USŁUGA UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM AL. GRUNWALDZKIE 1, 22-600 TOMASZÓW LUBELSKI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00074648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM AL. GRUNWALDZKIE 1, 22-600 TOMASZÓW LUBELSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Grunwaldzkie 1

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846644411

1.5.8.) Numer faksu: 846642521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-tomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-tomaszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA UBEZPIECZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM AL. GRUNWALDZKIE 1, 22-600 TOMASZÓW LUBELSKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c25073-9ad0-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital-tomaszow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach o nr 2; nr 1a; 1b; nr 3; 4a; nr 8.1; nr 8.2 do SWZ.
Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji:
1) Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp udostępni załączniki niejawne tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem , który stanowi załącznik nr 9 do SWZ o udostępnienie informacji poufnych dotyczących zamieszczonych w załącznikach nr o nr 1; nr 1b -1h; nr 2a; nr 3; nr 4a-4b; nr 5 do SWZ
2) Informacje poufne, o których mowa w pkt 1) udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
3) Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek poprzez Platformę Zakupową.
4) Dokumenty poufne, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
5) Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
6) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej
i reasekuracyjnej.
7) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji korzystania z platformy.
Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP została zamieszczona w zakładce E-LEARNING
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach ..png, .jpg,
.jpeg, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .rar, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
POMOC TECHNICZNA DLA WYKONAWCÓW dostępna jest pod numerem telefonu + 48 22 123 77
97 lub e-mail: pomoc@portalpzp.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Sekcja XXXVI SWZ zawiera informacje przewidziane w
art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w postępowaniu Nr SZZ.251.11.2022.K

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZZ.251.11.2022.K

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, w zakresie następujących ryzyk:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ:
1. Obowiązkowe Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego
2. Ubezpieczenie OC z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz w związku z prowadzoną działalnością poza leczniczą.
b) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - all risk - opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
c) Ubezpieczenia komunikacyjne :
1. Ubezpieczenie OC posiadacza pojazdu mechanicznego
2. Ubezpieczenie Auto Casco pojazdu mechanicznego
3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
4. Ubezpieczenie assistance
- opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SWZ
2. Ubezpieczenie OC, ubezpieczenie mienia all risks, dotyczy placówek i mienia zgodnie
z zał. nr 1a -1c.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: ceną oraz oferowanymi przez wykonawcę warunkami ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeniowej wymienione w szczegółowych opisach warunków zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. o zamówienie może się ubiegać Wykonawca posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyka objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenie wykonawcy (wzór Załącznik Nr 13 do SWZ) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,

b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, tj. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia – Załącznik Nr 10 do SWZ.
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zezwolenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyka objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130 ze zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz „Oferta Wykonawcy”, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
b) Załącznik do formularza „Oferta Wykonawcy” - formularz cenowy – załącznik nr 5.1
c) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
f) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 2 SWZ zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.– jeżeli dotyczy
g) Klauzula informacyjna złącznik nr 14 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony umowy przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy oraz umów ubezpieczenia zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) zwiększeniem świadczeń dodatkowych Wykonawcy bez zmiany wynagrodzenia przewidzianego w umowie,
2) zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy bez zmiany zakresu przedmiotu umowy,
3) wystąpieniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – stosownie do tych zmian.
4) zmianami wartości majątku przyjętego do ubezpieczenia i wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia, wynikającymi ze zwiększenia lub zwiększenia stanu poszczególnych składników majątku w trakcie realizacji zamówienia; zmiany te mogą spowodować zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany wynagrodzenia będą obliczane na zasadach określonych w SWZ i umowie.
5) zmianami wynikającymi z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SWZ.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie zgodnie z art.436 pkt 4 ustb Ustawy PZP gdy zostaną wprowadzone zmiany :
1) zmiany podatku akcyzowego podatku od towarów i usług
2) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o PPK
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
 jeśli ww zmiany przełożą się na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę obie strony umowy mają możliwość zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji dot. wysokości składek.
3. Zgodnie z wymaganiami art. 439 ust. 1 Pzp Strony dopuszczają także zmianę wysokości wynagrodzenia odpowiednio do zmiany ceny materiałów lub kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowej umowy, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
4. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 3. będzie możliwe jeżeli Wykonawca:
1) udowodni, że zmiana w/w będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) wykaże jaką część wynagrodzenia stanowią zmiany ceny materiałów lub kosztów ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana wpłynie na wysokość tych kosztów
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na wynagrodzenie wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę.
6. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia wprowadzona na podstawie postanowień ust. 3 i 4 będzie wprost proporcjonalna do zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
7. Początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia, której podstawą jest zmiana ceny materiałów lub kosztów, jest dzień otwarcia ofert. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z ust. 3 i 4 może nastąpić każdorazowo po upływie 12 miesięcznego okresu obowiązywania polisy
8. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
9. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało na podstawie postanowień ust. 3. i 4., zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI