Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 6 ton i 11 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301954643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stajkowska 23
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672556070
1.5.8.) Numer faksu: 672556070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzk-lubasz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gzk-lubasz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 6 ton i 11 ton
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b11702-6c68-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://gzk-lubasz.pl/category/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, e-mail: biuro@gzk-lubasz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Instrukcja korzystania z systemu miniPortal znajduje się na niniejszym portalu oraz w SWZ. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: e-mail: biuro@gzk-lubasz.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZK.3211.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 6 ton i 11 ton.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Samochód ciężarowy z zabudową śmieciarki dwukomorowej o ładowności 11 ton.a) podwozie:- podwozie trzyosiowe,- rok produkcji 2008 lub młodszy,- skrzynia biegów półautomatyczna bez pedału sprzęgła lub automatyczna,- moc silnika 300 KM, pojemność 8000 – 9000 cm,- norma emisji spalin min. Euro 4,- zawieszenie na poduszkach powietrznych, oś tylna podnoszona i skrętna,- blokada tylnego mostu,- koła 22,5 cala,- przebieg do 250.000 km – udokumentowany,- dopuszczalna administracyjna masa całkowita min. 26000 kg,- dopuszczalna konstrukcyjna masa całkowita min. 26000 kg,- ładowność administracyjna min. 10500 kg,- ładowność konstrukcyjna min. 11000 kg,- ABS,- kontrola trakcji,- tempomat obsługiwany z kierownicy,- elektrycznie sterowane szyby,- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,- klimatyzacja,- fabryczne radio CD sterowane z kierownicy,- kamera wsteczna z 7 calowym wyświetlaczem LCD lub większym,- kabina dzienna 3 miejscowa,- podgrzewany fotel kierowcy,- pojazd wypiaskowany i pomalowany,- kabina w kolorze białym RAL 700, zabudowa pomarańczowa RAL 2008,- kabina wyposażona fabrycznie w trzy miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa,b) zabudowa:- zabudowa 14-16 m³,- dwukomorowa (podzielona 1/3, 2/3),- dwie niezależne płyty wypychowe,- jeden odwłok podzielony, zabudowa wyprodukowana w 2008 roku lub później,- prasa ze zgniotem liniowym x 4,- niski zasyp przystosowany do opróżniania pojemników 110-360 l do małej komory i 110 – 1100 l do dużej komory,- 2 stopnie dla ładowaczy,- nominalna masa załadunkowa 11000 kg,- wyposażenie w światła ostrzegawcze.c) wyposażenie dodatkowe:- koło zapasowe,- trójkąt ostrzegawczy,- apteczka,- gaśnica,- podnośnik min. 10000 kg udźwigu,- klucz do kół.Dostawa nie później niż do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.Pojazd będzie objęty 6 miesięczną gwarancja - na pojazd i zabudowę. Jest to minimalny okres gwarancji, Wykonawca może go przedłużyć.2) Samochód ciężarowy z zabudową śmieciarki dwukomorowej o ładowności 6 ton.a) podwozie: • podwozie dwuosiowe, • rok produkcji 2008 lub młodszy, • moc silnika 250 koni mech., • pojemność silnika 8000-9000 cm3, • norma emisji spalin – min. EURO 4, • przebieg do 250.000 km, • blokada tylnego mostu, • kamera wsteczna, • koła 22,5 cala, • zawieszenie: przód i tył poduszka powietrzna, • dopuszczalna masa całkowita: konstrukcyjna min. 19000 kg, administracyjna min. 18000 kg, • ładowność konstrukcyjna min. 6000 kg, • kabina dzienna 3 miejscowa, • skrzynia biegów półautomatyczna bez pedału sprzęgła lub automatyczna, • klimatyzacja , • tempomat, • elektrycznie sterowane lusterka i szyby, • podgrzewany fotel kierowcy, • radio fabryczne z CD sterowane z kierownicy.b) zabudowa:- dwukomorowa ( podzielona 1/3, 2/3 )- rok produkcji 2008 lub młodszy- jeden odwłok, przedzielony • pojemności 14-16 m3 • dwie niezależne płyty wypychowe • prasa ze zgniotem liniowym x4 • zasyp przystosowany do opróżniania pojemników 110-360 l i 660-1100 l do dużej komory, • 2 stopnie dla ładowaczy • wyposażony w światła ostrzegawczec) Wyposażenie dodatkowe:- koło zapasowe- trójkąt ostrzegawczy- apteczka- gaśnica- podnośnik min. 10000 kg udźwigu,- klucz do kółDostawa nie później niż do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.Pojazd będzie objęty 6 miesięczną gwarancja - na pojazd i zabudowę. Jest to minimalny okres gwarancji, Wykonawca może go przedłużyć. 3) Zabudowy śmieciarek 6 ton i 11 ton powinny pochodzić od tego samego producenta. 4) Pojazdy, tj. podwozie wraz z zabudową i wyposażeniem dodatkowym w osprzęt wymienione winny być w 100 % sprawne, kompletne, zarejestrowane w Polsce zgodnie z przeznaczeniem użytkowym. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i własne ryzyko na adres Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 13, 64-720 Lubasz, gdzie dokona rozruchu i przeszkolenia pracowników z obsługi sprzętu. 6) Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych, czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanych przez Wykonawcę pojazdów. Zaoferowane pojazdy musza znajdować się fizycznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7) Dostawca gwarantuje, że pojazdy będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 8) W dniu odbioru przedmiotowego sprzętu dostawca przekaże Zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, instrukcje obsługi. 9) Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu standardu.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (nie znaczy, że identyczne opisywanym), a więc przykładowo takie, które spełniają te same funkcje przy zastosowaniu innej technologii. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji w celu wykazania równoważności Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów takich jak deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, karty techniczne, projekty warsztatowe czy wykonawcze itp. lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w SWZ, których wybór leży po stronie Wykonawcy.Dopuszczenie w SWZ rozwiązania równoważnego nie oznacza, iż inne zaproponowane w ramach tej równoważności dostawy, ma spełniać wszystkie parametry konkretnego urządzenia, określonego producenta, przyjęte przez projektanta. Wykazanie równoważności nie polega również na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, lub że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) i w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.3. Gwarancja:Pojazdy będą objęty 6 miesięczną gwarancją - na pojazd i zabudowę. Jest to minimalny okres gwarancji, Wykonawca może go przedłużyć. 4. Warunki finansowania - podstawowe warunki leasingu:1) waluta umowy leasingu – PLN,2) wpłata wstępna – do 5 % ceny netto – kryterium punktowane w SWZ,3) rodzaj leasingu – operacyjny,4) okres finansowania – 60 miesięcy,5) raty leasingowe – miesięczne,6) rata leasingowa obejmuje kapitał i odsetki,7) ubezpieczenie – Zamawiający ubezpiecza i ponosi koszty ubezpieczenia,8) kwota wykupu – 1% wartości przedmiotu leasingu płatna na końcu okresu leasingu, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu, 5. Zamawiający nie przewiduje kluczowych zadań w ramach postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego