Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-03
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00566002
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-be884396-9fcc-11ee-953e-c2ea26915e21

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452) dalej jako „Rozporządzenie”. Rozporządzenie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES,
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy podpisywać formatem XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 76/KT/2023/W

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część I
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, pomiar szczelności, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej oraz pogotowia wodnokanalizacyjnego i cieplnego w budynkach i lokalach użytkowych także na terenach przyległych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, naprawa, wymiana elementów instalacji wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i klimatyzacji lokalnej w budynku Grębałowska 23/25 – siedziba własna ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz na terenie przyległym.

4.2.5.) Wartość części: 496200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część II
 Konserwacja i usuwanie usterek instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej w lokalach i budynkach mieszkalnych, będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w lokalach, budynkach użytkowych, i garażach będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja i naprawa klimatyzacji w budynku przy ul. Grębałowskiej 23/25 – siedziba ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

4.2.5.) Wartość części: 114260 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych
Część III
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 168 KWh zlokalizowanej przy budynku mieszkalnym Palisadowa 5D.
 Stała obsługa, utrzymanie ciągłości pracy lokalnej kotłowni gazowej o mocy 4,6 MW i stacji redukcyjno-pomiarowej gazu o mocy 400m3/h na terenie przy ul. Wóycickiego 1/3.

4.2.5.) Wartość części: 136000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)}

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część IV
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji w budynkach oraz lokalach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Przeglądy gazowe i usuwanie usterek w budynkach oraz lokalach użytkowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 72500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja, naprawa i wymiana elementów instalacji wody zimnej, ciepłej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, lokalnych kotłowni, sieci sanitarnych w zakresie przyłączy do budynków i odwodnienia terenu konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych oraz przeglądy gazowe i usuwanie usterek instalacji będących własnością m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część V
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis systemów oddymiania klatek schodowych i szachtów windowych w budynkach mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.
 Konserwacja, usuwanie usterek, serwis i naprawa systemów kontroli tlenku węgla w pomieszczeniach podziemnych garaży samochodowych będących w 100% własnością m.st. Warszawy i zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy.

4.2.5.) Wartość części: 128000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:

Część I
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia – 40%

Część II
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%
Część III
a. Cena– 60%
b. Czas reakcji {2 godz. (min.) do 24 godz. (maks.)} – 40%
Część IV
a. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 60%
b. Stawka ryczałtowa za badanie techniczne lokalu – 40%.
Część V
a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą – 60%
b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: a. Stawka ryczałtowa za miesięczną konserwację bieżącą

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania brutto (łącznie z narzutami koszty pośrednie i zysk)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż:
Część I – 200 000 zł
Część II – 50 000 zł
Część III – 100 000 zł
Część IV – 50 000 zł
Część V – 50 000 zł
- sytuacji techniczna lub zawodowej:
Część I
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 300 000 zł , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część II –
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług/i – w zakresie konserwacji wentylacji mechanicznej w budynku mieszkalnym, w pomieszczeniach biurowych o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 oraz konserwacji wentylacji mechanicznej wyciągowej w garażu podziemnym o ilości miejsc postojowych powyżej 40 na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część III
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie w zakresie konserwacji i utrzymania w ruchu kotłowni gazowej pracującej bez przerw w czasie nie krótszym niż 3 lata o mocy powyżej 4,5 MW w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część IV
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część V
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu usług będących przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
Część I
kierownika robót posiadającego uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej.
Część IV
Wymaga posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania badań technicznych instalacji gazowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. dokumenty dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej;
2.2. wykazu osób
2.3. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie - Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usług były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią
Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI