Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022 w celu realizacji obowiązku nauki do: Warszawy, Leszna, Pruszkowa oraz Lubiczowa gm. Babice Stare
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyGmina Ożarów Mazowiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022 w celu realizacji obowiązku nauki do: Warszawy, Leszna, Pruszkowa oraz Lubiczowa gm. Babice Stare

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022 w celu realizacji obowiązku nauki do: Warszawy, Leszna, Pruszkowa oraz Lubiczowa gm. Babice Stare

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a11a07-f5bb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002071/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022 w celu realizacji obowiązku nauki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1)https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal (składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej) 2) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności: składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub
dokumentów,zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a)składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez:-
miniPortal :https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAP:https://epuap.gov.pl/wps/portal b)komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności: składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań do złożenia,uzupełnienia,wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań,jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail:- zampub@ozarowmazowiecki.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu na stronie https://www.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.p/wps/portal)3.Wykonawca składa
ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.4.Wykonawcy powinni zapoznać się z postanowieniami niżej wymienionych dokumentów: Regulaminu korzystania z systemu miniPortal,Instrukcji użytkownika systemu miniPortal – ePUAP. 5.Ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej,opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.- zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i
plik podpisu),- zaleca się sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES,- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.- zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,- wykonawca nie może szyfrować przekazywanych plików samodzielnie ( szyfrowanie odbywa się zgodnie z pkt 8.2h)SWZ poprzez stronę https://mimniportal.uzp.gov.pl 6.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 7.Wszystkie pliki stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (zip). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150MB.8.Dokumenty (pliki) które zaczną być ładowane do miniPortalu przed upływem terminu składania ofert lecz proces ten nie zakończy się sukcesem do upływu terminu składania ofert,zostaną uznane za niezłożone (przypadek składania ofert w ostatniej chwili)9.Zamawiający zaleca wyodrębnienie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa poprzez wyodrębnienie ich do osobnego pliku z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia: „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. 10.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP adres:/143206/skrytka lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zampub@ozarowmazowiecki.pl 11.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRM z dnia30.12.2020 r. ws.sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozp.MRPiT 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz.2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach wykonywania Umowy jest Zamawiający.2. W ramach wykonania obowiązku
informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej RODO,Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki w roku szkolnym 2021/2022 w celu realizacji obowiązku nauki do: Warszawy (12 dzieci, w tym dwoje dzieci porusza się na wózku inwalidzkim), do Leszna (18 dzieci), do Lubiczowa gm. Stare Babice (1 dziecko).

2. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywał się będzie na następujących trasach:

1) Trasa A: Gmina Ożarów Mazowiecki – Leszno k. Błonia - razem przewóz 18 dzieci, w tym:

a. Ożarów Mazowiecki – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lesznie: przewóz 8 dzieci
b. Myszczyn /Wolica –/Płochocin/Józefów – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lesznie: przewóz 9 dzieci
c. Kaputy – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lesznie: przewóz 1 dziecko

2) Trasa B1: Gmina Ożarów Mazowiecki – Warszawa - razem przewóz 4 dzieci, w tym:

a. Mory – Zespół Szkół Nr 80, Szkoła Podstawowa Nr 2, Warszawa ul. Orłów Piastowskich 47: przewóz 1 dziecko,

b. Jawczyce – Przedszkole Integracyjne Domek Przedszkolaka, ul. Nowotyska 11, 02-495 Warszawa : przewóz 1 dziecko,

c. Ożarów Mazowiecki – Zespół Szkół Specjalnych Nr 85, ul. Elektoralna 12/14, Warszawa:
przewóz 1 dziecko

d. Ożarów Mazowiecki – Szkoła Podstawowa Promitis, ul. Wileńska 18/47, Warszawa:
przewóz 1 dziecko

3) Trasa B2: Gmina Ożarów Mazowiecki – Warszawa - razem przewóz 6 dzieci, w tym:

a. Ożarów Mazowiecki – Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy, ul. Krasińskiego 41A, Warszawa przewóz 1
dziecko

b. Ożarów Mazowiecki – Zespół Szkół Specjalnych Nr 100 ul. Stefana Czarnieckiego 49, Warszawa: przewóz 1
dziecko

c. Duchnice – Zespół Szkół Specjalnych Nr 100 ul. Stefana Czarnieckiego 49, Warszawa: przewóz 1 dziecko,

d. Macierzysz – Szkoła Podstawowa Wspierania Rozwoju, ul. Toruńska 23, Warszawa: przewóz 1 dziecko,

e. Gołaszew – Niepubliczna Szkoła Podstawowa, ul. Skuterowa 9; Warszawa - przewóz 1 dziecko,


f. Pilaszków – Liceum Niepubliczne Fundacji ADYS, ul. Warszawska 65; 05-082 Lubiczów, gm. Stare Babice: przewóz 1 dziecko

