Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyrzyce
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Pyrzycach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia759819-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759819-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, krajowy numer identyfikacyjny 81168416600000, ul. Lipiańska  4 , 74-200  Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 881 13 00, e-mail w.durkin@pyrzyce.pl, faks 91 506 55 00.
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pyrzyce.samorzady.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca umieści ofertę w kopercie. Koperta powinna być szczelnie zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Powiat Pyrzycki ul. Lipiańska 4 74-200 Pyrzyce OFERTA PRZETARGOWA Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021 Zamówienie częściowe nr ……… Nie otwierać przed 10 grudnia 2020 r. godz. 13:00
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, od podpisania umowy do 31 marca 2021 r., z podziałem na 4 części: Zamówienie częściowe nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 42,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 80,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1351Z Gardno-Pyrzyce, 1356Z Gryfino-Linie, 1370Z Babin-Kartno, 1550Z Będgoszcz-Parsów, 1551Z Będgoszcz-Chabówko, 1552Z Stare Chrapowo-Nowe Chrapowo, 1588Z Pyrzyce-Rzepnowo wraz z ciągiem ul. Równej w mieście Pyrzyce. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 1 opisuje szczegółowo załącznik nr 8a do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.Zamówienie częściowe nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 4. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 30,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 80,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1569Z Obryta-Wierzbno, 1570Z Warnice-Obryta, 1571Z Obryta-Lubiatowo, 1712Z Kunowo-Stary Przylep, 1573Z Stary Przylep-Nowy Przylep, 1713Z Koszewo-Dębica-Warnice, 1776Z Barnim-Moskorzyn. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 2 opisuje szczegółowo załącznik nr 8d do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.Zamówienie częściowe nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 5. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 60,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 60,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1377Z Piaseczno-Tetyń, 1553Z Czarnowo-Zadeklino, 1554Z Łozice-Trzebórz, 1555Z Pyrzyce-Załęże wraz z ciągiem ulicy bez nazwy w kierunku Załęża, 1556Z Przydarłów-Derczewko, 1581Z przejście przez Kozielice. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 3 opisuje szczegółowo załącznik nr 8e do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.Zamówienie częściowe nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 6. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 22,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 50,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1558Z Giżyn-Młyny, 1559Z Żabów-Mechowo, 1560Z Ryszewo-Brzezin, 1583Z Nowielin-droga wojewódzka nr 119, 1584Z Nieborowo-Ryszewko. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 4 opisuje szczegółowo załącznik nr 8f do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.03.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: 1) Zamówienie częściowe nr 1: nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka) lub nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka), nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), 2) Zamówienie częściowe nr 2: nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka) lub nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka), 3) Zamówienie częściowe nr 3: nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka) lub nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka), 4) Zamówienie częściowe nr 4: nośnik, pług odśnieżny, urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka) lub nośnik i urządzenie do zapobiegania śliskości (1 jednostka), nośnik i pług odśnieżny (1 jednostka). Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, składając ofertę na daną część, że dysponuje sprzętem na każde zadanie osobno w tej części zamówienia (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, składając ofertę na więcej niż jedną część, że dysponuje sprzętem na każde zadanie w ramach każdej z tych części zamówienia (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Wykaz sprzętu (dotyczy wszystkich zamówień częściowych): 1. Pojazdy (nośniki) - samochody ciężarowe (w tym: skrzyniowe, samowyładowcze, ciągniki siodłowe, specjalistyczne, inne), ciągniki rolnicze, koparko-ładowarki - minimalna moc 80 KM. 2. Pługi odśnieżne - pługi czołowe skośne średnie - minimalna szerokość odśnieżania 2,50 m. 3. Urządzenia do zapobiegania śliskości - piaskarki, solarki, piaskarko-solarki, rozsypywacze rolnicze środków chemicznych - możliwość regulacji szerokości rozsypywania w zakresie od 3 m do 6 m, ładowność minimalna 2 m3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zobowiązany jest do przedłożenia, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień ich składania: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie. Uwagi: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 4.c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa powyżej – zastosowanie ma § 7 ust. 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz.1282 ze zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wykaz powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V lit. B pkt. 3 (wymienić sprzęt jako zestawy, dla każdego zestawu należy podać rodzaj, markę, typ i parametry techniczne każdego ze sprzętu wchodzącego w skład zestawu oraz numer rejestracyjny pojazdu) oraz podać informację o podstawie dysponowania jednostkami sprzętowymi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego winno określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
szacunkowe wynagrodzenie zmienne brutto za jednoroczny okres zimowy 30,00
miesięczne wynagrodzenie podstawowe 30,00
czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 Pzp jest niedopuszczalna. 3. Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy. 4. W celu zmiany umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej dotyczący zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany, który powinien zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) analizę kosztów zmiany oraz jego wpływu na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady określone w SIWZ i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 7. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji. 8. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron i będzie wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 9. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2) gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, 5) w przypadku wymiany sprzętu przez Wykonawcę; 6) w przypadku zwiększenia ilości i parametrów technicznych sprzętu potrzebnego do ZUD, w sytuacji gdy wpłynie to na polepszenie jakości wykonywanych usług, nie ulega zmianie wynagrodzenie, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy; 7) zmiany miejsca podstawienia sprzętu, w sytuacji gdy wpłynie to na polepszenie jakości wykonywanych usług, nie ulega zmianie wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy. 8) w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie obliczona na podstawie nowych przepisów, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszelkich obciążeń publicznoprawnych od kwot wzrostu minimalnego wynagrodzenia, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wykonawcy wynikającego ze zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zamiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, 10. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od zawarcia aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 9 pkt 8) lit. a-d, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia prawidłowego oświadczenia, o którym mowa w ust. 11. 11. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w ust. 9 pkt 8) lit. a-d wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ tych zmian na wynagrodzenie wykonawcy. 12. Żadnej ze stron umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu (obie strony muszą wyrazić zgodę na zawarcie aneksu). 13. Niezależnie od powyższego, strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 14. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 42,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 80,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1351Z Gardno-Pyrzyce, 1356Z Gryfino-Linie, 1370Z Babin-Kartno, 1550Z Będgoszcz-Parsów, 1551Z Będgoszcz-Chabówko, 1552Z Stare Chrapowo-Nowe Chrapowo, 1588Z Pyrzyce-Rzepnowo wraz z ciągiem ul. Równej w mieście Pyrzyce. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 1 opisuje szczegółowo załącznik nr 8a do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
szacunkowe wynagrodzenie zmienne brutto za jednoroczny okres zimowy 30,00
miesięczne wynagrodzenie podstawowe 30,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 30,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 80,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1569Z Obryta-Wierzbno, 1570Z Warnice-Obryta, 1571Z Obryta-Lubiatowo, 1712Z Kunowo-Stary Przylep, 1573Z Stary Przylep-Nowy Przylep, 1713Z Koszewo-Dębica-Warnice, 1776Z Barnim-Moskorzyn. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 4 opisuje szczegółowo załącznik nr 8d do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
szacunkowe wynagrodzenie zmienne brutto za jednoroczny okres zimowy 30,00
miesięczne wynagrodzenie podstawowe 30,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 60,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 60,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1377Z Piaseczno-Tetyń, 1553Z Czarnowo-Zadeklino, 1554Z Łozice-Trzebórz, 1555Z Pyrzyce-Załęże wraz z ciągiem ulicy bez nazwy w kierunku Załęża, 1556Z Przydarłów-Derczewko, 1581Z przejście przez Kozielice. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 5 opisuje szczegółowo załącznik nr 8e do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
szacunkowe wynagrodzenie zmienne brutto za jednoroczny okres zimowy 30,00
miesięczne wynagrodzenie podstawowe 30,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2020-2021, zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem: usuwanie śliskości - 22,00 km - średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny, odśnieżanie - 50,00 godz. - średnia ilość godzin odśnieżania w jednorocznym okresie zimowym przyjętym do wyceny. Drogi: 1558Z Giżyn-Młyny, 1559Z Żabów-Mechowo, 1560Z Ryszewo-Brzezin, 1583Z Nowielin-droga wojewódzka nr 119, 1584Z Nieborowo-Ryszewko. Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 6 opisuje szczegółowo załącznik nr 8f do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
szacunkowe wynagrodzenie zmienne brutto za jednoroczny okres zimowy 30,00
miesięczne wynagrodzenie podstawowe 30,00
czas reakcji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pełnienie funkcji kierownika budowy budynku jednorodzinnego - Gudowo
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pełnienie funkcji kierownika budowy budynku jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI