UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-01-05
  • ZamawiającyINSTYTUT KOLEJNICTWA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00565967
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ INSTYTUTU KOLEJNICTWA W WARSZAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfdcf340-9fcf-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający informuje, że załączniki nr 1 i 2 do SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym, na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający udostępni w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o ich udostępnienie zgodnie ze wzorem wniosku stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek o udostępnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie 10 SWZ, dotyczącym komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.10.TP.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Instytutu Kolejnictwa obejmujące Sekcję I – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (tzw. ubezpieczenie OC ogólnej) i Sekcję II - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i 2 do SWZ (dokumenty poufne udostępniane na wniosek).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-31 do 2025-01-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
- posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, albo
-gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów:
- zaświadczenie właściwego organu, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, albo
- oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej, albo
- jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – oświadczenie o notyfikacji właściwego organu kraju siedziby Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez właściwy polski organ;
2. zdolności technicznej i zawodowej: dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym, zapewniającym realizację wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia czynności związane z wystawianiem dokumentów ubezpieczeniowych, księgowaniem wpływów składek ubezpieczeniowych oraz wypłaty odszkodowań. Szczegółowy opis dotyczący sposobu weryfikacji przedmiotowego wymogu określa §14 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w całym okresie ubezpieczenia, bez pisemnego aneksu w następujących przypadkach:
1.1. obowiązku ubezpieczenia oraz związanego z tym dostosowania zakresu ochrony ubezpieczeniowej wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu, udostępnienia lub innych umów cywilnoprawnych, w tym wymogów ubezpieczenia nakładanych przez instytucje finansowe, w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby takiej zmiany;
1.2. zmiana zakresu terytorialnego;
1.3. rozliczenie składek w związku ze zmianami opisanymi w pkt. 1.1. i 1.2. powyżej;
1.4. zmiana katalogu definicji, w tym ich treści w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby takiej zmiany;
1.5. zmiana katalogu postanowień i klauzul dodatkowych, a także ich treści, w przypadku zidentyfikowania przez Zamawiającego potrzeby takiej zmiany;
1.6. zmiana warunków niniejszej umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego, wynikające z przepisów prawa, które weszły w życie po dacie zawarcia umowy;
1.7. zmian korzystnych dla Zamawiającego dokonanych w treści OWU w zakresie, w jakim mają one zastosowanie do niniejszej umowy.
2. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję kredytu - Borowie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kredytu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.