Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubicz Górny
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-15
  • ZamawiającyZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lubiczu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00302881
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lubiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341254699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zeasip.lubicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6e4435f-574b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zeasip.lubicz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.zeasip.lubicz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz. Z administratorem możesz się skontaktować:
 tradycyjną pocztą pod adresem: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz;
 przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej dostępną na stronie: https://epuap.gov.pl;
 wysyłając e-mail: info@lubicz.pl;
 telefonicznie: 56 621 21 00.
Współadministratorem danych osobowych jest:
1) Wójt Gminy Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz;
2) Urząd Gminy Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz.
Współadministratorzy stanowią aparat pomocniczy do wykonywania zadań własnych Gminy Lubicz oraz zadań zleconych, wynikających z przepisów prawa lub na podstawie zawartych umów i porozumień. Celem współadministrowania jest uczestniczenie współadministratorów w podejmowaniu decyzji o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz zastosowanie wspólnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych zabezpieczenia danych osobowych. Z treścią uzgodnień dotyczących zasad współadministrowania możesz zapoznać się w Sekretariacie Urzędu Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZEASiP.363.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie dzieci i uczniów do szkół
w formie sprzedaży biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki na terenie Gminy Lubicz w roku 2022 oraz na przewozach okazjonalnych wynikających w szczególności z uczestnictwa uczniów i dzieci w konkursach przedmiotowych, artystycznych oraz tematycznych, uroczystościach gminnych oraz w zawodach sportowych na terenie gminy Lubicz, powiatu toruńskiego i województwa kujawsko – pomorskiego oraz innych województw.
Dowóz do szkół będzie realizowany na trzech trasach:
1) do SP w Złotorii- dla około 258 uczniów, średnio dziennie 194 km,
1) do SP w Lubiczu Górnym i SP w Lubiczu Dolnym - dla około 231 uczniów, średnio dziennie 209 km,
2) do SP w Grębocinie z uwzględnieniem dowozu do SP w Młyńcu Pierwszym dla około 127 uczniów ogółem, średnio dziennie 170 km.
2) Przewidywany średni dzienny przebieg - około 573 km.
3) Szacowana roczna ilość kilometrów dla przewozów okazjonalnych w szczególności na konkursy, uroczystości i zawody sportowe - maksymalnie 15 000 km rocznie.
4) Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać przewozy na 3 trasach wymienionych powyżej, na zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne w dniach uczęszczania dzieci do szkół zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, a także w zależności od potrzeb przewozy okazjonalne - dowóz uczniów na zawody sportowe, konkursy - zlecone przez Zamawiającego, które mogą się odbywać w godzinach przewozów uczniów do szkół, w godzinach popołudniowych oraz w soboty i w niedziele.

Trasa nr 1:
początek: około godz. 6:40 Złotoria, Nowa Wieś, Nowa Wieś zabudowanie, Smolnik, Obory, Kopanino, Złotoria sklep, szkoła;
około godz. 7:30 szkoła, Silno zatoczka, Grabowiec, szkoła;
około godz. 7:45 szkoła, Silno zatoczka, Grabowiec kościół, Grabowiec, szkoła;
Przerwa w ciągu dnia około 4 godzin dziennie, odwozy na tych samych trasach od 12:30 ostatni odjazd ze szkoły około godz. 15:30, powrót do Złotorii około godz. 16:00.

Trasa nr 2:
początek około godz. 6:30: Jedwabno, Lubicz Dolny przy Krzyżu, Lubicz Dolny szkoła, Lubicz Górny szkoła;
około godz. 7:05 Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Józefowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi przy sklepie, Młyniec Pierwszy - szkoła, Krobia Dolina Drwęcy, Lubicz Górny szkoła;
około godz. 7:30 szkoła Lubicz Górny, Mierzynek Strusie, Mierzynek, Krobia Novar, Krobia Osiedlowa, Krobia przy sklepie, Lubicz Górny szkoła;
8:05 -Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Józefowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi przy sklepie, Krobia Dolina Drwęcy, Lubicz Górny szkoła;
8:30 – kurs taki sam jak o 7:30;
około godz. 9:05 Lubicz Górny szkoła, Mierzynek OSP, Mierzynek Strusie, Mierzynek, Józefowo, Szembekowo, Młyniec Drugi przy figurce, Młyniec Drugi, Młyniec Drugi przy sklepie, Krobia Dolina Drwęcy, Krobia Bartorex, Krobia Novar, Krobia Osiedlowa, Krobia przy sklepie, Lubicz Górny szkoła; ten sam kurs od godz. 9:05 do 9:40;
około godz. 10:00 Lubicz Górny szkoła, Jedwabno, Lubicz Dolny przy Krzyżu, Lubicz Dolny szkoła, Lubicz Górny szkoła.
Przerwa w ciągu dnia około 1,5 godziny dziennie, odwozy na tych samych trasach od 12:10,ostatni odjazd ze szkoły 16:10 do Jedwabna.

Trasa nr 3:
początek około 6:30 Rogówko, Gronowo, Brzeźno, Brzezinko, Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Rogówko, Rogowo, Grębocin szkoła;
około 7:15 Rogowo, Rogówko, Grębocin szkoła;
około 9:30 Brzezinko, Brzeźno, Gronówko, Gronowo;

Dowozy jak wyżej do szkoły do około 10:30 - przerwa w ciągu dnia około 2 godziny, odwozy na tych samych trasach od 12:15, ostatni odjazd ze szkoły 16:15 przez Rogowo, Rogówko, Młyniec, Gronowo do około godz.17:00

Uwaga - kolejność tras i godziny podano na przykładzie dowozu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021 oraz w roku szkolnym 2021/2022 (od września do listopada).
W roku 2022 możliwe są zmiany wynikające z planu zajęć oraz zmiany ilości uczniów w poszczególnych miejscowościach.

5. Do realizacji ww. przewozów Wykonawca winien dysponować co najmniej
5 pojazdami: 3 autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących dla 60 uczniów lub więcej w każdym, 1 autobusem dodatkowym o minimalnej liczbie 34 miejsca oraz innym pojazdem, np. busem, o minimalnej liczbie 12 miejsc, odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Przewozy dzieci odbywać się będą pod nadzorem opiekunów wyznaczonych, zatrudnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
7. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora
w stosunku do kierowców i opiekunów.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi
w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci
i młodzieży szkolnej.
9. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej
od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy minimum na 100 000,00 zł (sto tysięcy zł).
10. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany
w postaci umowy z Podwykonawcą.
11. W przypadku przewozów okazjonalnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni środek transportu, przy czym może to być własny środek transportu, środek wynajęty lub zakontraktowany w postaci umowy z Podwykonawcą.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie liczby przewożonych uczniów, ilości kilometrów, kolejności tras, przystanków oraz godzin odwożenia i dowożenia z uwagi na zmiany planów zajęć uczniów oraz ilości uczniów w poszczególnych miejscowościach.
13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących czynności kierowcy oraz opieki związanej z usługami w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
15. Zamawiający zastrzega, aby osoby zatrudnione na stanowisku kierowcy oraz opiekuna były osobami pełnoletnimi, niekaranymi za przestępstwa umyślne a także nie figurującymi w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).
16. Podstawą obliczenia wartości zamówienia będzie cena jednostkowa biletu miesięcznego pomnożona przez ilość miesięcy świadczenia usługi i liczby przewożonych uczniów
oraz cena za 1 km na przewozach okazjonalnych pomnożona przez ilość przejechanych km (maksymalnie 15 000 km rocznie).
17. Przewidziana liczba uczniów, dla których zostaną zakupione przez Zamawiającego bilety miesięczne wynosi 616, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zamówienia w granicach 20%.
18. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
19. Cena biletu miesięcznego w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie,
z zastrzeżeniem zapisów istotnych postanowień umowy.
20. Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
21. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów
w krajowym transporcie drogowym na ww. trasach (liniach komunikacyjnych).
22. Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych
i wakacji letnich.
23. Zamawiający będzie składał u Wykonawcy comiesięczne imienne zamówienia na bilety miesięczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 km brutto na przewozach okazjonalnych wynikających w szczególności z uczestnictwa uczniów i dzieci w konkursach przedmiotowych, artystycznych oraz tematycznych, uroczystościach gminnych oraz w zawodach sportowych na terenie gminy Lubicz, powiatu toruńskiego i województwa kujawsko – pomorskiego oraz innych województw

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919, 1005),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest: - UBEZPIECZONY
OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zdolności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, polegającą na dowozie uczniów do szkół oraz, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
b) w zakresie zdolności technicznej, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować minimum 5 sprawnymi pojazdami – autobusami/busami (w tym 3 autobusy o liczbie miejsc siedzących niemniej niż 60 osób), zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; z uwzględnieniem poniższych zapisów ust 5 i 6 SWZ.
2) ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego;
3) wykaz usług, o których mowa w rozdz. 6 ust 1 pkt 4a SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ.
4) wykaz pojazdów, o których mowa w rozdz. 6 ust 1 pkt 4b SWZ, którymi dysponuje Wykonawca, przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 pojazdami, które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym (w tym 3 autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 60 osób).
5) dokumenty potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Umowa może zostać zmieniona w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa, jeżeli uniemożliwiają należytą realizację umowy;
b) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
c) zmiany pojazdów określonych w § 1 pkt 3 niniejszej umowy;
d) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia:

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ZEASiP_Lubicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI