Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY RYKI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8657 110
1.5.8.) Numer faksu: 81 8657 111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jacek.wasilewski@ryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY RYKI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d227f08-87ea-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001883/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Ryki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający informuje, że załączniki nr 6, 7 i 8 do SWZ zawierają informacje o charakterzepoufnym. W związku z powyższym na podstawie art. 280 ust. 3 Zamawiający udostępni w/wzałączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosowanym wnioskiem oudostępnienie informacji poufnych zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest przesłać podpisany wniosek za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” bądź na adres e-mail:tomasz.kozlowski@maximus-broker.pl.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wskazany w pkt 14 SWZ adrespoczty elektronicznej oraz https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątkówprzewidzianych w Ustawy, prowadzi się pisemnie. 2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. 3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie sąistotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.4. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z ich pełnomocnikiem.5. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/maximus_broker orazwskazanym w pkt 14 SWZ adresem poczty elektronicznej. 6. Dotyczy komunikacji za pośrednictwemplatformazakupowa.pl:6.1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofertoraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.plznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 6.3. Za datęprzekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana dozamawiającego.6.4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest danywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dodanego wykonawcy.6.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkośćpliku to maksymalnie 500 MB.6.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznajego za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej podhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Ze względu na ograniczoną ilość znaków,pozostałewymagania techniczne i organizacyjne znajdują się w Rozdziale 13 SWZ postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestBurmistrz Ryk, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, tel. 81 865 71 10.- Administrator powołał InspektoraOchrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzezwysłanie wiadomości elektronicznej na adres: IODO@zeto.lublin.pl lub wysyłając korespondencję naadres: ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego naubezpieczenie Gminy Ryki (znak sprawy: OR.271.3.2021), w związku z wymogami, jakie nazamawiającego nakładają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązkiem zapewnieniajawności postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy- Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia.- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z Ustawy; - posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych,które Pani/Pana dotyczą, przy czym informujemy, że gdyby spełnienie tego żądania wymagało niewspółmiernie dużo wysiłku, Administrator ma prawo do zażądania od Pani/Pana dodatkowychinformacji dotyczących zgłaszanego żądania takich jak szczególności podania nazwy lub datypostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do treści przepisu art. 8aust. 2 Ustawy,− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − prawo żądania odAdministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do żądania usunięciadanych osobowych- w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 6 – Program Ubezpieczenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiotem opcji może być:a) ubezpieczenie mienia od wszystkich b) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzykc) Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, d) Ubezpieczenie maszyn i urządzeń drogowych od wszystkich ryzyk (casco maszyn), - w przypadku wzrostu łącznej sumy ubezpieczenia danego rodzaju mienia w poszczególnych ww. rodzajach ubezpieczeń - przy zgłoszeniu mienia do ubezpieczenia w systemie na sumy stałe o maksymalnie 20% sumy ubezpieczenia w stosunku do sumy ubezpieczenia określonej w załączniku nr 6 do SWZ.Maksymalna wartość opcji wynosi 20% składki za zamówienie podstawowe, pierwotnie określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Cena łączna ubezpieczenia – waga 70% B. Zaakceptowanie klauzuldodatkowych – waga 20% C. Zwiększenie limitów odpowiedzialności – waga 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie limitów odpowiedzialności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4