267 km dziennie.
Trasy dowozu dzieci:
TRASY PRZYJAZDU – realizacja w godz. 6:45-7:55
Autobus 1 godz. 6:45
Stary Szelków – Orzyc – Ciepielewo – Zakliczewo – Dzierżanowo (1) – Głódki (5) – Pomaski Wielkie (10) - Pomaski Małe (1) – Chrzanowo (3) – Zakliczewo (7)
– Ciepielewo (21) – Orzyc (1) – Stary Szelków
49 osób 37,5 km
Autobus 2 godz. 7:00
Stary Szelków – Laski (1) – Orzyc (2) - Magnuszew Mały (14) – Przeradowo Wygoda – Przeradowo (8) - Magnuszew Mały (4) – Nowy Strachocin – Stary Strachocin (4) –
Nowy Strachocin (8) – Magnuszew Duży (2) - Stary Szelków
43 osób 30,5 km
Autobus 3 godz. 7:00
Stary Szelków – Smrock – Kolonia - Smrock-Dwór (3) – Chyliny (12) – Smrock-Dwór (4) - Smrock - Kolonia (12) – Nowy Szelków (2) – Rostki (4) – Kaptury (5) - Stary Szelków
42 osób 21 km
---------------------------------
Razem: 134 osoby 89 km
TRASY ODJAZDU
Autobus 1
Godzina odjazdu – 13:05
Stary Szelków – Orzyc - Ciepielewo (15) – Zakliczewo (3) – Chrzanowo
- Pomaski Małe – Dzierżanowo - Głódki (3) – Pomaski Wielkie (2) – Stary Szelków
23 osób 37,5 km
Godzina odjazdu – 14:35
Stary Szelków – Orzyc (1) – Ciepielewo (6) – Zakliczewo (4) – Chrzanowo (3) - Pomaski Małe (1) - Dzierżanowo (1) – Głódki (2) – Pomaski Wielkie (8) – Stary Szelków
26 osoby 37,5 km
Autobus 2
Godzina odjazdu -13:00
Stary Szelków – Magnuszew Duży (2)- Nowy Strachocin (2) – Stary Strachocin (2) - Magnuszew Mały (4) – Przeradowo (3) - Przeradowo Wygoda – Magnuszew Mały (1) – Orzyc - Laski – Stary Szelków
14 osób 30,5 km
Godzina odjazdu -14:30
Stary Szelków – Magnuszew Duży - Nowy Strachocin (7) – Stary Strachocin (1)- Magnuszew Mały - Przeradowo (5) - Przeradowo Wygoda– Magnuszew Mały (13) – Orzyc (2) - Laski (1) – Stary Szelków
29 osób 30,5 km
Autobus 3
Godzina odjazdu -13:00
Stary Szelków – Smrock - Kolonia (1) - Smrock-Dwór (1) - Chyliny (7) - Smrock-Dwór (3) Smrock – Kolonia – Nowy Szelków - Rostki (2) - Kaptury – Stary Szelków
14 osób 21 km
Godzina odjazdu -14:30
Stary Szelków – Smrock – Kolonia (5) - Smrock-Dwór (2) – Chyliny (5) –
Smrock - Dwór (1) – Smrock-Kolonia (6) - Nowy Szelków (2) - Rostki (2) - Kaptury (5) – Stary Szelków
28 osoby 21 km
178 km
Razem: 134 osoby - 267 km
W celu zapewnienia dowozu wszystkim dzieciom do szkół, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i godzin dowozu w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych na etapie ogłaszania zamówienia publicznego.
Zmiany długości tras nie mogą być przesłanką do renegocjacji ceny za świadczoną usługę dowozu dzieci.
Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów.
Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługę dowozu dzieci autobusami wskazanymi w ofercie. Świadczenie usługi autobusami innymi niż wskazane w ofercie jest podstawą do rozwiązania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w
SWZ. Ocena spełnienia warunków nastąpi według formuły spełnia/ nie spełnia. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający
będzie kierował się
następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1. Cena- 60% | 2. Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy - 40% . Razem -
100%
będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100 punktowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym
transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
A) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dowożeniu dzieci do placówki
oświatowej, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (wg załącznika do SIWZ), wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
B) Wykonawca w celu wykonania zamówienia musi dysponować pojazdami niezbędnymi do
wykonania niniejszego zamówienia t.j. co najmniej 4 autobusów wyprodukowanych po 2003r.
posiadających aktualne ubezpieczenia OC i NW, w tym co najmniej dwa autobusy z co najmniej z 56
miejscami siedzącymi (w tym jeden autobus zastępczy), oraz dwa autobusy z co najmniej 46
miejscami siedzącymi wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa na każdym siedzeniu, klimatyzację i
ogrzewanie, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia / typ pojazdu, rok produkcji,
ilość miejsc wraz z aktualnymi badaniami technicznymi/, Zamawiający w razie wątpliwości zastrzega
sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające spełnianie niniejszego warunku. Warunek
posiadania autobusów uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się własnością lub
prawem do dysponowania.
C) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie, lub że będzie dysponował przy
wykonywaniu zamówienia, przedstawiając dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia tych osób:
- co najmniej trzema osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia autobusów, a
także legitymują się co najmniej 3 – letnim stażem pracy w charakterze kierowcy autobusu, oraz
spełniają wymagania określone w przepisach Prawa o ruchu drogowym, tj. posiadającymi prawo
jazdy kategorii D lub D1.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do
jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. uprawnienia do
wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub
zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;
2) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Wykaz należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do
SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy dotyczące:
1) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Przewoźnika, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy,
2) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach:
a. działania siły wyższej,
b. przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych,
c. skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej,
d. zmiany w szkolnym planie nauczania.
3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych.
4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
2. Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które
Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową https://pzp.szelkow.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-18