Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-02-02
  • ZamawiającyZakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00002390
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim”

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250448570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staroprzygodzka 138

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627338130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzo.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko


SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad2a282f-5c8c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://mzo.com.pl/przetargi-informacje/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pani Ewa Kupaj, telefon 661 404 420 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim”, numer MZO/TI/2021/1, prowadzonym w trybie podstawowym.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 PZP. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy ubezpieczenia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 5. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 2 PZP, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP.*** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 PZP, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/TI/2021/1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych obejmujących: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,b) ubezpieczenie AUTO-CASCO i kradzieży,c) ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów,d) ubezpieczenie Assistance,e) ubezpieczenie szyb samochodowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. Dane do oceny ryzyka zawiera załącznik nr 6. do SWZ, zaś wykaz pojazdów zamieszczono w załączniku nr 5 do SWZ.3. Nazwa i kod CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe4. Zamówienie w ramach niniejszego postępowania, nie zostało podzielone na części. Zamawiający wskazuje jednak, że przedmiotowe zamówienie stanowi część zamówienia, których przedmiotem są usługi ubezpieczeniowe, z którego każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 5. Prawo opcji:a) Pod pojęciem prawa opcji rozumie się jednostronne uprawnienie zamawiającego do kształtowania zakresu zamówienia, polegające na możliwości rozszerzenia zamówienia podstawowego o określone usługi, których potrzeba wykonania może wystąpić na etapie realizacji zamówienia. b) Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił w SWZ maksymalną wielkość i zakres przedmiotu zamówienia podstawowego, której dotyczy cena ofertowa, o której mowa w Rozdziale 22.c) Zamawiający przewiduje, w terminie wykonania zamówienia, to jest w okresie od dnia 01 marca 2021 r. do 28 lutego 2023 r. możliwość skorzystania z prawa opcji zmniejszenia wielkości zamówienia podstawowego w zakresie do 30 % ceny ofertowej, o której mowa w Rozdziale 22, w przypadku zmniejszonych potrzeb zamawiającego, a w szczególności w przypadku zbycia pojazdu i wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC przez nabywcę, wyrejestrowania, utraty posiadania lub zniszczenia pojazdu mechanicznego wskazanego w załączniku nr 5 do SWZ. Niewykonanie przez zamawiającego, zamówienia podstawowego w zakresie do 30% ceny ofertowej, o której mowa w Rozdziale 22, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunkiem wykonania prawa opcji zmniejszenia jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zmniejszenia w określonym w oświadczeniu zakresie i nie wymaga dokonania zmiany umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji zmniejszenia, rozliczenia składek ubezpieczeniowych, a w szczególności zwrot składek za niewykorzystany okres ochrony ubezpieczeniowej oraz inne rozliczenia dokonywane na podstawie umowy, zostaną wskazane w dokumentach ubezpieczenia oraz będą dokonywane proporcjonalnie (pro rata temporis), to jest za każdy dzień udzielonej przez wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej, z zastrzeżeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa. d) Zamawiający przewiduje, w terminie wykonania zamówienia, to jest w okresie od dnia 01 marca 2021 r. do 28 lutego 2023 r., możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w zakresie do 30 % ceny ofertowej, o której mowa w Rozdziale 22, w przypadku zwiększonych potrzeb zamawiającego, a w szczególności w przypadku nabycia przez zamawiającego pojazdu mechanicznego niewskazanego w załączniku nr 5 do SWZ, potrzeby objęcia pojazdu mechanicznego wskazanego w załączniku nr 5 do SWZ ubezpieczeniem, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) - e), które nie było wnioskowane w załączniku nr 5 do SWZ dla tego pojazdu mechanicznego przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego lub wzrostu wartości pojazdów mechanicznych wskutek modernizacji, remontów, przeszacowań wartości ubezpieczanych pojazdów mechanicznych oraz innych stanów faktycznych lub prawnych prowadzących do zmiany wartości lub ilości ubezpieczanych pojazdów, itp. Warunkiem uruchomienia prawa opcji zwiększenia jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia w określonym w tym oświadczeniu zakresie. Pod pojęciem oświadczenia informującego wykonawcę o uruchomieniu opcji rozumie się również wniosek o ubezpieczenie pojazdu mechanicznego składany przez zamawiającego lub zgłoszenie pojazdu mechanicznego do ubezpieczenia w ramach umowy. Prawo opcji zwiększenia realizowane będzie na takich samych warunkach i zakresie, jakie znajdują odpowiednie zastosowanie do danego rodzaju ubezpieczenia określonego w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SWZ. Składka ubezpieczeniowa należna dla wykonawcy z tytułu skorzystania z prawa opcji zwiększenia będzie obliczona zgodnie ze stawkami i składkami wynikającymi z umowy i zostanie wskazana w dokumentach ubezpieczenia wystawionych przez wykonawcę dla dodatkowego pojazdu mechanicznego lub dodatkowego rodzaju ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z prawa opcji, a wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamawiający podejmie decyzję o wykonaniu prawa opcji zwiększenia w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że w budżecie zostaną zabezpieczone odpowiednie środki na sfinansowanie zakresu realizowanego zamówienia opcjonalnego – najpóźniej w chwili jego realizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje, w terminie wykonania zamówienia, to jest w okresie od dnia 01 marca 2021 r. do 28 lutego 2023 r., możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w zakresie do 30 % ceny ofertowej, o której mowa w Rozdziale 22, w przypadku zwiększonych potrzeb zamawiającego, a w szczególności w przypadku nabycia przez zamawiającego pojazdu mechanicznego niewskazanego w załączniku nr 5 do SWZ, potrzeby objęcia pojazdu mechanicznego wskazanego w załączniku nr 5 do SWZ ubezpieczeniem, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) - e), które nie było wnioskowane w załączniku nr 5 do SWZ dla tego pojazdu mechanicznego przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego lub wzrostu wartości pojazdów mechanicznych wskutek modernizacji, remontów, przeszacowań wartości ubezpieczanych pojazdów mechanicznych oraz innych stanów faktycznych lub prawnych prowadzących do zmiany wartości lub ilości ubezpieczanych pojazdów, itp. Warunkiem uruchomienia prawa opcji zwiększenia jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia w określonym w tym oświadczeniu zakresie. Pod pojęciem oświadczenia informującego wykonawcę o uruchomieniu opcji rozumie się również wniosek o ubezpieczenie pojazdu mechanicznego składany przez zamawiającego lub zgłoszenie pojazdu mechanicznego do ubezpieczenia w ramach umowy. Prawo opcji zwiększenia realizowane będzie na takich samych warunkach i zakresie, jakie znajdują odpowiednie zastosowanie do danego rodzaju ubezpieczenia określonego w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SWZ. Składka ubezpieczeniowa należna dla wykonawcy z tytułu skorzystania z prawa opcji zwiększenia będzie obliczona zgodnie ze stawkami i składkami wynikającymi z umowy i zostanie wskazana w dokumentach ubezpieczenia wystawionych przez wykonawcę dla dodatkowego pojazdu mechanicznego lub dodatkowego rodzaju ubezpieczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieskorzystania z prawa opcji, a wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamawiający podejmie decyzję o wykonaniu prawa opcji zwiększenia w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że w budżecie zostaną zabezpieczone odpowiednie środki na sfinansowanie zakresu realizowanego zamówienia opcjonalnego – najpóźniej w chwili jego realizacji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ust. 3. 2. Oceniane będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) kryterium nr 1: cena ofertowa – Pc, b) kryterium nr 2: klauzule fakultatywne – Pz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał odpowiednie zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów UDUiR, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do UDUiR.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów UDUiR, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8, 9 i 10 Działu II Załącznika do UDUiR.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie


SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 11, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej i zrealizuje umowę ubezpieczenia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, został określony w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie


SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, które zostały określone w projekcie umowy w szczególności w paragrafie 6 projektu umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ i jest dostępny pod adresem http://mzo.com.pl/przetargi-informacje/

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniPortalu pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-03


2021-01-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi doradztwa prawnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie zasiewów rzepaku i jęczmienia ozimych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ubezpieczenie majątku oraz innych interesów „Urbitor Sp. z o.o.”