Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Sprzątanie obiektów Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-07
ZamawiającyTEATR KWADRAT IM. EDWARDA DZIEWOŃSKIEGO
Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
Numer ogłoszenia2021/BZP 00040428
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040428 z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Sprzątanie obiektów Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KWADRAT IM. EDWARDA DZIEWOŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałkowska 138
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-004
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 2. Środkami komunikacji elektronicznej w postępowaniu są: 1) miniPortal dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego: /TeatrKwadrat138/SkrytkaESP, znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal), 3) poczta elektroniczna: zamowienia@teatrkwadrat.pl 3. Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ. 4. Adres strony miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: 1) Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, 2) Formularza do komunikacji, 3) Listy wszystkich postępowań. 2. Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o RODO (obowiązek informacyjny) zostały sprecyzowane w rozdz. XXIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o RODO (ograniczenia stosowania) zostały sprecyzowane w rozdz. XXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem usługi jest sprzątanie następujących obiektów Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie: lokal nr 58 przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie, lokal nr 61 przy Marszałkowskiej 138 w Warszawie, pomieszczenia w Kwadrat Bistro Art. Przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie, obiekt Teatru Kwadrat przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie, lokal nr 69 przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie, lokal nr 67 przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie prac porządkowych na zewnątrz obiektów Teatru Kwadrat. 2. Zamówienie obejmuje dodatkowe, wyłącznie na żądanie Zamawiającego, sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Teatr Kwadrat przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie (osobno wycenione). 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość wykonywania wybranych usług
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek udziału w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej dwie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, a każda z nich realizowana była przez okres ciągły przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dot. składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy polegających na: 1) zmianie postanowień dotyczących terminu (końcowego) wykonania umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie końcowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zaistnienia tzw. siły wyższej, czyli niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego), udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń; 2) okresowym wstrzymaniu realizacji wykonywania niniejszego zamówienia w sytuacji pojawienia się odgórnych przepisów, w skutek których działalność Teatru zostanie wstrzymana ze względu na sytuację epidemiczną. Zamawiający przewiduje wstrzymanie realizacji niniejszej umowy do 3 miesięcy. Po upływie tego terminu umowa ulegnie rozwiązaniu, chyba że Strony w drodze kolejnego Aneksu zwiększą okres wstrzymania realizacji umowy do momentu, gdy ww. odgórne przepisy przestaną mieć zastosowanie (podpisanie kolejnego Aneksu nie stanowi obowiązku żadnej ze Stron); 3) zmianie osób realizujących umowę (Wykonawca przedstawi umowę o pracę dla tej osoby); 4) zmianie części umowy w takim zakresie, w jakim zmianie mogą ulec obowiązujące przepisy prawa (np. zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia – w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość brutto umowy). Pozostałe informacje o warunkach wprowadzenia zmian zostały określone w par. 9 Projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców naminiPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. 1. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – jednej w siedzibie Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie i jednej w pomieszczeniach Teatru przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie. 2. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej. 3. Zamawiający udostępnia Wykonawcom następujące terminy na dokonanie wizji lokalnej (wybór dogodnego terminu pozostawia się Wykonawcom): 29 kwietnia 2021 r. o godz. 10.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 29 kwietnia 2021 r. o godz. 11.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 29 kwietnia 2021 r. o godz. 13.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie), 29 kwietnia 2021 r o godz. 14.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie), 30 kwietnia 2021 r. o godz. 10.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 30 kwietnia 2021 r. o godz. 11.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 30 kwietnia 2021 r. o godz. 13.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie), 30 kwietnia 2021 r o godz. 14.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie), 5 maja 2021 r. o godz. 10.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 5 maja 2021 r. o godz. 11.00 (siedziba Teatru przy ul. Marszałkowskiej 138 w Warszawie), 5 maja 2021 r. o godz. 13.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie), 5 maja 2021 r o godz. 14.00 (pomieszczenia przy ul. Waldorffa 11 w Warszawie).4. Pozostałe informacje dot. wizji lokalnej określone zostały w rozdz. VII SWZ. II. 1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, którego podstawą będzie pisemne zlecenie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. 2. Termin rozpoczęcia realizacji umowy (na podstawie zlecenia jej realizacji przez Zamawiającego) uzależniony jest od decyzji zewnętrznych związanych z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa SARS-CoV-2, które spowodują wznowienie działalności artystycznej Teatru. Zamawiający przewiduje, że rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie później niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy (Zamawiający uprzedzi o tym fakcie Wykonawcę – zlecenie realizacji zamówienia - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych). 3. W przypadku braku podjęcia współpracy w okresie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, umowa ulegnie automatycznemu rozwiązaniu (odstąpienie od realizacji umowy), chyba że przed upływem tego terminu Strony podpiszą Porozumienie w zakresie wydłużenia okresu oczekiwania o kolejne 3 miesiące.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.