IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Tak
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
warunki ubezpieczenia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia.Dopuszczane zmiany dotyczą: 1)aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia. Wprzypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzającewprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie.Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawkizastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis. 2)terminu realizacji zamówienia, wtym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógłprzewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu oudzielenie zamówienia nowej umowy; 3)zakresu działalności Zamawiającego, 4)realizacjidodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanekokreślonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy; 5)sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłankiokreślone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy; 6) zmiany wykonawcę, któremu Zamawiający udzieliłzamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art.144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy; 7) zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniuart. 144 ust. 1e ustawy; 8) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone wprzepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówieniaokreślonej pierwotnie w umowie 9) jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż niewpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, awprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresuświadczeń i zobowiązań. 10)nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wprzypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b)wysokości minimalnego wynagrodzeniaza pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy zdnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c)zasad podleganiaubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczychplanów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczychplanach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp) Zmiana z pkt 9) może być dokonana na wniosekWykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonaniazamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku oich udostępnienie na adres mailowy centrala@suprabrokers.pl. W treści wniosku wykonawcazobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne oraz nr postępowania (nr SIWZ), któregowniosek dotyczy .
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy została podzielonana część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objętapoufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanieudostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowycentrala@suprabrokers.pl. W treści wniosku wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje daneidentyfikacyjne oraz nr postępowania (nr SIWZ), którego wniosek dotyczy. Wykonawca zobowiązanyjest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów. Powyższąklauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotuzamówienia oraz wskazane załączniki do SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-04, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych - jeżeli Wykonawca działa wformie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. Ze względu na wyjątkową sytuację epidemiologicznązwiązana z pandemią coronawirusa na świecie, Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentówstanowiących załączniki do oferty drogą elektroniczną. Dokumenty stanowiące część oferty uznanezostaną za złożone prawidłowo, pod warunkiem opatrzenia ich kwalifikowanym podpisemelektronicznym. Natomiast Formularz oferty zawierający cenę oferty, oraz oświadczenie o brakupodstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nadal przesłany musi byćw formie tradycyjnej, w zabezpieczonej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jejtreści. Dokumenty należy przesyłać na adres centrala@suprabrokers.pl, z wyraźnym zaznaczeniem wtemacie wiadomości którego postępowania dotyczą (tytuł SIWZ).