4) Trasa B3: Gmina Ożarów Mazowiecki – Warszawa - razem przewóz 4 dzieci, w tym:

a. Ożarów Mazowiecki – Szkoła Podstawowa Specjalna, ul. Białobrzeska 44, Warszawa – przewóz 1 dziecko (dziecko porusza się na wózku inwalidzkim)

b. Ożarów Mazowiecki – Ośrodek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjny ul. Bełska 5, Warszawa - przewóz 1 dziecko (dziecko porusza się na wózku inwalidzkim)

c. Umiastów - Ośrodek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjny ul. Bełska 5, Warszawa - przewóz 1 dziecko

3. Maksymalny czas przejazdu (dowozu dzieci niepełnosprawnych) na poszczególnych trasach:

4. Czas przejazdu od momentu odbioru dziecka z wyznaczonego przystanku do momentu rozpoczęcia obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych w planie lekcji czas przejazdu nie może być dłuższy niż:
- trasa: A – 1 godzina 20 minut
- trasa: B1 – 1 godzina 20 minut
- trasa: B2 – 1 godzina 20 minut
- trasa: B3 – 1 godzina 20 minut

5. Czas przejazdu od momentu zakończenia zajęć lekcyjnych określonych w planie lekcji ucznia do momentu dowiezienia ucznia do wyznaczonego przystanku nie może być dłuższy niż:
- trasa: A – 1 godzina 20 minut
- trasa: B1 – 1 godzina 20 minut
- trasa: B2 – 1 godzina 20 minut
- trasa: B3 – 1 godzina 20 minut

Do obliczenia czasu przejazdu przyjęto standardowe warunki pogodowe i drogowe bez zdarzeń losowych.

6. Dopuszcza się wydłużenie podanych powyżej czasów w przypadku złych warunków pogodowych (np. opady, „oblodzenie” etc.), złych warunków drogowych (np. „korki drogowe” etc.), zdarzeń losowych (np. kolizja drogowa, awaria pojazdu etc.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania przyczyny wydłużenia czasu przewozu. Obowiązek wykazania, że niedotrzymanie powyższych, wymaganych czasów przewozu dzieci nie jest zawinione przez przewoźnika, spoczywa na Wykonawcy.

7. Warunki dowozu dzieci do placówek szkolno – wychowawczych:

a) dziecko do szkoły powinno być dowiezione do placówki szkolno – wychowawczej, w takim czasie aby mogło rozpocząć obowiązkowe zajęcia lekcyjne zgodnie z planem zajęć,
b) dziecko ze szkoły powinno być odebrane niezwłocznie po zakończeniu zajęć lekcyjnych określonych w planie lekcji ucznia,
c) w trakcie przewozu dziecko musi mieć zapewnioną opiekę przez osobę posiadającą:
- przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych oraz
- przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
Zamawiający wyklucza łączenie tej funkcji z funkcją kierowcy środka transportu,
d) wykonawca musi posiadać aktualną licencję na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 .58), obejmującej swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy,
e) kierowca środka transportu musi posiadać prawo jazdy minimum kategorii „B” lub „D”
f) środek/i transportu musi/muszą spełniać niżej wymienione wymagania:
- posiadać odpowiednie oznakowanie, homologacje, aktualne badania techniczne, atesty ( o ile wymagane są przepisami prawa ), ubezpieczenie OC i NW
- być przystosowany/e do przewozu osób dzieci niepełnosprawnych, wyposażony/e w specjalistyczny sprzęt atestowany (min. podesty, windy, pasy do mocowania wózków itp.)
- być wyposażone w klimatyzację
- być nie starsze niż rok produkcji – 2007 r.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby:
- osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie były prawomocnie skazane za popełnienie przestępstwa.
- osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie były wpisane do „Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym”

Zamawiający wymaga także, aby:
- Wykonawca przewoził dzieci niepełnosprawne zamieszkałe wyłącznie na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki.

8. Zamawiający nie wyklucza łączenia tras pod warunkiem zachowania wymogów pkt 4.4. SWZ

9. Przewoźnik samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci.

10. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami dzieci niepełnosprawnych, dyrektorami poszczególnych placówek szkolno – wychowawczych i opiekunami dzieci na podstawie planu zajęć w placówkach szkolno – wychowawczych.

11. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi przewozu przekaże do Biura Oświaty Gminy Ożarów Mazowiecki ul. Poznańska 165 szczegółowy rozkład jazdy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tras i liczby dzieci niepełnosprawnych podlegających dowozowi do placówek szkolno – wychowawczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe
- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego
- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium roku produkcji środka transportowego przyznane zostaną punkty całkowite (0, 10, 20, 30, 40).

2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium: ceny i roku produkcji środka transportowego.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka transportowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )

b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,

(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający wymaga - aby Wykonawca posiadał aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019.58) obejmującej swoją ważnością min. okres obowiązywania umowy

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
- w kwocie minimum 100.000,00 zł

4) zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 3 zamówienia, każde o wartości min. w wysokości 150.000,00 zł brutto, polegające na świadczeniu usług transportu zbiorowego osób niepełnosprawnych

b. dysponował narzędziami oraz urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej:
- min. 8 środkami transportowymi do przewozu osób niepełnosprawnych, odpowiednio oznakowanymi, wyposażonymi w klimatyzację, nie starszymi niż rok produkcji 2007, przystosowanymi do przewozu osób/ dzieci niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt atestowany (w tym min. 2 środkami transportowymi wyposażonymi w podesty, windy, pasy do mocowania wózków itp.)
( każdy środek transportu musi posiadać: aktualne badania techniczne, atesty ( o ile wymagane są przepisami prawa ), homologacje, ubezpieczenie OC i NW )

c. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:

• min. 8 opiekunów, posiadających uprawnienia oraz udokumentowane przeszkolenie w zakresie:
- udzielania pierwszej pomocy oraz
- przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu tych dzieci na trasie dom-szkoła-dom
• min. 8 kierowców, posiadających prawo jazdy minimum kategorii „B”, w tym min. 2 kierowców posiadających prawo jazdy minimum kategorii „D”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 3 zamówienia, polegające na świadczeniu usług transportu zbiorowego osób niepełnosprawnych, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w przypadku zamówień na usługi są:
– referencje,
– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie Wykonawcy,
Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
• min. 8 opiekunów, posiadających uprawnienia oraz udokumentowane przeszkolenie w zakresie:
- udzielania pierwszej pomocy oraz
- przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu tych dzieci na trasie dom-szkoła-dom
• min. 8 kierowców, posiadających prawo jazdy minimum kategorii „B”, w tym min. 2 kierowców posiadających prawo jazdy minimum kategorii „D”

c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 10.1.3) lit. b) SWZ odnośnie posiadania sprzętu:
- min. 8 środków transportowych do przewozu osób niepełnosprawnych, odpowiednio oznakowanych, wyposażonych w klimatyzację, nie starszych niż rok produkcji 2007, przystosowanych do przewozu osób/ dzieci niepełnosprawnych, wyposażonych w specjalistyczny sprzęt atestowany (w tym min. 2 środki transportowe wyposażone w podesty, windy, pasy do mocowania wózków itp.)
( każdy środek transportu musi posiadać: aktualne badania techniczne, atesty ( o ile wymagane są przepisami prawa ), homologacje, ubezpieczenie OC i NW )

d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 100.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

* W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt d, wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.

b) Dowód wpłacenia wadium: ( 4.000,00 zł )
Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.

c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub
ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.

d) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:

PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 1020 1185 0000 4602 0019 2351

z adnotacją: ”Wadium RZP.271.39.2021”

4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6. Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.

7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)
Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

10. Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.

4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:

a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. SWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną

b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.

5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.

6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy odnośnie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy tylko
w wypadku znaczącego wzrostu cen paliw płynnych na rynku (według cen PKN ORLEN) tj. o ponad 10%,
w stosunku do ceny paliw obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji,

b) zmiana powyższa poprzedzona musi być wnioskiem Wykonawcy złożonym do Zamawiającego,

c) wysokość wskaźnika waloryzacji ustalona zostanie przez Zamawiającego i nie może być wyższa niż średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, publikowany przez GUS za rok poprzedni,

2. Zamawiający informuje, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie wykonawcy
może ulec zmianie o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku obowiązującej w dacie powstania
obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

3. Wszelkie zmiany do umowy wprowadzone zostaną na podstawie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena – waga kryterium – 60 %,
Rok produkcji środka transportowego - waga kryterium – 40%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI