Usługi ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Uniwersytetu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-11
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00074347
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7351fd0-9add-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024651/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługi ubezpieczeniowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów,
elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji
elektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania oferty
dlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stronie
głównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja
podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalne wymagania
techniczneumożliwiającekorzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu to
przeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome i FireFox, z włączoną obsługą języka Javascript,
akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej
256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie
całej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB
każdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja
składaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określono w szczególności
że:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Za datę przekazania
oferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
doZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub
podpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i
wyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinny być sporządzone w
językupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierających dokumenty
tekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;
.pptx;.csv, 7-zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 75/2022TP/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjne Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Ubezpieczenia wygasające w okresie objętym zamówieniem wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 19 do SWZ.
3. Wykaz mienia do ubezpieczenia został zawarty w Załącznikach od nr 8 do nr 19 oraz w Załączniku nr 22 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:2. Oferty zostaną ocenione za
pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Cena 60%, Warunki ubezpieczania
40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.
112 ust. 2 pkt. 2 tj. posiada Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej, ważne w okresie trwania realizacji zamówienia.2. W zakresie warunku
wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Pzp Wykonawca wykaże wykonanie minimum
dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – to w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (brutto) każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu: 1.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;1.2. odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu: 1.1. zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej, ważne w okresie trwania realizacji zamówienia.1.2. wykazu usług wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane (Wzór-załącznik nr 7 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są
wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 m-cy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz
oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, 1.2. wypełnione i podpisane
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do
SWZ, 1.3. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym)
Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty
dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do
złożenia oferty i podpisania umowy. 1.4. w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2.
Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności
wskazanie:2.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,2.2. wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z
określeniem adresu siedziby,2.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego
umocowania.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których
tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.2.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne Załącznik nr 4 i 5 do SWZ składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.2. W przypadku zaistnienia którejś z
wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji lub zakres przedmiotowy
umowy, 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu
do umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
Ustawy Pzp przy czym: 1. zakres zamówień będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówień 2. wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 52 000,00 zł brutto 3. zamówienie
udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w następujących
przypadkach: - wzrost wartości ubezpieczanego majątku - nabycie nowego mienia - podwyższenie lub
uzupełnienie skonsumowanych limitów sum ubezpieczenia/ gwarancyjnych - zmiana ryzyka
ubezpieczeniowego.11. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe,
zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach podlegających powtórzeniu, stawek nie
wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do rzeczywistego okresu
udzielanej ochrony.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI