Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa systemu telewizji przemysłowej jednostki wraz z rozbudową kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Chełmie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 112
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627853
1.5.8.) Numer faksu: 825653557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_chelm@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swnet.sw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa systemu telewizji przemysłowej jednostki wraz z rozbudową kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Chełmie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecdf2452-0d8d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060941/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa systemu telewizji przemysłowej jednostki wraz z rozbudową systemu kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Chełmie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecdf2452-0d8d-11ed-9a86-f6f4c648a056
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zp.sw.gov.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl, www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu zostały opisane w regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl, www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych jest Zakład Karny w Chełmie, ul. kolejowa 112, 22-100 Chełm,
tel.: (82) 562 78 53, e-mail: zk_chelm@sw.gov.pl;
inspektorem ochrony danych w Zakładzie Karnym w Chełmie jest Krzysztof Pikus tel.: (82) 562 78 53,
e-mail: iod_chelm@sw.gov.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości
mniejszej niż progi unijne na roboty budowlane zadania pn. „Przebudowa systemu telewizji
przemysłowej jednostki wraz z rozbudową systemu kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego
w Chełmie” przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, o którym
mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z
2021r. Poz. 1129 dalej „Pzp”);
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 72 ust.1 Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania o nazwie „Przebudowa systemu telewizji
przemysłowej jednostki wraz z rozbudowa systemu kontroli dostępu na terenie Zakładu
Karnego w Chełmie” polegający na przebudowie i rozbudowie w/w instalacji zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany
w jednym etapie w roku 2022 r.
Zamówienie dotyczy całości zadania pn. „Przebudowa systemu telewizji przemysłowej
jednostki wraz z rozbudową systemu kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego
w Chełmie”
Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania pn. „Przebudowa systemu telewizji
przemysłowej jednostki wraz z rozbudową systemu kontroli dostępu na terenie Zakładu
Karnego w Chełmie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych
postanowieniach umowy – załącznik nr 10 oraz opisem przedmiotu zamówienia - załączniki
nr 5.
2. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w powyższych
dokumentach.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu przeprowadzanej
inwestycji znajdującego się w jednostce penitencjarnej ze szczególną dbałością o obiekty
budowlane znajdujące się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym przeprowadzane
zostaną prace remontowe.
4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji
warunków zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia(stanowiących załączniki do niniejszej
specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania
techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach.
Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów,
określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby
spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie
materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia.
W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary
(materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria
równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich
Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma
obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie
wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości
i inne niezbędne dokumenty).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający odrzuca każdą ofertę, w stosunku do której powstała choćby jedna z przesłanek
wymienionych w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W trakcie badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia
wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym ceny.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty w granicach i na podstawie art. 223 Pzp.
5. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 255 i 256
ustawy Pzp.
6. O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia pisemnie wszystkich wykonawców,
podając uzasadnienie faktyczne i prawne swej decyzji.
7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych
i niepodlegających odrzuceniu wyłącznie na podstawie następujących kryteriów i wag:
L.p. Kryterium Waga (znaczenie punktowe)
1. Cena oferty 60
2. Termin realizacji 40
Sposób oceny ofert:
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie podanych wyżej kryteriów oraz ich znaczenia.
Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu znaczeń (wag)
może osiągnąć oferta, wynosi po zsumowaniu 100 pkt, tj.
1) za najniższą cenę - 60 pkt
2) za najkrótszy termin realizacji - 40 pkt
W każdej rozpatrywanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający przyzna punkty
za poszczególne kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
1. Punktacja za kryterium „cena oferty” – 60 pkt.
„Cena oferty” to wartość brutto za realizację przedmiotu zamówienia, wyliczona zgodnie
z zapisami rozdziału XXII SWZ. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższym
wzorem:
najniższa cena brutto oferowana
liczba punktów w kryterium = ------------------------------------------ x 60 pkt waga kryterium
„cena oferty” cena brutto z oferty badanej
2. Punktacja za kryterium „termin realizacji” znaczenie kryterium – 40 pkt.
Termin realizacji” to kryterium, w którym Zamawiający będzie oceniał czas realizacji przedmiotu
zamówienia podany przez Wykonawcę w Formularzu oferty – datę, do jakiej Wykonawca skróci
okres realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego tj do 30 listopada
2022 r. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z tabelą:
Lp. Skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazane
przez Wykonawcę
Ilość punktów przyznawana za
dany termin realizacji (pkt)
1 do dnia 30 listopada 2022r. 0
2 do dnia 15 listopada 2022 r. 10
3 do dnia 31 października 2022 r. 20
4 do dnia 15 października 2022 r. 30
5 do dnia 30 września 2022 r. 40
a) Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 listopada 2022 r.
b) Wykonawca w Formularzu oferty wskaże datę, do której skróci maksymalny termin
realizacji przedmiotu zamówienia.
c) W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skrócenia terminu
realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie, że termin realizacji jest
maksymalny i przyzna Wykonawcy 0 pkt w tym kryterium.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie o którym mowa
w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej
„SWZ”.
2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej
3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia
negocjacji.
4. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich
mowa w art. 3 ust. 2 i 3 Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określone w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Określone w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Określone w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami umowy załączonej do postępowania
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni