Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-12-96-212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1,
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.bialogard.info/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Spotkań Europejskich w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-202-96-77
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kultura@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kultura.bialogard.info/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3 „Niezapominajka" w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-206-54-72
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.p3.bialogard.info/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białogardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-208-82-66
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świdwińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1bialogard.edupage.org/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający wyznaczają spośród siebie Miasto Białogard jako Zamawiającego upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz oraz udzielają Miastu Białogard w tym zakresie pełnomocnictwa. Miasto Białogard odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za:1) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne;2) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego;3) powołanie członków komisji przetargowej oraz biegłych; 4) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym;5) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; 6) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa;8) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Grupowe ubezpieczenia na życie pracowników, współmałżonków/ partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9295efb6-75cc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info4. Składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń wymaganych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl. 5. Składanie wyjaśnień, oświadczeń lub innych dokumentów na wezwanie zamawiającego odbywa się przy użyciu miniPortalu/epuapu lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres email: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr referencyjnym postępowania: IZP.271.1.2.2021.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Białogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail: um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00, Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez kontakt telefoniczny pod nr tel.: 94 357 92 13, e-mail: iodumb@bialogard.info. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Numer sprawy: RRG.271.2.2021, w związku z wymogami, jakie na zamawiającego nakładają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie: - broker ubezpieczeniowy;- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązkiem zapewnienia jawności postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy;- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Białogard przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Białogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa, w tym instrukcją kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, przy czym informujemy, że gdyby spełnienie tego żądania wymagało niewspółmiernie dużo wysiłku, Administrator ma prawo do zażądania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotyczących zgłaszanego żądania takich jak szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do treści przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy,− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do żądania usunięcia danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Białogard oraz jednostek organizacyjnych Miasta Białogard: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie, Centrum Kultury i Spotkań Europejskich w Białogardzie, Przedszkole Miejskie Nr 3 „Niezapominajka” w Białogardzie, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marii Skłodowskiej – Curie w Białogardzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia od dnia 01.04.2021 r. do dnia 31.03.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66512210-7 - Usługi dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego
66512220-0 - Usługi ubezpieczenia medycznego