Ubezpieczenie majątku oraz innych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenie majątku oraz innych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-02-05
  • ZamawiającyInter-Broker sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00002877
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku oraz innych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566584260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.gorecka@interbroker.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie cmentarzami, Dworcem PKP, administrowanie obiektami, użytkowanie i utrzymanie wiat przystankowych i witryn reklamowych działalność domu przedpogrzebowego

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Inter-Broker Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870315750

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Żółkiewskiego 5

1.11.4.) Miejscowość: Toruń

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.9.) Numer telefonu: 566584260

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: k.gorecka@interbroker.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.interbroker.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku oraz innych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3958249e-5fb1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemuteleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:https://interbroker.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdziałem 39SWZ Oświadczenia Wykonawcy zawarte w pkt. 8 i 9 formularza oferty - załącznik nr 2 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z rozdziałem 39SWZ Oświadczenia Wykonawcy zawarte w pkt. 8 i 9 formularza oferty - załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DS/ZP01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Ubezpieczenie majątku oraz pozostałych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków inkasentów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny rzykaZałącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku oraz pozostałych interesów „Urbitor Sp. z o.o., dotyczący części I zamówieniaZałącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligato¬ryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II zamówieniaZałącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II zamówieniaZałącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia (plik w formacie exel)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena - 85%2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnefakultatywne - 15%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena - 85%2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnefakultatywne - 15%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Ubezpieczenie mienia dzierżawionego (ul. Grudziądzka 161-165, Toruń). Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ:Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzykaZałącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia mienia dzierżawionego (ul. Grudziądzka 161-165, Toruń), dotyczący części II zamówieniaZałącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligato-ryjne – definicje pojęć i obligatoryjną treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II zamówieniaZałącznik nr 1d: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II zamówieniaZałącznik nr 1e: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia, dotyczący części I i II zamówienia (plik w formacie exel)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena - 85%2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnefakultatywne - 15%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1) cena - 85%2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególnefakultatywne - 15%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i w art. 114 u.p.z.p., dotyczące posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia sąwymagane.W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówieniapublicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres i warunki wprowadzenia zmian umowy określone zostały w załączniku nr 4 oraz 4a do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-05 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: system teleinformatyczny pod adresem: https://interbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-05 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyjaśnienia do pozycji określającej Zamawiającego: Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Urbitor Sp. z o.o., a Inter-Broker Sp. z o.o. jest pełnomocnikiem Zamawiającego. Dane Zamawiającego: Nazwa: Urbitor Sp. z o.o., ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, tel. (56) 669 43 01, Regon: 001310116, NIP: 879-016-89-84, adres strony internetowej: http://urbitor.pl/e-mail: sekretariat@urbitor.pl
2021-01-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki, Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Potrzebna pożyczka. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI