Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji Odpadów Sp.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763908-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763908-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, krajowy numer identyfikacyjny 71163354500000, ul. ul. Błonie  3 , 08-110  Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 332 522, e-mail info@zuo.siedlce.pl, faks 256 332 526.
Adres strony internetowej (URL): www.zuo.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zuo.siedlce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
Numer referencyjny: Z/14/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji odpadów sp. z o.o.. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części :1) część I – ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej a/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzykb/ ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk c/ ubezpieczenie maszyn od uszkodzeńd/ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 2) część II – ubezpieczenie odpowiedzialności z tytułu szkód w środowisku 3) część III – ubezpieczenia komunikacyjne a/ obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych b/ / ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów c/ ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 - część I zamówienia, Załącznik nr 1A – część II zamówienia, Załącznik nr 1B – część III zamówienia stanowiące integralną część niniejszego SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu usługi, zgodnie z art.67 PZP.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.01.2023

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a/ zezwolenia, koncesji, licencji lub dokumentu potwierdzającego , ze wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubb/ dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzykb/ ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk c/ ubezpieczenie maszyn od uszkodzeńd/ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.01.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 70,00
Klauzule dodatkowe 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie odpowiedzialności z tytułu szkód w środowisku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie odpowiedzialności za szkody w środowiskuI. Informacje ogólne Przedmiot wykonywanej działalności38.21 Z – obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne38.11 Z – odzysk surowców z materiałów segregowanych 39 00 Z – działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarka odpadami 71 20 B – pozostałe badania i analizy techniczne46 77 Z - sprzedaż hurtowa odpadów i złomu35 11 Z - wytwarzanie energii elektrycznej35 13 Z - dystrybucja energii elektrycznej 35 14 Z - handel energią elektryczną 20 15 Z – produkcja nawozów i związków azotowych Data rozpoczęcia działalności : 30.03.1999 r ZUO sp. z o.o. jest spółką komunalną w której głównymi udziałowcami są : Miasto Siedlce - 44 570 udziałówGmina Siedlce – 8 520 udziałów Miasto Sokołów Podlaski – 10 000 udziałówLokalizacje - 08-110 Siedlce ul.Błonie 3 - biuro - 08-125 Suchożebry ul. Sokołowska 2 – zakład produkcyjnyPrzychód z tytułu wykonywania działalności za rok 2020 - 30 mln złPrzychód przewidywany na lata 2021.2022 – 60 mln złIlość zatrudnionych pracowników – 140 II. Wymagany zakres ubezpieczenia :Odpowiedzialność administracyjna ubezpieczonego wynikająca ze spowodowania bezpośredniego zagrożenia szkoda w środowisku lub szkody w środowisku włączając w to odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich o zwrot poniesionych prze nie kosztów działań zapobiegawczych i naprawczych oraz odpowiedzialność cywilna ubezpieczającego względem osób trzecich za będące następstwem emisji szkody w mieniu , na osobie oraz czyste straty finansowe.Podstawa prawna : art. 125 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013.21) oraz art.131 ust.4 Zakres dodatkowy :1. Odpowiedzialność za szkody powstałe w skutek zdarzeń nagłych oraz powolnych i stopniowych2. Odpowiedzialność za szkody w środowisku także w przypadku braku emisji3. Odpowiedzialność za szkody w chronionych gatunkach i siedliskach przyrodniczych Wyłączenia zakresu ubezpieczenia :1. szkód na osobie wyrządzonych pracownikom Ubezpieczonego;2. szkód w środowisku spowodowanych przez wprowadzone do obrotu produkty ubezpieczonego w tym odpowiedzialności za szkody wyrządzone producentom wykorzystującym produkty pochodzące od ubezpieczonego3. roszczeń o wykonanie umów, o należyte wykonanie umów, z tytułu zastępczego wykonania umów, roszczeń o zwrot świadczeń oraz kosztów poniesionych na poczet lub w celu wykonania umów, roszczeń wynikających z przepisów o rękojmi , niezgodności towaru z umową i gwarancji jakości, szkód w przedmiocie wykonanej pracy lub usłudze4. szkód wynikających ze zdarzeń znanych, zamierzonych, lub oczekiwanych oraz będących następstwem normalnej pracy zakładu5. szkód wyrządzonych umyślnie przez reprezentantów ubezpieczonego z zastrzeżeniem, że za winę umyślną uważa się także świadome. nie podporządkowanie się regulacjom prawnym, ogłoszeniu, rozporządzeniu, instrukcji, decyzji administracyjnej, wyrokowi lub postanowieniu sądu a także wykorzystywanie rzeczy: nie posiadającej ważnego atestu, certyfikatu, przeglądu, aprobaty lub nie spełniającej norm dopuszczających ją do obrotu o ile takie są wymagane przez przepisy prawa6. kosztów modernizacji, prewencji oraz stałych kosztów monitoringu środowiskowego takich jak prowadzenia pomiarów zawartości substancji w glebie, ziemi lub wodzie, prowadzenia monitoringu przyrodniczego różnorodności biologicznej i krajobrazowej, działań poniesionych w związku z modernizacją, prowadzoną działalnością prewencyjną, wynikających z poprawy zabezpieczeń, opracowania i oceny projektów działań zapobiegawczych, w tym projektów alternatywnych, kosztów kompensacji przyrodniczej7. świadczeń ubezpieczeniowych w zakresie w jakim objęte są. systemem ubezpieczeń obowiązkowych bez względu na wysokość zgłoszonego roszczenia,8. szkód związanych z działaniami wojennymi, stanem wojennym i wyjątkowym, wojną domową, zamieszkami społecznymi, rozruchami, strajkami, lokautami i niepokojami społecznymi oraz aktami terroryzmu i sabotażu9. czystych strat finansowych innych niż będących następstwem emisji polegających na utracie możliwości korzystania z rzeczy10. roszczeń o rekompensatę strat moralnych wynikających z emisji w tym będących następstwem uciążliwości zapachowych11. grzywien, kar umownych, kar i opłat administracyjnych, rekompensat, kar i odszkodowań o charakterze karnym za wyjątkiem kosztów działań naprawczych i zapobiegawczych12. szkód za które Ubezpieczony jest odpowiedzialny wskutek umownego przejęcia lub rozszerzenia odpowiedzialności własnej ponad wynikającą z przepisów prawa13 wynikłych z oddziaływania energii jądrowej, skażenia radioaktywnego, promieni laserowych i maserowych oraz pola magnetycznego i elektromagnetycznego14 szkód pokrywanych na podstawie prawa geologicznego i górniczego lub wynikających z ruchu zakładu górniczego14 szkód związanych z azbestem lub materiałami zawierającymi azbest w jakiejkolwiek formie lub ilości16. szkód wyrządzonych przez produkty zmodyfikowane genetycznie, wynikających z użycia lub uwolnienia GMO17. szkód spowodowanych emisją wirusów, bakterii oraz grzybów18. szkód powodujących roszczenia pomiędzy Ubezpieczonymi na podstawie tej samej umowy ubezpieczenia19. szkód powstałych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej20. szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności nie przyjętej do ubezpieczenia21. szkód ponoszonych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przed okresem ubezpieczenia o nie możliwej do ustalenia przyczynie22. szkód wynikających z historycznego zanieczyszczenia powierzchni ziemi23. szkód w odniesieniu do bezpośredniego zagrożenia szkodą w środowisku oraz szkód w środowisku zaistniałych w gruntach własnych z ograniczeniem z zakresu ubezpieczenia do szkód powstałych w gruntach zgłoszonych do ubezpieczenia, wyrządzonych przez zakład w trakcie jego eksploatacji lub będący pod stałym dozorem, kosztów działań naprawczych w zakresie w jakim są one niezbędne do przywrócenia ich do stanu początkowego albo przybliżonego do stanu początkowego, w możliwie najkrótszym czasie, jednakże z wyłączeniem kosztów stałych działalności Ubezpieczonego24. kosztów działań zapobiegawczych poniesionych w związku z bezpośrednim zagrożeniem szkodą w środowisku, która nie jest objęta zakresem ubezpieczenia.25. Szkód wynikających z zapylenia 26. Szkód wynikających z emisji ze zbiorników nie zgłoszonych do ubezpieczenia 27. Kosztów rekultywacji składowiska III. Suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego i wszystkich zdarzeń - 300 000 złIV. Postanowienia dodatkowe :1. Franszyza redukcyjna – 20 000 zł w każdej szkodzie 2. Okres ubezpieczenia - 01.02.2021- 31.01.2023 ( 24 miesiące ) 3. Płatność składki jednorazowa w każdym 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia V. Przebieg ubezpieczenia w latach 2017-2020 – stan na dzień 16.11.2020Żadne roszczenia z tytułu przedmiotowego ubezpieczenia nie zostały zgłoszone
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.01.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Ubezpieczenia komunikacyjne I.A.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2033 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych ( Dz.U. z 2013 roku poz. 392 z późn. zmianami)I.B. Przedmiot ubezpieczenia Pojazdy mechaniczne podlegające, stosownie do przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, rejestracji w RP, a także pojazdy mechaniczne niepodlegające takiemu obowiązkowi, stanowiące własność ubezpieczającego, ubezpieczonego lub użytkowane na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użyczenia, leasingu albo innej podobnej umowy korzystania z cudzej rzeczy i innych uregulowań prawnych.Wykaz pojazdów zawiera załącznik nr 6 do SIWZI.C.. Suma gwarancyjna ustawowa I.D. Okres wykonania umowy a okres ubezpieczenia : dla pojazdów dla których okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia 01.01.2021 roku wymagane jest wyrównanie okresu ubezpieczenia w pierwszym obowiązującym okresie ubezpieczenia tj. do dnia 31.01.2022. Dla pozostałych pojazdów termin ubezpieczenia pozostaje bez zmian. I.D Postanowienia dodatkowe :1/ Płatność składki jednorazowa w każdym 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia2/ / Wykonawca po zawarciu umowy związanej z przedmiotowym zamówieniem przedstawi wykaz kalkulacji składki na każdy rodzaj pojazdu II. Ubezpieczenie NNW pasażerów i kierowców pojazdów mechanicznych.I.A.Przedmiot ubezpieczenia: trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasaże¬rów pojazdów mechanicznych, polegające na uszkodzeniu ciała lub rozstroju zdrowia albo śmierci i powstałe w związku ruchem lub postojem pojazdów mechanicznych, w szczególności podczas wsiadania i wysiadania, w czasie przebywania w pojeździe będącym w ruchu i w przypadku zatrzymania i postoju, podczas dokonywania w czasie podróży koniecznej naprawy, a także podczas załadunku i wyładunku pojazdu.Suma ubezpieczenia: 10 000,00 zł/1 os.Obszar odpowiedzialności: RP i kraje europejskie.II.B Przedmiot ubezpieczenia : pojazdy z załącznika nr 6 do SIWZ, i nabywane w okresie wykonywania zamówienia, według potrzeb ubezpieczającego. Ubezpieczenie NNW dotyczy także pojazdów nie posiadających tablic rejestracyjnych.II.C. Postanowienia dodatkowe1/ / Wykonawca po zawarciu umowy związanej z przedmiotowym zamówieniem przedstawi wykaz kalkulacji składki na każdy rodzaj pojazdu . III. Ubezpieczenie auto casco III.A. Zakres ubezpieczenia: pełny, w systemie wszystkich ryzyk, obejmujący uszkodzenie, utratę bądź całkowite lub częściowe zniszczenie ubezpieczonego pojazdu i wyposażenia oraz utratę elementów pojazdu lub wyposażenia wskutek zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczającego/ubezpieczonego lub osoby upoważnionej do korzystania z pojazdu, w szczególności obejmujący szkody powstałe w pojeździe lub jego wyposażeniu polegające m.in. na:1/uszkodzeniu lub zniszczeniu pojazdu lub jego wyposażenia w związku z ruchem lub postojem, wskutek wypadku, zderzenia pojazdów lub zderzenia z osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz ubezpieczonego pojazdu;2/uszkodzeniu lub zniszczeniu pojazdu lub jego wyposażenia wskutek zdarzeń losowych, w szczególności w wyniku pożaru, osmalenia, wybuchu, powodzi, zatopienia, uderzenia piorunu, huraganu, opadu atmosferycznego lub działania innych sił przyrody, zapadania i usuwania się ziemi, nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu, a także pożaru lub wybuchu, którego źródło powstało wewnątrz pojazdu;3/ uszkodzeniu lub zbiciu szyb pojazdu;4/uszkodzeniach wyrządzonych w pojeździe przez przewożony w nim ładunek, który na skutek działania sił fizycznych, mechanicznych lub sił przyrody przemieścił się, zerwał z zamocowań lub został zniszczony, pod warunkiem, że ładunek był prawidłowo zamocowany i zabezpieczony, zgodnie z przeznaczeniem pojazdu i adekwatnie do masy ładunku;5/ kradzieży pojazdu lub jego części6/Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia o szkody powstałe podczas kierowania pojazdem nieposiadającym ważnego badania technicznego, o ile stan techniczny pojazdu nie miał wpływu na powstanie szkody. Rozszerzenie dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy szkoda wystąpiła nie później niż 30 dni od daty wygaśnięcia okresu ważności badania technicznego.7/Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia o odpowiedzialność za uszkodzenia lub całkowite zniszczenie w pojazdach powstałych w przypadku samozapłonu.III.B.Zakres terytorialny: RP, pozostałe kraje europejskie oraz kraje systemu Zielonej Karty poza Europą, z wyłączeniem – w zakresie ryzyka kradzieży pojazdu oraz uszkodzenia, utraty lub całkowitego zniszczenia pojazdu na skutek pożaru, wybuchu, zatopienia, nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego z zewnątrz pojazdu – terytorium Rosji, Białorusi, Ukrainy i Mołdawii. III.C. Przedmiot ubezpieczenia: wskazane pojazdy z załącznika nr 6 do SIWZ z podaną sumą ubezpieczenia oraz nabywane w okresie wykonywania zamówienia, według potrzeb ubezpieczającego.III.D. Ubezpieczenia assistance – wariant bezpłatny dla pojazdów osobowych III.E. Zasady zawierania umów.1/Ubezpieczyciel gwarantuje niezmienność warunków, składek i stawek taryfowych rocznych wynikających ze złożonej oferty, przez cały okres wykonywania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, z zastrzeżeniem zmiany obowiązujących przepisów prawa.2/Składki i stawki taryfowe za ubezpieczenie poszczególnych rodzajów pojazdów, wynikające ze złożonej oferty będą obowiązywały również w stosunku do pojazdów wchodzących do ubezpieczenia w trakcie roku. 3/Składki roczne za ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeń i kradzieży auto casco muszą być naliczane od aktualnej na dzień wystawiania dokumentu ubezpieczeniowego wartości rynko¬wej pojazdu. Suma ta będzie ustalana w każdym rocznym okresie ubezpieczenia odrębnie.III.F. Postanowienia dodatkowe 1/ Okres wykonania umowy a okres ubezpieczenia : dla pojazdów dla których okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia 01.01.2021 roku wymagane jest wyrównanie okresu ubezpieczenia w pierwszym obowiązującym okresie ubezpieczenia tj. do dnia 31.01.2022. Dla pozostałych pojazdów termin ubezpieczenia pozostaje bez zmian. 2/ Pojazdy mechaniczne aktualnie znajdujące się na stanie, wykazane w SIWZ, jak i włączane do ubezpieczenia w trakcie wykonania niniejszego zamówienia (w tym pojazdy kupowane jako fabrycznie nowe) będą przyjmowane do ubezpieczenia AC bez konieczności dokonywania oględzin, jedynie na podstawie dokumentacji fotograficznej wykonanej jednakże na wniosek wykonawcy oraz oświadczenia ubezpieczającego o braku uszkodzeń lub zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia u dotychczasowego ubezpieczyciela.3/ Pojazdy nowe, które zostaną zakupione, objęte w posiadanie lub wzięte w leasing w czasie trwania ubezpieczenia będą objęte ochroną ubezpieczeniową z dniem zakupu (na podstawie faktury) lub z dniem podpisania stosownej umowy, najpóźniej z dniem rejestracji pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia. Brak wcześniejszego zgłoszenia pojazdu spowoduje ubezpieczenie go od chwili zgłoszenia, niezależnie od daty faktury, daty podpisania stosownej umowy lub daty rejestracji pojazdu. 4/Przyjmowanie pojazdów do ubezpieczenia w trakcie wykonania niniejszego zamówienia będzie następowało na podstawie pisemnego wniosku, przesłanego przez brokera ubezpieczeniowego (lub przez ubezpieczającego) pocztą, faksem albo e mailem. Wniosek winien zawierać dane niezbędne do identyfikacji pojazdu oraz wartość, a na wniosek wykonawcy – również przebieg, posiadane zabezpieczenia przeciwkradzieżowe, dokumentację fotograficzną.5/ Suma ubezpieczenia pojazdów mechanicznych ubezpieczanych w zakresie auto casco.Pojazdy fabrycznie nowe będą przyjmowane do ubezpieczenia według wartości fakturowej brutto (z podatkiem VAT), netto (bez podatku VAT) lub netto + 50% VAT (z odliczeniem 50% podatku VAT). W pozostałych przypadkach suma ubezpieczenia ustalona będzie w wartości rynkowej brutto (z podatkiem VAT), netto (bez podatku VAT) lub netto + 50% VAT (z odliczeniem 50% podatku VAT), określonej według katalogów „Info Ekspert” lub „Eurotax”.Suma ubezpieczenia pojazdów użytkowanych na podstawie umowy leasingu, użyczenia albo innej umowy korzystania z cudzej rzeczy może być ustalana przez ubezpieczającego w sposób opisany wyżej, albo określona przez właściciela pojazdu.Suma ubezpieczenia pojazdu zawiera także wartość wyposażenia podstawowego oraz wyposażenie dodatkowe (fabryczne oraz zamontowane dodatkowo), a także specjali¬styczne. W szczególności za wyposażenie podstawowe i dodatkowe uznaje się sprzęt i urządzenia na stałe zamontowane w pojeździe, których demontaż wymaga użycia narzędzi lub przyrządów m.in. .a/sprzęt i urządzenia do utrzymania i używania pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem, a także służące bezpieczeństwu jazdy;b/zabezpieczenia przed kradzieżą, urządzenia służące zwiększeniu bezpieczeństwa jazdy; c/instalację gazową;d/sprzęt audio, audiowizualny, łączności radiotelefonicznej wraz z głośnikami i antenami;e/specjalistyczny sprzęt zamontowany na stałe w pojazdach specjalnych;f/inne urządzenia niestanowiące seryjnego wyposażenia fabrycznego w danym modelu;g/napisy reklamowe, firmowe oraz reklamy umieszczone na pojazdach.6/ Wykonawca po zawarciu umowy związanej z przedmiotowym zamówieniem przedstawi wykaz kalkulacji składki na każdy rodzaj pojazdu z uwzględnieniem stawki za AC 7/ Płatność składki – jednorazowo w każdym 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia 8/ Klauzule fakultatywne dodatkowo punktowane Klauzula szkody całkowitej Szkoda, w wyniku której ubezpieczony pojazd uległ uszkodzeniu w takim stopniu, że koszty jego naprawy przekraczają 80% sumy ubezpieczenia (nie więcej jednak niż 80% wartości rynkowej pojazdu na dzień wyliczania odszkodowania).1. W przypadku zakwalifikowania przez ubezpieczyciela szkody jako całkowitej, ubezpieczający/ ubezpieczony, który zamierza mimo tego naprawić uszkodzony pojazd, ma prawo przedstawić ubezpieczycielowi sporządzony przez wybrany przez siebie warsztat kosztorys naprawy, zgodny z zakresem uszkodzeń uznanych przez ubezpieczyciela. Jeżeli taki kosztorys będzie potwierdzał realny koszt naprawy (z uwzględnieniem zastosowania tzw. zamienników, tj. części zamiennych dystrybuo¬wanych poza siecią oficjalnego producenta/importera, posiadających stosowna homologację oraz kosztu robocizny, określonego w kosztorysie), mieszczący się wartości rynkowej pojazdu na dzień wyliczania odszkodowania (nie wyższy jednak od sumy ubezpieczenia) ubezpieczyciel wyrazi zgodę na dokonanie naprawy w warsztacie i pokryje jej koszt, pod warunkiem:1) przedstawienia ubezpieczycielowi faktury VAT za naprawę wraz z wyspecyfikowaniem kosztów naprawy, potwierdzającej zgodność naprawy z zakresem uszkodzeń uznanych przez ubezpieczyciela;2) przedstawienia naprawionego pojazdu na żądanie ubezpieczyciela w celu dokonania przez niego oględzin.2. W razie stwierdzenia przez ubezpieczyciela niezgodności dokonanej naprawy z zakresem uznanych przez niego uszkodzeń, ubezpieczyciel może odpowiednio skorygować wysokość należnego odszkodowania.3. W przypadku, gdy faktyczny koszt naprawy przekroczy wartość rynkową pojazdu na dzień wyliczania odszkodowania (nie więcej jednak niż suma ubezpieczenia pojazdu) ubezpieczyciel pokryje koszt naprawy wyłącznie do wartości rynkowej pojazdu i nie więcej, niż suma ubezpieczenia.Klauzula szkody częściowej Uznanie za szkodę częściową uszkodzenie ubezpieczonego pojazdu w takim zakresie, że koszt jego naprawy nie przekracza 80% jego wartości rynkowej na dzień ustalania odszkodowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.01.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Klauzule dodatkowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa warzyw i owoców
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siedlce: „Wyposażenie biblioteki w komputer przenośny”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siedlce: Dostawy materiałów i akcesoriów endoskopowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE