Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie ZTM, na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach oraz w Punktach Obsługi Pasażera.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Metropolitalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369308114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barbary 21A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 74 38 401
1.5.8.) Numer faksu: 48 32 251 97 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@metropoliaztm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budzetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie ZTM, na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach oraz w Punktach Obsługi Pasażera.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3de3a8-9c3a-11eb-a19a-4e912ff8be73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001323/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie i utrzymanie czystości budynku przy ul. Barbary 21A, Punktów Obsługi Pasażera oraz dworca autobusowego w Tarnowskich Górach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (e-mail) zamowienia@metropoliaztm.pl.2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Grażyna Zemeła oraz Pan Grzegorz Włoczyk, e-mail: zamowienia@metropoliaztm.pl.3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), a także Instrukcji użytkownika systemu zamieszczonej na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf . 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Metropolitalnego, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: kancelaria@metropoliaztm.pl, strona internetowa: bip.metropoliaztm.pl; b) została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, adres email: iod@metropoliaztm.pl; c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:− przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługi sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie ZTM, na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach oraz w Punktach Obsługi Pasażera (znak sprawy: ZP/4/ZP/4/21),− archiwizacji dokumentacji.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:− obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z art. 44 ustawy o finansach publicznych;− obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553, z późn. zm.); d) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w zakresie korespondencji papierowej, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Zamawiającego;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji, tj. 5 lat od początku roku następującego po zakończeniu sprawy;f) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;g) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu lub odrzucenie oferty;h) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.2. Na podstawie art. 8a ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:a) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy postępowania „Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie ZTM, na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach oraz w Punktach Obsługi Pasażera“ oraz znaku sprawy: ZP/4/ZP/4/20,b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/4/ZP/4/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie ZTM w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach przy ul. Pokoju 1 wraz z terenem przyległym
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Katowicach przy ul. Pocztowej 10 wraz z terenem przyległym
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Katowicach na Dworcu PKP przy pl. Marii i Lecha Kaczyńskich 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Gliwicach przy pl. Piastów 2 wraz z terenem przyległym
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Bytomiu przy pl. Wolskiego 0/0 wraz z terenem przyległym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Chorzowie przy ul. Rynek 8/1 wraz z terenem przyległym
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Piekarach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 46.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Sosnowcu przy ul. Warszawskiej 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, to jest ofertę, która uzyskała maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego kryteriów, dla każdej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie i utrzymanie czystości w POP w Tychach przy al. Piłsudskiego 12 i ul. Bocheńskiego 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien