USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZąbkowice Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ząbkowice Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763862-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763862-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Gmina Ząbkowice Śląskie: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Doradcą merytorycznym i podmiotem wspierający przebieg zamówienia publicznego jest AK-Consulting.pl Krzysztof BednarzDobrzyń 101, 49-312 Szydłowice, NIP 7471547322, REGON 160139426, adres do korespondencji: Stalowa 92a/3, 53-440 Wrocław,
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 52611000000000, ul. ul. 1 Maja  15 , 57-200  Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8 165 300 lub 301, e-mail zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl, faks 748 155 445.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zabkowiceslaskie.pl/przetargi/33
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/przetargi/33

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy biuro@ak-consulting.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich w Biurze Obsługi Interesanta
Adres:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich przy ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie w Biurze Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
Numer referencyjny: ZP.271.37.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwaną w dalszej części „ustawą”.2. Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.3. Zamawiający nie przewiduje spotkania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy biuro@ak-consulting.pl - wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów.Klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki ubezpieczenia, opis przedmiotu zamówienia, informacje dotyczące szkodowości, wykaz majątku, wykaz pojazdów. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAZamówienie zostało podzielone na części zwane dalej „Pakietami”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie części oraz na każdą część osobno. Przedmiotem postępowania jest:PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami3. Ubezpieczenie mienia w systemie wszystkich ryzyk4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk5. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia6. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ7. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSPPAKIET II1. Ubezpieczenia komunikacyjneSzczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej „SIWZ”.Kod CPV: 66.51.00.00-8TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIADla PAKIETU I1. Terminy wykonania.Ubezpieczenia Pakietu I pkt. 1-7 obejmuje okres od 01.01.2021 do 31.12.2022 r., tj. 24 miesięcy z rocznym okresem polisowania zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 10 do SIWZ.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP (pkt. 7) ma obejmować okres od 08.05.2021 do 31.12.2023, z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.Dla PAKIETU II1. Terminy wykonaniaUbezpieczenie komunikacyjne ma obejmować pojazdy, których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od 04.02.2021 r. do 03.02.2023 r. a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 24 miesięcy począwszy od daty ekspiracji poszczególnych polis.Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone łącznie dla wszystkich pojazdów (wyrównany okres ubezpieczenia), zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”, z uwzględnieniem poniższego:Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów miejskich, ma obejmować okres od 27.04.2021 r. do 03.02.2023 r. z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”2. Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego stanowiących 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dla PAKIETU I1. Terminy wykonania.Ubezpieczenia Pakietu I pkt. 1-7 obejmuje okres od 01.01.2021 do 31.12.2022 r., tj. 24 miesięcy z rocznym okresem polisowania zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 10 do SIWZ.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP (pkt. 7) ma obejmować okres od 08.05.2021 do 31.12.2023, z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.Dla PAKIETU II1. Terminy wykonaniaUbezpieczenie komunikacyjne ma obejmować pojazdy, których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od 04.02.2021 r. do 03.02.2023 r. a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 24 miesięcy począwszy od daty ekspiracji poszczególnych polis.Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone łącznie dla wszystkich pojazdów (wyrównany okres ubezpieczenia), zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”, z uwzględnieniem poniższego:Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów miejskich, ma obejmować okres od 27.04.2021 r. do 03.02.2023 r. z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”2. Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca/-y spełniający warunki określone w art. 22 ust.1b pkt. 1 w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają oświadczenie, że:a. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1b pkt. 1 tj. w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej czyli posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm. ), a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.b. nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust.1 pkt. 12-23 i art. 24 ust.5 pkt. 2 ustawy skutkujące wykluczeniem z postępowania.2. Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawya. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do ofert dokumentów np. umowy konsorcjum. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres.b. Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.c. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.d. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie.e. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.3. Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych.Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Warunki ubezpieczenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY W STOSUNKU DO TREŚCI OFERTY, NA PODSTAWIE KTÓREJ DOKONANO WYBORU WYKONAWCYZamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą: a. aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz sum ubezpieczenia. W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis; b. terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy; c. zakresu działalności Zamawiającego;d. realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy; e. sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy; f. zmiany wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy; g. zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; h. zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;i. jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań (zmiana może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia) j. nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: i. stawki podatku od towarów i usług;ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;iv. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy biuro@ak-consulting.pl - wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAZamówienie zostało podzielone na części zwane dalej „Pakietami”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie części oraz na każdą część osobno. Przedmiotem postępowania jest:PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami3. Ubezpieczenie mienia w systemie wszystkich ryzyk4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk5. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia6. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ7. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla PAKIETU I1. Terminy wykonania.Ubezpieczenia Pakietu I pkt. 1-7 obejmuje okres od 01.01.2021 do 31.12.2022 r., tj. 24 miesięcy z rocznym okresem polisowania zgodnie z danymi wskazanymi w załączniku nr 10 do SIWZ.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP (pkt. 7) ma obejmować okres od 08.05.2021 do 31.12.2023, z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAZamówienie zostało podzielone na części zwane dalej „Pakietami”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie części oraz na każdą część osobno. Przedmiotem postępowania jest:PAKIET II1. Ubezpieczenia komunikacyjneSzczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej „SIWZ”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki ubezpieczenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Terminy wykonaniaUbezpieczenie komunikacyjne ma obejmować pojazdy, których początek ochrony ubezpieczeniowej rozpoczyna się w okresie od 04.02.2021 r. do 03.02.2023 r. a czas trwania ochrony ubezpieczeniowej wynosi 24 miesięcy począwszy od daty ekspiracji poszczególnych polis.Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okresy roczne określone łącznie dla wszystkich pojazdów (wyrównany okres ubezpieczenia), zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”, z uwzględnieniem poniższego:Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów miejskich, ma obejmować okres od 27.04.2021 r. do 03.02.2023 r. z rocznym okresem polisowania zgodnie z załącznikiem nr 11 „Wykaz pojazdów”2. Termin, miejsce i sposób podpisania umowy/umów ubezpieczenia zostaną określone i przesłane do Wykonawcy, którego oferta została wybrana w dokumencie określającym sposób w zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI