Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie kadry instruktorskiej do prowadzenia zorganizowanych zajęć grupowej nauki pływania oraz doskonalenie pływania na krytej pływalnia OSiR "Huragan” w Wołominie przy ul. Korsaka 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "HURAGAN"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012668119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korsaka 4
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osirhuraganwolomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wolomin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie kadry instruktorskiej do prowadzenia zorganizowanych zajęć grupowej nauki pływania oraz doskonalenie pływania na krytej pływalnia OSiR "Huragan” w Wołominie przy ul. Korsaka 4
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62d06f4-5cfb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008189/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zapewnienie kadry instruktorskiej do prowadzenie zorganizowanych zajęć nauki pływania oraz doskonalenia pływania na krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji „Huragan” w Wołominie ul. Korsaka 4
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://osir.wolomin.pl/category/osir/dokumenty/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePuapu oraz poczty elektronicznej
2) Wykonawca zmierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, ma tam dostęp do formularzy" Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do "Formularza do komunikacji"
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania
na ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR-ZP-01/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: zapewnieniu kadry instruktorskiej do prowadzenia zorganizowanych zajęć grupowej nauki pływania oraz doskonalenie pływania na krytej pływalnia Ośrodka Sportu i Rekreacji „Huragan” w Wołominie przy ul. Korsaka 4. Szacunkowa ilość jednostek 7375 zajęć przypadających na wszystkich instruktorów nauki pływania. 6. Jedna jednostka pracy instruktora wynosi 45 minut
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość kontroli (w ramach realizacji czynności nadzorujących realizację usługi przez koordynatora)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (prowadzenie zorganizowanych
zajęć nauki pływania) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
3) wykaz co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
4) Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art, 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanej w art, 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 10.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy, w zakresie zgodnym ze wzorem udostępnionym przez zamawiającego
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
c). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy składa dokument (polisę) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł .
d) Na potwierdzenie posiadania uprawnień osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ), Wykonawca jest obowiązany najpóźniej w dniu zawierania umowy przedłożyć kopie uprawnień lub kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego powyższych osób.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do
treści oferty w sytuacji gdy:
1) nastąpią, wynikające z przepisów prawa, zmiany w zakresie realizacji zadań
statutowych wykonywanych przez Zamawiającego, które czynią usługę
bezprzedmiotową,
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
3) zaistnieją, po stronie Zamawiającego, okoliczności powodujące konieczność zmiany
terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) zmiany: nazwy, adresu, siedziby, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego lub
Wykonawcy,
5) zmiany sposobu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie
dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana jest korzystna dla
Zamawiającego, lub uzasadniona jego potrzebami,
6) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie
przedmiotu Umowy. Przez siłę wyższą Strony rozumieć będą zdarzenie, którego nie
można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które jest zewnętrzne
w stosunku do Wykonawcy oraz od niego niezależne, któremu nie mógł się on
przeciwstawić działając z należytą starannością. W szczególności za siłę wyższą uznaje
się powodzie, pożary, huragany, klęski żywiołowe, epidemie, inne zdarzenia
spowodowane siłami przyrody, strajki, zamieszki, rozruchy, działania o charakterze
zbrojnym, a także działania władz publicznych, na które Wykonawca nie ma wpływu.
Postanowienie niniejsze nie obejmuje jednak zdarzeń i działań zewnętrznych, którym
zapobieganie jest celem i przedmiotem niniejszej Umowy;
7) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań
w celu wykonania Umowy,
8) w okolicznościach przewidzianych w art. 455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena brutto ofert, Częstotliwość kontroli (w ramach realizacji czynności nadzorujących realizację usługi przez koordynatora)