Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 04 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyrzyce
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pyrzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia759184-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759184-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Gmina Pyrzyce: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 04 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, krajowy numer identyfikacyjny 81116857110000, ul. Plac Ratuszowy  1 , 74-200  Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 39 70 320, e-mail inwestycje@pyrzyce.um.gov.pl, faks 91 39 70 314.
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.um.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pyrzyce.um.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pyrzyce.um.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski, Plac Ratuszowy 1 , 74-200 Pyrzyce (sekretariat pok. nr 133.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 04 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.
Numer referencyjny: EKSiZ.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 04 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach, w tym z miejsca zamieszkania uczniów do:a) Szkół Podstawowych w: Pyrzycach, Mielęcinie, Okunicy, Brzesku, Żabowieb) Przedszkola Publicznego w Brzezinie,c) OREW w Nowielinie, i ich odwiezienie do miejsca zamieszkania, oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w wymiarze minimum 1000 kilometrów w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach. Przewozy dotyczą dni w roku szkolnym, w których odbywają się zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 oraz 2021/2022 codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, w szczególności ferii, wakacji i dni świątecznych. Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych.2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży, o których mowa w rozdziale III pkt. 21, na podstawie imiennych biletów miesięcznych.3. Wykonawca może odpłatnie przewozić również inne osoby pod warunkiem dysponowania wolnymi miejscami w autobusie i co jednocześnie zostanie przez niego uwzględnione przy kalkulacji ceny za świadczoną usługę dla Zamawiającego.4. Uczniowie objęci dowozem (z miejsc ustalonych przez Zamawiającego) zamieszkują w następujących miejscowościach lub ich częściach: Pyrzyce (z ul. Czerwonomłyńska, ul. Lipiańska, ul. Rycerza Przybora, ul. Mickiewicza, ul. Równa, ul. Warszawska), Obromino, Mechowo, Letnin „Górny”, Letnin, Nowielin, Rzepnowo, Rzepnowo „Kolonia”, Obojno, Turze, Turze „Dolne”, Giżyn „I”, Giżyn „II”, Młyny, Ryszewko, Ryszewko „Lipki”, Nieborowo, Pstrowice, Mielęcin, Mielęcin ul. Zagórska, Mielęcin ul. Batowska, Wołczyn, Mielęcinek, Krzemlin, Derczewko, Derczewo, Sitno, Czernice, Okunica „Centrum”, Okunica „Fabryka”, Stróżewo, Stróżewo „Kolonia”, Ryszewo, Brzezin „Przedszkole”. Szczegółowy rozkład jazdy ustala Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym.5. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający imienne wykazy uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości, terminy oraz godziny dowozu i odwozu uczniów do i z poszczególnych szkół i przedszkoli. Zamawiający w roku szkolnym 2020/2021 oraz 2021/2022 dostarczy Wykonawcy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy. 6. Lista uprawnionych dzieci i młodzieży na poszczególnych liniach komunikacyjnych może ulec zmianie o ± 10%, w ciągu trwania umowy, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do organizacji pracy szkół podstawowych i przedszkoli Gminy Pyrzyce wynikających w szczególności ze zmian w planie lekcyjnym i rozkładzie zajęć uczniów dowożonych. Wykonawca zapewni dowóz uczniom do szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce z miejsc zamieszkania, których odległość do placówek nie przekracza odpowiednio 3 km lub 4 km na podstawie imiennych biletów miesięcznych z zachowaniem 100 % ulgi.7. W przypadku, gdy zwiększy się liczba dzieci objętych dowozami w ramach tego zadania, ale nie przekroczy ona 15 osób, to te 15 osób będzie korzystało z imiennych biletów miesięcznychz zachowaniem 100 % ulgi. Dopiero po przekroczeniu tej liczby Zamawiający będzie dokonywał dodatkowego zakupu biletu miesięcznego wg wartości nominalnej i w takim przypadku wynagrodzenie zostanie skorygowane adekwatnie do wynikających zmian.8. Wykonawca zapewni doraźny bez dodatkowych opłat przewóz uczniów przedszkoli i szkół podstawowych na zajęcia, zawody sportowe inne imprezy, które odbywają się poza szkołą, a wynikają z realizacji przez nie ich zadań statutowych w ilości minimum 1000 kilometrów pojazdem posiadającym nie mniej niż 45 miejsc siedzących dla pasażerów z pominięciem linii regularnych i biletów miesięcznych w czasie trwania niniejszej umowy. Zamawiający określi czas i miejsce dowozu co najmniej 7 dni przed ich terminem.9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wystawionych imiennych biletów miesięcznych z uwzględnieniem zapisów w punkcie 7.10. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dokona w ciągu 30 dni aktualizacji tras w przypadku zmiany uczestników usługi, o czym będzie informowany przez Zamawiającego. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dokona w ciągu 30 dni aktualizacji tras zawierający godziny przyjazdów, odjazdów oraz przystanki.11. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami wykazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, sprawnymi technicznie, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, monitoring wizyjny z conajmniej 1 kamerą, estetycznymi, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu drogowym i przewozach szkolnych oraz oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.Zmiana pojazdu którym wykonywana jest usługa może się odbyć tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym w formie pisemnej. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. W szczególności mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów.12. Wymagania dotyczące pojazdów i kierowców:- Wykonawca zapewni co najmniej pięć pojazdów z których dwa powinny posiadać, nie mniej niż 45 miejsc siedzących, dwa 55 miejsc siedzących i jeden z co najmniej 15 miejscami siedzącymi w tym z 2 dostosowanymi do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, wraz z zapewnieniem im dodatkowej stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia oraz pomocy podczas wsiadania i wysiadania, z Pyrzyc, Plac Ratuszowy do Ośrodka RehabilitacyjnoEdukacyjno-Wychowawczego Nowielinie 40 oraz z powrotem do miejscowości, Pyrzyce Plac Ratuszowy, wyposażonych w pasy bezpiebczeństwa, monitoring wizyjny, z co najmniej 1 kamerą, która swoim zasięgiem umożliwi rejestrowanie obrazu wewnątrz pojazdu. Obraz z kamery musi być przechowywany przez okres co najmniej 30 dni. W razie potrzeby zgłoszonej na piśmie wykonawca nieodpłatnie udostępni nagranie zamawiającemu na dysku CD w formacie avi lub mp4.- Każdy przewożony uczeń w ramach niniejszego zamówienia powinien mieć zagwarantowane miejsce siedzące.- Usługa będzie świadczona przy użyciu w pełni sprawnych pojazdów samochodowych, dopuszczonych do ruchu.- Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny oraz ważne badanie techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego, opłaconą polisą ubezpieczenia OC oraz NNW od następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Pojazdy przewożące dzieci powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; w szczególności ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym tj. (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi.- Wykonawca zapewni co najmniej pięciu kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do kierowania pojazdami. 13. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia:a) bezpiecznego przewozu, punktualności i sprawności technicznej pojazdów w ramach przedmiotu zamówienia,b) zapewnienie w ciągu 45 minut zastępczego środka transportu w przypadku awarii pojazdu, o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych,c) Wykonawca w pierwszej kolejności jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o awarii pojazdu,d) w przypadku opóźnienia Wykonawcy w podstawieniu środka transportowego zgodnie ze zgłoszeniem lub harmonogramem Zamawiającego, przekraczającego 45 minut Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego każdorazowo karę umowną w kwocie 500 zł za każdy przypadek opóźnienia.14. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszystkie wymagane prawem ubezpieczeniai uprawnienia. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia powinien gwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób. Wykonawca powinien zapewnić komfortowewarunki przewozu, a w okresie jesienno-zimowym temperaturę w pojeździe co najmniej 15°C. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie.15. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, w tym przewożonym uczniom powstałe w związku z realizacją zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca w trakcie realizacji umowy powinien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.16. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualny przegląd techniczny każdego pojazdu. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować ww. okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego ich uzyskania oraz podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego spełniającego wymagania w powyższym zakresie w ciągu 1 godziny od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Braki te mogą ponadto stanowić podstawę od odstąpienia od umowy.17.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców wykonujących czynności w zakresierealizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:− wykonywanie prac związanych ze świadczeniem usługi odwozu i dowozu uczniów tj. praca kierowcy i opiekunów o których mowa w punkcie 18;2) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A ustawy PZP:- dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców,- Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę;3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A PZP:− Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych,a w przypadku dwukrotnego niewywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.18. Do sprawowania opieki nad uczniami w trakcie przewozu Wykonawca zapewnia przynajmniej jednego opiekuna dla każdego pojazdu. Funkcji tej nie może pełnić kierowca. Opiekun musi byćosobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekuni kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów i odwozów, w czasie wsiadania, zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu i przechodzenia przez jezdnię oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in.sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun 18. Do sprawowania opieki nad uczniami w trakcie przewozu Wykonawca zapewnia przynajmniejjednego opiekuna dla każdego pojazdu. Funkcji tej nie może pełnić kierowca. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwapopełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonymuczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów i odwozów, w czasie wsiadania, zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdui przechodzenia przez jezdnię oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun zobowiązany jest do posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem. Uprawnienia takie uzyskuje się po odbyciu odpowiedniego szkolenia (art. 6 ust. 3A ustawy Prawo o ruchu drogowym – t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z późn. zm.). Są one niezbędne szczególnie w sytuacji, gdy z okoliczności towarzyszących dowożeniu wynika, że opiekun dzieci i uczniów powinien zatrzymać ruch drogowy w celu umożliwienia podopiecznym bezpiecznego opuszczenia autobusu i przejścia na drugą stronę jezdni. 19. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami przewozu, warunkami panującymi na nich, a w szczególności: kilometrami przewozu, szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu oraz i wszystkich innychczynników mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
04.01.2021 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że: a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20.000,00 zł (wg załącznika nr 6 do SIWZ);b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. Wykonawca posiada pięć autobusów dla których dwa powinny posiadać, nie mniej niż 45 miejsc siedzących, dwa nie mniej niż 55 miejsc siedzących i jeden nie mniej niż 15 miejsc siedzących w tym z 2 dostosowanymi do przewozu osób na wózkach inwalidzkich wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, monitoring wizyjny, z co najmniej 1 kamerą, która swoim zasięgiem umożliwi rejestrowanie obrazu wewnątrz pojazdu. Obraz z kamery musi być przechowywany przez okres co najmniej 30 dni. Na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie udostępnić nagraniaz monitoringu wizyjnego. c) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym tj. co najmniej pięcioma osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportuprzeznaczonymi do przewozu osób (wg załącznika nr 8 do SIWZ);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PO WEZWANIU). b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PO WEZWANIU. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia jak również po wezwaniu do uzupełnienia dokumentów: a) Dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo żezawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg. załącznika nr 7 do SIWZ) - po wezwaniu. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SIWZ) - po wezwaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg. załącznika nr 6 do SIWZ) - po wezwaniu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT). 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty jeśli dotyczy). 3.Formularz Ofertowy. 4. Pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw. Pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień t.j. ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowe transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 08.12.2020r, do godz. 12:00.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust 6 Ustawy, tj.:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BNP PARIBAS nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium-Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych, przedszkoli w Gminie Pyrzyce oraz do OREW w Nowielinie od 04 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych oraz dowozów uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Pyrzyce w celu realizacji zadań statutowych w tych jednostkach.3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie przez Zamawiającego w terminie związanym ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedziby,b) oznaczenie postępowania,c) określenie przedmiotu postępowania,d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,e) kwotę gwarancji,f) termin ważności gwarancji.W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.7. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy Zamawiającego.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w zaznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.11. Zgodnie z art. 46 ust 4a Ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należało do grupy kapitałowej, lub nie wyraziło zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust 5 Ustawy, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli:a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.13. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Ustawy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena brutto za wszystkie wystawione imienne bilety miesięczne 60,00
Liczba bezpłatnych kilometrów (nie mniej niż 1000 km) na przewozy uczniów w ramach realizacji przez Placówki Oświatowe ich zadań statutowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne do zrealizowania zamówienia:a) nastąpiła zmiana tras dowozów i odwozów uczniów,b) nastąpiła istotna zmiana w liczbie dowożonych uczniów,c) nastąpiła konieczność wykonywania dodatkowych kursów autobusowych.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż określone w umowie lub Ustawie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI