Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-21
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031996
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów WydziałuHumanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów WydziałuHumanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db24ca77-9c75-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, nr POWR. 03.05.00- 00-Z310/17, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcjaskładania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się nastroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiastInstrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalnewymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edutoprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome i FireFox, z włączoną obsługą językaJavascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, conajmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dlaminimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderów wzakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowania ioznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej orazInstrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określono wszczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Za datęprzekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilemzaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóżofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinny byćsporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierającychdokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tymsamymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodniezprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097, 3.DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4.Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, atakże art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. Dane osoboweWykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planuje przetwarzaniadanych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administratorbędzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowe zostałyzebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę,której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, o którychmowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowympostępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO izwiązanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nichobowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i odktórychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści ofertylubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względem osóbfizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to dane WykonawcaprzekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.9.W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnieuzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z udziałem wpostępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązkówinformacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta wzałączniku nr 2 doSWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowedotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środkówochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.-Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych,z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniającychpochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danychbiometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczącychzamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przezZamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych z prawemWykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowejegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, októrychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwatrzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez Wykonawcę odadministratorakopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiający może żądać odosobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanienazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanie przez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia dosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołupostępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenieżądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdy wniesienieżądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenieprzetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tegoprotokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępnia tychdanych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 106/2021/US/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ wraz zegzemplarzem testu dla każdego z uczestników”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia „Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych BTF wraz zegzemplarzem testu dla każdego z uczestników”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Integracja Sensoryczna I stopień „Neurobiologiczne podstawyintegracji sensorycznej. Teoria Integracji Sensorycznej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób zzaburzeniami w komunikacji językowej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Provider metody Neuroflow wraz z rocznym dostępem doPlatformy APD Medical”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkolenia: „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy części nr 6.W zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy PzpWykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na przeprowadzeniuszkolenia z stymulacji traktu ustno – twarzowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem okresie.Dotyczy części nr 7.W zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 UstawyPzp Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na przeprowadzeniuszkolenia z oceny funkcjonalnej traktu ustano – twarzowego Mioterapii, w okresie ostatnichtrzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – to w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenianastępujących podmiotowych środków dowodowych tj.: 1.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;1.2. Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnychna dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych tj.: wykazu usług wykonanych, aw przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługizostały wykonane (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługizostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub sąwykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencjebądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresieostatnich 3 m-cy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany Formularz opisprzedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, 2. wypełniony i podpisanyFormularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, 3. wypełnione i podpisaneoświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 doSWZ. 4. wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału wpostępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. 5. wykaz osób do ocenykryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” zgodnie z Załącznikiemnr 8 do SWZ. 6. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałemkopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym)Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do ofertydokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub dozłożenia oferty i podpisania umowy. 7. w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokumentpełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wpostępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani do ustanowieniapełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2.Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisemzaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególnościwskazanie:2.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,2.2. wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy zokreśleniem adresu siedziby,2.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem.4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród którychtylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtakiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne Załącznik nr 3 i 4 do SWZ składa każdyz Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnieniewarunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp. dopuszcza się możliwośćzmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:a) w zakresiewynagrodzenia Wykonawcy – jeśli na podstawie odrębnych przepisów nastąpią zmiany stawekpodatku: w takiej sytuacji stosuje się stawkę podatku VAT aktualną na dzień wystawienia fakturyVAT;b) gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, którychdziałając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki ,akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu,utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. Siły wyższej. W czasietrwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnychkodeksu cywilnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej- Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu szybkiego czytania dla córki 15-letniej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI