Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłuchołazy
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyGłuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00089340
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531503840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Basztowy 3

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtbs@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs-glucholazy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administrowanie budynkami

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: REGON 932849082

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971678884

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ŚW. ANTONIEGO 7

1.11.4.) Miejscowość: WROCŁAW

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-073

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.11.9.) Numer telefonu: 713501442

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pkbroker.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pkbroker.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0094518c-d287-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00074753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/472863

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych ,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu
Wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób
31 | S t r o n a
prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o
którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1. Administratorem PaniPana danych osobowych jest : Głuchołaskie Komunalne
Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Plac Basztowy, 48-340 Głuchołazy
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@tbs-glucholazy.pl
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę Prawo zamówień publicznych oraz
broker Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie – Polska
Kancelaria Brokerska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 Ustawy przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy , związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z Ustawy.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania
ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Ubezpieczenie Wspólnot Mieszkaniowych 2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Wspólnot Mieszkaniowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

a) W CZĘŚCI I zamówienia:
A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości
20% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad
limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku
polisowym umowy 2- letniej;
B. ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej powyższej
sumy gwarancyjnej określonej w umowie ubezpieczenia;
2.2. Ceny/stawki świadczenia usług w
ramach opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie
dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z pkt 14 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie art 112 ust. 1 Ustawy o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej;
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ar t . 1 0 8 ust .
1 U st a w y
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania, Zamawiający wymaga złożenia
następujących dokumentów:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik
nr 1;
2) Zezwolenia właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności
ubezpieczeniowej;
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik
nr 2;
4)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru działalności regulowanej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem
składania ofert.
3. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty, o których
mowa w ust. 2 muszą być złożone przez każdy podmiot.
4. Zamawiający żąda przedłożenia:
a)wypełnionego Formularza ofertowy – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
b)wypełnionego Oświadczenia dotyczące podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają:
a)Spełniać warunki udziału w postępowaniu (każdy z osobna) oraz złożyć dokumenty
potwierdzające spełnienie tych warunków.
b)W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców Wykonawcy
ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę wspólnego
oświadczenia podmiotów tworzących „konsorcjum” i zostać podpisany przez
upoważnionych reprezentantów firm składających wspólną ofertę i musi znajdować się w
ofercie wspólnej wykonawców.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnik
pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do
Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje,
29 | S t r o n a
korespondencję, itp.
7. Zamawiający w przypadku wybrania oferty składanej wspólnie przez kilku przedsiębiorców,
przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał „Umowy
Konsorcjum”.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Dokumenty o jakich mowa w ust. 8 sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia o posiadaniu zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ustęp 1 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i asekuracyjnej (Dz.U 2020 poz895 z późn. zmianami)na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub posiadaniu zezwolenia właściwego organu na wykonywanie działaności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim unii europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych dot. podstaw wykluczenia z postępowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mają:
a)Spełniać warunki udziału w postępowaniu (każdy z osobna) oraz złożyć dokumenty
potwierdzające spełnienie tych warunków.
b)W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców Wykonawcy
ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę wspólnego
oświadczenia podmiotów tworzących „konsorcjum” i zostać podpisany przez
upoważnionych reprezentantów firm składających wspólną ofertę i musi znajdować się w
ofercie wspólnej wykonawców.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnik
pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do
Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp.
7. Zamawiający w przypadku wybrania oferty składanej wspólnie przez kilku przedsiębiorców,
przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał „Umowy
Konsorcjum”.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 -455 ustawy oraz wskazany we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy- Rudniki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI