Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli odbywających praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGiH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reformacka 13
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825652706
1.5.8.) Numer faksu: 825652706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli odbywających praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf023d5-0e93-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004558/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa noclegowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Najlepsi, bo profesjonalni
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania z miniPortalu). Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. : https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z platformy „miniPortal” opisane zostały w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl. : https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli realizujących praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020” prowadzonym w trybie podstawowym,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowaniaw oparciu o art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”,
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO,
8) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSGiH.2710.40.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie noclegów dla 4 nauczycieli, realizujących praktyki w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”.
1) Z uwagi na to, że istotna dla Zamawiającego jest odległość pomiędzy miejscem zakwaterowania uczestników a miejscem odbywania stażu/praktyk (Zaoferowanie obiektu hotelarskiego położonego ponad 1,5 km od miejsca odbywania stażu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego), Zamawiający informuje, że praktyki będą realizowane w Radisson Blu Hotel, ul. Floriana Straszewskiego 17, Kraków
2) Szczegółowy termin noclegów w Krakowie będzie uzależniony od terminu realizacji praktyk, które planuje się zrealizować w okresie 15-19.08.2022, przy czym zakwaterowanie rozpocznie się na 1 dzień wcześniej przed planowanym terminem rozpoczęcia praktyk
3) Z uwagi na to, że ustalone terminy noclegów są uzależnione ostatecznie od terminów realizacji praktyk terminy te mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, m.in. na skutek ograniczeń wynikających z wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji w terminie maksymalnym 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu. Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji usługi zakwaterowania i/lub zmiany terminu rezerwacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.3) SWZ.
5) Zamawiający zastrzega, że miejscem zakwaterowania uczestników może być wyłącznie hotel lub inny obiekt hotelowy co najmniej 3-gwiazdkowy lub nieskategoryzowany, który spełnia wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) jak dla hoteli kategorii co najmniej 3-gwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004r., nr 188, poz. 1945). Kategoria hotelu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o którym mowa w rozdziale 14 pkt 14.4) SWZ.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania nauczycieli (dalej: „gości”) w więcej niż jednym hotelu/obiekcie hotelowym.
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena (C) - 60%=60 pkt.
- Termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania (TBA)-
30%=30 pkt.
-Jakość hotelu (J)-10%=10 pkt.
Zamawiający dokona oceny, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
C=Cn/Cb x 60% x 100
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium cena
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Punkty za kryterium „Termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania” (TBA)
a) Ocenie podlega termin:
-bezkosztowego anulowania do 30% rezerwacji usługi zakwaterowania wynikającej z oferty Wykonawcy;
i/lub
-bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji.
b) Wymagany przez Zamawiającego, maksymalny termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany
terminu rezerwacji usługi zakwaterowania wynosi 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
c) Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium wg następujących zasad:
za zaoferowanie wymaganego przez Zamawiającego terminu bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania tj.
do 5 dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwownego) terminu pobytu - 0 pkt.
- do 4 dni p- 5 pkt.
- do 3 dni - 10 pkt.
-do 2 dni - 20 pkt.
− do 1 dnia -30 pkt.
d) W przypadku niewpisania w ofercie skróconego terminu bezkosztowego anulowania i/lub zmiany
terminu rezerwacji usługi zakwaterowania, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 5
dni przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu i przyzna „0” punktów w
tym kryterium.
e) Minimalny, punktowany termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania: do 1 dnia przed pierwszym dniem planowanego (zarezerwowanego) terminu pobytu.
f) W przypadku zaoferowania terminu bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi dłuższego niż wymagany przez Zamawiającego (5 dni) oferta zostanie odrzucona.
g) Maksymalnie w kryterium: termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania (TBA) oferta może uzyskać 30 pkt.
4. Punkty za kryterium „Jakość hotelu” (J):
a) Ocenie podlega spełnianie przez hotel lub inny obiekt hotelowy wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług (w tym usług gastronomicznych) dla hoteli kategorii co najmniej 3- gwiazdkowej,
b) Zamawiający wymaga zakwaterowania - w hotelu lub innym obiekcie hotelowym kategorii co najmniej 3- gwiazdkowej lub hotelu/obiekcie hotelowym nieskategoryzowanym, który spełnia wymagania co najmniej jak dla kategorii 3-gwiazdkowej
c) Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium wg następujących zasad:
− za zaoferowanie zakwaterowania w hotelu o wymaganej przez Zamawiającego kategorii 3- gwiazdkowej Zamawiający przyzna 0 pkt.
− za zaoferowanie zakwaterowania w hotelu w kategorii 4-gwiazdkowej i wyższej Zamawiający przyzna 10 pkt.
d) W przypadku zaoferowania kategorii niższej niż wymagana przez Zamawiającego (3- gwiazdkowa) oferta zostanie odrzucona.
e) Maksymalnie w kryterium: jakość hotelu (J) oferta może uzyskać 10 pkt.
14.6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (Po) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = C + TBA + J
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
TBA - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania”.
J - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Jakość hotelu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin bezkosztowego anulowania i/lub zmiany terminu rezerwacji usługi zakwaterowania (TBA)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość hotelu (J)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do
wykluczenia z postępowania. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega
wykluczeniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 do SWZ. Oświadczenia to składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o których mowa w pkt. 7.1.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach.
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1.1. SWZ.
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5) Kalkulacja ceny oferty druk stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o których mowa w pkt. 7.1.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy- załącznik nr 4 do SWZ, w tym w przypadku:
1) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
2) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, wskazanych w umowie lub w ofercie;
3) zmiany będącej skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
4) zmiany terminu wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy: w tym w związku z sytuacją epidemiologiczną z powodu wystąpienia COVID-19,
5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 1 - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;
6) zmiany osób upoważnionych do kontaktów w zakresie realizacji niniejszej umowy wskazanych w § 5;
7) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ WIRUSA SARS-CoV2- na podstawie
projktowanych postanowiwń umowy - zał. 4 do SWZ, §8
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, ściśle według wymagań określonych w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
20.1. Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
20.2. W Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
20.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
20.3. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
20.4. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
20.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
20.6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
20.7. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
20.8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
20.9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
20.10. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
20.11. Identyfikator postępowania na miniPortalu: ZSGiH.2710.40.2022.