Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Brzegu, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grodkowie oraz do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Kup
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEWIN BRZESKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Lewin Brzeski
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lewin-brzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Brzegu, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grodkowie oraz do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Kup
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df599162-e48e-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Pani Beata Hargot lub Pani Anna Jasińska tel. 77 424 66 34 lub 77 424 66 36, email: b.hargot@lewin-brzeski.pl lub oswiata@lewin-brzeski.pl;
- w zakresie procedury: Pani Anna Harasimiuk, tel. 77 424 66 37, email: a.harasimiuk@lewin-brzeski.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim, ul. Rynek 1; 49-340 Lewin Brzeski, tel. 77 4246600; fax: 77 4246638; email: lb@lewin-brzeski.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lewinie Brzeskim jest Pan Tomasz Dragan, kontakt: adres e-mail: Tomasz.dragan75@gmail.com, telefon: +48 733 508 806;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podst. art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.I.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje usługi transportu osobowego – dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Lewin Brzeski do szkół na trzech trasach:
a) Trasa I – jedno dziecko z Łosiowa, dwoje dzieci z Lewina Brzeskiego, jedno dziecko ze Skorogoszczy i jedno dziecko z Chróściny (łącznie pięcioro dzieci) należy każdego dnia nauki w roku szkolnym 2021/2022 dowieźć z ich miejsca zamieszkania do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup i po zajęciach szkolnych odwieźć dzieci do ich domów. Dopuszcza się konieczność dowozu większej liczby dzieci do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, jeśli takie dzieci pojawią się w trakcie roku szkolnego. W czasie dowozu w pojeździe należy zapewnić dzieciom opiekuna.
b) Trasa II – jedno dziecko z Leśniczówki, jedno dziecko z Wronowa, jedno dziecko z Łosiowa, dwoje dzieci ze Skorogoszczy, jedno dziecko z Nowej Wsi Małej i jedno dziecko z Jasiony należy każdego dnia nauki w roku szkolnym 2021/2022 dowieźć z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, ul. Mossora (łącznie siedmioro dzieci). Ponadto wykonując ten dowóz należy każdego dnia nauki dwoje dzieci z Chorzelina dowieźć do PSP w Skorogoszczy. Po zajęciach dzieci należy każdego dnia nauki odwieźć do ich domów. Dopuszcza się konieczność dowozu większej liczby dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych lub do innych szkół na terenie Brzegu, jeśli takie dzieci pojawią się w trakcie roku szkolnego. W czasie dowozu w pojeździe należy zapewnić dzieciom opiekuna.
c) Trasa III – troje dzieci z Lewina Brzeskiego i jedno dziecko z Borkowice-Niwa (łącznie czworo dzieci) należy w każdy poniedziałek, albo inny dzień tygodnia w którym rozpoczyna się nauka po przerwie związanej ze świętami lub innymi zdarzeniami, w roku szkolnym 2021/2022 dowieźć do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (internatu) w Grodkowie i w każdy piątek (lub inny dzień, w którym kończą się zajęcia w danym tygodniu) po zajęciach odwieźć dzieci do ich domów. Ponadto jedno dziecko z Różyny, jedno dziecko z Borkowic, dwoje dzieci z miejscowości Sarny Małe (łącznie czworo dzieci) należy każdego dnia nauki w roku szkolnym 2021/2022 dowieźć z ich miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Grodkowie i po zajęciach szkolnych odwieźć dzieci do ich domów. Dopuszcza się konieczność dowozu większej liczby dzieci do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego (internatu) w Grodkowie, jeśli takie dzieci pojawią się w trakcie roku szkolnego. W czasie dowozu w pojeździe należy zapewnić dzieciom opiekuna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Wiek pojazdów liczony od daty produkcji (P) – waga kryterium 40 %
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1)
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Wiek 4 pojazdów powyżej 5 lat – 0 pkt
Wiek co najmniej 2 pojazdów do 5 lat – 20 pkt
Wiek 4 pojazdów do 5 lat – 40 pkt
Łączna liczba punktów przyznawanych z uwzględnieniem wagi poszczególnych kryteriów zostanie ustalona według poniższego wzoru:
S = C + P
gdzie:
S – suma punktów przyznanych ofercie w ramach kryterium C i P
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdów liczony od daty produkcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego drogowego transportu osób,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami posiadających uprawnienia
w zakresie przewozu osób oraz 3 opiekunami;
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje czterema samochodami z aktualnymi na dzień składania ofert badaniami technicznymi dopuszczającymi samochody do ruchu drogowego i przystosowanymi do zarobkowego przewozu osób niepełnosprawnych, w tym: spełniają warunek ilości miejsc siedzących dla min. 20 osób, spełniają wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim, posiadają umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych:
a) w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych środków dowodowych.
b) w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
aktualna licencja do prowadzenia działalności w zakresie krajowego drogowego transportu osób,
c) w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych środków dowodowych.
d) w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Oświadczenie o realizacji dowozów we wszystkie dni nauki roku szkolnego 2020/2021, jak również w dni, w których szkoły zgodnie z odrębnymi przepisami mogą odpracowywać nie realizowane wcześniej zajęcia – załącznik nr 9 do SWZ;- Oświadczenie o gotowości do przygotowania na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 rozkładu jazdy pojazdów szkolnych uwzględniającego potrzeby wynikające z organizacji pracy poszczególnych placówek oraz gotowości uzyskania pisemnej akceptacji przygotowanego rozkładu jazdy przez dyrektorów placówek, do których dowożeni są uczniowie – załącznik nr 10 do SWZ;
- oświadczenie, że usługa będzie realizowana zgodnie z zapisami ustawy
z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U.
z 2020r. poz. 374 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych do tej ustawy i dotyczących usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób – załącznik nr 11 do SWZ;
- oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 12 do SWZ;
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ,
- oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania– załącznik nr 2 do SWZ,
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
UWAGA: wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w złożonej ofercie.
- pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3) (jeżeli dotyczy),
- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ, (jeżeli dotyczy),
- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania– załącznik nr 4 do SWZ, (jeżeli dotyczy),
- oświadczenie wykonawców występujących wspólnie wskazujące, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (współpartnerzy) – załącznik nr 6 do SWZ, (jeżeli dotyczy),
- wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli dotyczy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców wchodzącychw skład np. konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu.
Podmioty (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 6 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy.
Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu- stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wniesienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie wadium i/lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze umowy.4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy również w następujących sytuacjach:
a) zmiana częstotliwości kursów, liczby przewozów, terminów wykonywania usługi, zmiana trasy – w przypadku gdy jest to podyktowane obiektywnymi czynnikami niemożliwymi do przewidzenia;
b) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w razie choroby dziecka, innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie dziecka do szkoły.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy