Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny oraz Szkoły Podstawowej w Przegędzy w roku szkolnym 2021/2022 – Trasa Nr 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerwionka-Leszczyny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111443
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny oraz Szkoły Podstawowej w Przegędzy w roku szkolnym 2021/2022 – Trasa Nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny oraz Szkoły Podstawowej w Przegędzy w roku szkolnym 2021/2022 – Trasa Nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10987b0f-dfcd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000053/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny oraz Szkoły Podstawowej w Przegędzy w roku szkolnym 2021/2022 –Trasa Nr 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.czerwionka-leszczyny.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:

1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
a także strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.czerwionka-leszczyny.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” dostępnych na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Korzystnie przez Wykonawcę z miniPortalu jest jednoznaczne z akceptacją dokumentów, o których mowa powyżej.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Ponadto oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej, zostanie złożone Zamawiającemu z chwilą, gdy wprowadzone je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, że Zamawiający mógł się zapoznać z jego treścią.
5. Identyfikator postępowania stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
7. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formacie danych zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ.
Zamawiający wskazuje jako pożądany format przesyłu danych: pdf.
8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej – zgodnie z pkt 8 i 12 SWZ.
9. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
10. Pozostałe informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego – zgodnie z pkt 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne o których mowa w art 13 ust 1-3
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia, w tym w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa dla dzieci z terenu Gminy
i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół Specjalnych, Przedszkola nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 1 w dzielnicy Leszczyny oraz Szkoły Podstawowej w Przegędzy do szkoły/przedszkola i ze szkoły/przedszkola tylko w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 tj. w okresie od 1.09.2021 r. do 24.06.2022 r. (łącznie 191 dni tylko zajęć szkolnych) na dwóch trasach:

1) Sołectwo Przegędza – Zespół Szkół Specjalnych, Przedszkole nr 1 – Szkoła Podstawowa Nr 1 w dzielnicy Leszczyny – Szkoła Podstawowa w Przegędzy, zwana dalej trasą: Przegędza;
2) Dzielnica Dębieńsko – Zespół Szkół Specjalnych, Przedszkole nr 1 – Szkoła Podstawowa Nr 1 w dzielnicy Leszczyny – Szkoła Podstawowa w Przegędzy, zwana dalej trasą: Dębieńsko.

W przypadku czasowego zamknięcia w roku szkolnym 2021/2022 placówek oświatowych
z powodu np. trwającej epidemii koronawirusa zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane.
Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach nauki szkolnej tj. w dniach, w których zajęcia szkolne odbywają się na terenie placówki oświatowej (nie dotyczy to dni kiedy placówki oświatowe są zamknięte i nauka realizowana jest zdalnie).

2. Długość tras przejazdu w obie strony codziennie wynosi łącznie 107 km
tj.: 2 x 53,5 km.

3. Trasy przejazdu mają następujący przebieg:
1) trasa: Przegędza - 71 km tj. 2 x 35,5 km

rozpoczęcie – sołectwo Przegędza: ul. Mikołowska (I przystanek: „PA” Przegędza Las), sołectwo Szczejkowice: ul. Gliwicka (II przystanek: „PA” obok sklepu Odido) - sołectwo Palowice: ul. Palowicka - ul. Wiejska (III przystanek: „PA” Palowice-Centrum obok Restauracja Palowiczanka przy ulicy Wiejskiej) - ul. Wiejska -
ul. Bełkowska (IV przystanek: „PA” ul. Bełkowska 10) - sołectwo Bełk
ul. Palowicka (V przystanek: „PA” Palowice - Las) - ul. Palowicka - ul. Główna -
ul. Dębowa - ul. Graniczna - ul. Główna (VI przystanek: „PA” ul. Główna 159 skrzyżowanie z ulicą Ramży) - ul. Główna (VII przystanek: „PA” Bełk - Skrzyżowanie przy sklepie Lewiatan) - ul. Główna, ul. Wolności – Czerwionka: ul. Parkowa,
ul. Jana Pawła II 3 (VIII przystanek: „PA” sklep Biedronka) - ul. Parkowa, ul. Furgoła
(IX przystanek: „PA” parking za szkołą SP 4) - ul. Furgoła, ul. 3 Maja, (X przystanek: „PA” MOSIR ul. 3 Maja 36 a) - ul. 3 Maja, ul. Furgoła, (XI przystanek: przy ulicy Furgoła „PA” Czerwionka Centrum) - ul. Furgoła - ul. Armii Krajowej (XII przystanek: „PA” przy ul. Armii Krajowej przy wjeździe na ul. Nowy Dwór) – dzielnica Leszczyny: ul. Ks. Pojdy (XIII przystanek: Zespół Szkół Specjalnych w Czerwionce-Leszczynach,Przedszkole nr 1 ul. Przedszkolna 1) – ul. Ks. Pojdy (XIV przystanek: „PA” Leszczyny ul. Ks. Pojdy 77 - Szkoła Podstawowa nr 1) - sołectwo Przegędza:
ul. Leszczyńska - ul. Mikołowska – ul. Szkolna (XV przystanek - Szkoła Podstawowa
w Przegędzy ul. Szkolna 1),

gdzie “PA” - oznacza istniejący przystanek autobusowy
Droga powrotna : trasa przejazdu jak wyżej w odwrotnym kierunku.

2) trasa: Dębieńsko – 36 km tj.2 x 18 km

rozpoczęcie - dzielnica Dębieńsko: ul. Prosta (I przystanek: „PA” ul. Prosta 17 obok szkoły SP 8) - ul. Grabowa - Jesionka - (II przystanek: „PA” Dębieńsko Wielkie) -
ul. Odrodzenia - ul. Górnicza (III przystanek: „PA” ul. Górnicza 72) -
ul. Górnicza (IV przystanek: „PA” ul. Górnicza 34) - dzielnica Czuchów:
ul. Przemysłowa (V przystanek „PA” przy Koksowni) - ul. Przemysłowa, ul. 3 Maja
(VI przystanek: “PA” ul. 3 Maja naprzeciw Przedszkola nr 7) - ul. 3 Maja
(VII przystanek: “PA” Czuchów-Sklep) - ul. 3 Maja - ul. Cmentarna -
ul. Szewczyka - ul. Rybnicka - (VIII przystanek ul. Rybnicka 42) - dzielnica Leszczyny: ul. Polna (IX przystanek: “PA” ul. Polna 8) - ul. Ligonia - ul. Ks. Pojdy -
(X przystanek: obok Pizzerii Miketa) - ul. Ks. Pojdy (XI przystanek: Zespół Szkół Specjalnych, Przedszkole nr 1 w Czerwionce-Leszczynach, ul. Przedszkolna 1) -
ul. Ks. Pojdy - (XII przystanek: „PA” Leszczyny ul. Ks. Pojdy 77 - Szkoła Podstawowa nr 1) - sołectwo Przegędza: ul. Leszczyńska - ul. Mikołowska - ul. Szkolna (XIII przystanek - Szkoła Podstawowa w Przegędzy ul. Szkolna 1),

gdzie “PA” - oznacza istniejący przystanek autobusowy.

Droga powrotna : trasa przejazdu jak wyżej w odwrotnym kierunku.

4. Ilość przewożonych dzieci:

1) na trasie Przegędza – około 26 dzieci
2) na trasie Dębieńsko – około 17 dzieci (w tym jedno z dzieci jest przewożone na wózku inwalidzkim).

5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad przewożonymi dziećmi
w każdym z autobusów. W przypadku dziecka transportowanego na wózku inwalidzkim Wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego ulokowania dziecka w pojeździe oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania i wysiadania dziecka niepełnosprawnego z pojazdu. W tym celu musi zapewnić na swój koszt co najmniej 1 opiekuna dzieci na każdej trasie przejazdu w obie strony (łącznie 2 opiekunów). Opiekunami dzieci muszą być osoby pełnoletnie, mające pełną zdolność do czynności prawnych, które dają rękojmię bezpiecznego dojazdu do szkół i ze szkół.

6. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, które umożliwią przewóz:
1) na trasie: Przegędza – łącznie 27 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna).
2) na trasie: Dębieńsko – łącznie 18 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna, a także miejscem dla jednego dziecka przewożonego na wózku inwalidzkim).

7. Autobus na trasie Dębieńsko musi umożliwić bezpieczny przewóz dzieci,
a szczególności dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim i być dostosowany do rodzaju niepełnosprawności przewożonego dziecka. Musi spełnić następujące warunki:
1) możliwość przewozu 1 dziecka w wózku inwalidzkim;
2) posiadanie pasów bezpieczeństwa dostosowanych do rodzaju
niepełnosprawności dziecka
Wykonawca jest zobowiązany dostosować autobus do przewozu dzieci, w tym dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim na własny koszt. Ww. dotyczy również ewentualnego przywrócenia środka transportu do stanu pierwotnego.

8. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zaoferowania w ofercie przez Wykonawcę autobusu umożliwiającego przewóz większej ilości osób niż:
1) na trasie: Przegędza – większej ilości osób niż: 27 osób (bez kierowcy) Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość przewożonych dzieci do liczby wolnych miejsc w zaoferowanym autobusie.

2) na trasie: Dębieńsko – większej ilości osób niż: 18 osób (bez kierowcy) Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość przewożonych dzieci do liczby wolnych miejsc w zaoferowanym autobusie.

W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie więcej niż 1 autobusu dla każdej z ww. tras Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przewożonych dzieci do liczby wolnych miejsc w zaoferowanym dla tej trasy autobusie z najmniejszą ilością miejsc.

9. Zmiany (zwiększenie) ilości przewożonych dzieci, o których mowa powyżej, pozostaną bez wypływu na wynagrodzenie Wykonawcy (nastąpią w ramach tego wynagrodzenia) oraz bez wpływu na trasy przejazdu, o których mowa w pkt 2.

10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia 2 sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczenia OC i NW, każdego dnia roboczego w dniach nauki szkolnej, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć.

11. Dowóz i odwóz dzieci odbywać się będzie według harmonogramu ustalonego wspólnie przez dyrektorów szkół i przedszkola do którego Wykonawca jest zobowiązany się dostosować, przy założeniu, że dowóz uczniów rozpoczynać się będzie nie wcześniej niż o godz. 6:30 z pierwszych przystanków, a przyjazd do szkół i przedszkola nastąpi nie później niż o godz. 8:00, oraz że powrót uczniów ze szkoły i przedszkola odbywać się będzie pomiędzy godz. 14:00 - 16:30.

Uwaga ! Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia przebieg tras może ulec niewielkim zmianom, z zastrzeżeniem że długość tras, o których mowa w pkt. 2. może ulec skróceniu, najwyżej jednak każda o 23%.
W przypadku skrócenia trasy zamawiający płacił będzie wykonawcy za faktycznie zrealizowane długości trasy – ilość wykonanych kilometrów.

12. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1 km przejazdu (przewozu) usługi transportowej, obejmującej również koszt zatrudnienia kierowców i opiekunów.

13. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszego do ostatniego przystanku, zgodnie z trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i do bazy Wykonawcy.

14. Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego z rodzicami dziecka zamieszkałego w Przegędzy każdorazowo przed opuszczeniem bazy w celu ustalenia konieczności wykonania usługi w danym dniu nauki szkolnej. W przypadku nieobecności dziecka z I przystanku („PA” Przegędza Las) trasa ulegnie skróceniu o 15,6 km w obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena:

Za oferowaną cenę brutto za 1 km przewozu (przejazdy) maksymalnie można otrzymać 60 pkt.
Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:

X1 =Cn/Cw x 60% x 100,

gdzie:
X1 - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena wyliczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu), spośród
wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cw - cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu) danego Wykonawcy zaoferowana
w badanej ofercie.

2) Kryterium rok produkcji pojazdów przeznaczonych do dowozu dzieci:

Za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci maksymalnie można otrzymać 24 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie co najmniej 2 pojazdy (autobusy) w tym: co najmniej 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na trasie: Przegędza oraz co najmniej 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na trasie: Dębieńsko.
W przedmiotowym kryterium Zamawiający przyzna punkty oddzielnie za zaoferowany pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na każdej trasie.
Za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na danej trasie można maksymalnie otrzymać 12 pkt.
Podany przez Wykonawcę rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci będzie punktowany zgodnie z poniższym zestawieniem:

a) 2021 rok X2 - 12 pkt
b) 2020 rok X2 - 11 pkt,
c) 2019 rok X2 - 10 pkt,
d) 2018 rok X2 – 9 pkt,
e) 2017 rok X2 - 8 pkt,
f) 2016 rok X2 - 7 pkt,
g) 2015 rok X2 - 6 pkt,
h) 2014 rok X2 - 5 pkt,
i) 2013 rok X2 - 4 pkt,
j) 2012 rok X2 - 3 pkt,
k) 2011 rok X2 - 2 pkt,
l) 2010 rok X2 - 1 pkt,
W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę pojazd będzie wyprodukowany wcześniej niż w 2010 roku, oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium:
X2- 0 punktów.
W przypadku gdy Wykonawca w ofercie wskaże więcej niż 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na danej trasie, Zamawiający w celu przyznania punktów w przedmiotowym kryterium, weźmie do wyliczeń pod uwagę pojazd zaoferowany na tej trasie, który został najwcześniej wyprodukowany.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3) Kryterium – wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy - sposób oceny ofert - SEKCJA IX Pozostałe informacje.

4) Kryterium kwalifikacje opiekunów - sposób oceny ofert - SEKCJA IX Pozostałe informacje.

5) Pełne informacje dotyczące sposobu oceny ofert - zgodnie z pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów przeznaczonych do dowozu dzieci

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje opiekunów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

2.1.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.

2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt .2.1 będzie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1.

Warunek określony w pkt 2.1, będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1, i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) .

3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

4.1. Warunek dotyczący potencjału technicznego Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne, w tym:

1) na trasie: Przegędza - co najmniej 1 (jednym) autobusem umożliwiającym prze-wóz łącznie 27 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna)
oraz
2) na trasie: Dębieńsko - co najmniej 1 (jednym) autobusem umożliwiającym prze-wóz łącznie 18 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna, a także 1 dziecka przewożonego na wózku inwalidzkim).

4.2. Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:

1) co najmniej 2 (dwoma) kierowcami autobusów posiadającymi odpowiednie do oferowanych środków transportu prawo jazdy w tym:
a) co najmniej 1 (jednym) kierowcą na trasie: Przegędza
oraz
b) co najmniej 1 (jednym) kierowcą na trasie: Dębieńsko
a także
2) co najmniej 2 (dwoma) opiekunami dzieci w tym:
a) co najmniej 1 (jednym) opiekunem na trasie: Przegędza
oraz
b) co najmniej 1 (jednym) opiekunem na trasie: Dębieńsko.
Opiekunami muszą być osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, pełnoletnie, dające rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły.

4.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez konsorcjum):

a) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.1 ppkt 1 winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców,
b) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.1 ppkt 2 winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców,
c) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 1 lit a winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców,
d) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 1 lit b winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców
e) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 2 lit a winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców,
f) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 2 lit b winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 21.4.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp).

Udostępnianie zasobów

4.4. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 4.2 Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

4.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1 i 4.2 a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.

4.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

4.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

4.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Postanowienia pkt 4.7. stosuje się odpowiednio.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 21.2 i 21.4 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami (wykazu środków transportu) (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SWZ)
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Załącznik Nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby wraz z ww. oświadczeniem przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W sytuacji o której mowa w pkt 15.3 SWZ Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem dołącza do oferty, dowody, że spełnił łącznie przesłanki o których mowa w pkt 15.3 SWZ.

2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania – odpis/y lub informacja/e z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający będzie żądać przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie dokumentów.

3) jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,

4) jeżeli osoba (osoby) podpisująca dokumenty lub oświadczenia dotyczące odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,

5) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,

6) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

7) w przypadkach, o których mowa w pkt 12.9.3 SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp),

8) inne – wg potrzeb i postanowień SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych).

W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo może również wynikać z innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Przyjmuje się, że ww. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje również pełnomocnictwo (umocowanie) do podpisania oferty.

W takim przypadku wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

2. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Informacje dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -zgodnie z pkt 5.4 ppkt 4.3 niniejszego ogłoszenia oraz pkt 21.4.3 SWZ

4. Pozostałe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia tj. zapisami projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Sposób oceny ofert:

1) Kryterium – wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy:

Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy wskazując (wybierając) jedną z poniższych kar:

a) 1 % lub,
b) 2 % lub,
c) 3 % łącznej wartości umowy (cena brutto za 1 km przewozu x 191 dni świadczenia usługi x 107 km).

Za wysokość ww. kary umownej maksymalnie można otrzymać 6 pkt.
Wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy podana przez Wykonawcę w ofercie będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:

a) 1 % - X3 = 0 pkt,
b) 2 % - X3 = 3 pkt,
c) 3 % - X3 = 6 pkt.

X3 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy.

Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.

2) Kryterium kwalifikacje opiekunów:

Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ilu opiekunów, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jest przeszkolonych z pomocy przedmedycznej lub posiada dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego dla następujących tras:
1) na trasie: Przegędza
oraz
2) na trasie: Dębieńsko

Wykonawca za skierowanie do realizacji zamówienia opiekunów przeszkolonych
z pomocy przedmedycznej lub posiadających dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego maksymalnie może otrzymać łącznie 10 pkt. tj. maksymalnie 5 pkt. za kwalifikacje opiekuna na trasie: Przegędza oraz maksymalnie 5 pkt. za kwalifikacje opiekuna na trasie: Dębieńsko.
W przedmiotowym kryterium Zamawiający przyzna oddzielnie punkty gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Przegędza będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/ pielęgniarza zawodowego oraz oddzielnie gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Dębieńsko będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/ pielęgniarza zawodowego, i tak:
1) W przypadku gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Przegędza, będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium maksymalną ilość punktów
- XA = 5 pkt.

W przypadku gdy co najmniej jeden opiekun, skierowany przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia na trasie: Przegędza, nie będzie przeszkolony z pomocy przed medycznej oraz nie będzie posiadać dyplomu pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów XA = 0 pkt.

2) W przypadku gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Dębieńsko będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium maksymalną ilość punktów
XB = 5 pkt.
W przypadku gdy co najmniej jeden opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Dębieńsko nie będzie przeszkolony z pomocy przed medycznej oraz nie będzie posiadać dyplomu pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów XB = 0 pkt.
Zamawiający w celu wyliczenia łącznej ilości punktów w niniejszym kryterium zsumuje liczbę punktów przyznanych w przedmiotowym kryterium wg poniższego wzoru:

XA + XB = X4

X4 – łączna ilość punktów przyznanych w kryterium kwalifikacje opiekunów
XA – ilość punktów przyznawanych za kwalifikacje opiekunów na trasie: Przegędza
XB – ilość punktów przyznawanych za kwalifikacje opiekunów na trasie: Dębieńsko
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przejazdu dla 1 osoby - Haga - Katowice/ Kraków
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam przejazdu dla 1 osoby z Hagi do Krakowa/Katowic na sobotę lub niedziele (27-28 kwietnia). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI