Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-06-11
  • ZamawiającyRZECZNIK FINANSOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00343635
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług
konferencyjno-gastronomicznych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług
konferencyjno-gastronomicznych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666f53be-1d22-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209910/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenia usług: rezerwacja i zakup usług noclegowych i konferencyjno -gastronomicznych (część 1) oraz biletów lotniczych i kolejowych (część 2) na potrzeby Biura Rzecznika Finansowego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rf.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@rf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna oraz składanie ofert i wszelkich dokumentów odbywa się za pomocą Platformy zakupowej Marketplanet (https://rf.ezamawiajacy.pl/).
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje w przypadku: 1)podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;
2)przedmiotowych środków dowodowych - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3)innych dokumentów- odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4.Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp (§ 9 ust. 9, § 13 ust. 12 SWZ), oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp (§ 9 ust. 9, § 13 ust. 12 SWZ), oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 7 i 11, może dokonać również notariusz.
7.W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.Dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub w konkursie spełniają łącznie następujące wymagania:
1)są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2)umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym; 3)umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku; 4)zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji. 10. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, . pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, . msg, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XII SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rf.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji Umowy, szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Klauzuli dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://rf.gov.pl/przetwarzanie-danych-osobowych/. W przypadku udostępnienia Zamawiającemu przez Wykonawcę danych osobowych pracownika, członka organu lub osoby wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania tych osób o przetwarzaniu przez Zamawiającego ich danych osobowych w zakresie: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781), zwanej dalej „UODO” oraz aktami wykonawczymi do UODO i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej „RODO”, oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonawca zobowiązuje się także do poinformowana osób, których dane udostępnia, że ich dane osobowe będą przetwarzane przez cały czas trwania Umowy oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń z Umowy, jak również, że dane pracownika lub osoby wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy nie będą przekazywane innym podmiotom.
3. Zamawiający oświadcza, że wszelką korespondencję dotyczącą ochrony danych osobowych należy przekazywać na adres e-mail Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod@rf.gov.pl
4. Pracownik, członek organu lub osoba wyznaczona do kontaktu po stronie Wykonawcy mają prawo dostępu do treści danych osobowych oraz ich poprawiania, sprostowania oraz do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ponadto pracownikowi, członkowi organu lub osobie wyznaczonej do kontaktu po stronie Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.
5. W przypadku zmiany pracownika, członka organu lub reprezentanta lub osoby wyznaczonej do kontaktu, Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania nowej osoby o treści powyższych uprawnień.
6. W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez Zamawiającego danych osobowych pracowników Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązuje się przetwarzać udostępnione dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, datę urodzenia, numer telefonu, adres e-mail, wyłącznie w celu należytego wykonania Umowy zgodnie z postanowieniami UODO oraz RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych przed ujawnieniem lub udostępnieniem osobom nieupoważnionym. W celu zapewnienia realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązuje się ujawniać dane osobowe wyłącznie upoważnionym przez Zamawiającego osobom.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub jego pracownikom lub osobom trzecim w związku z naruszeniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, w zakresie dotyczącym Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOF-WOA.291.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, zakup i sukcesywne dostawy: biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, sprzedaż miejsc hotelowych, w kraju i za granicą, polis ubezpieczeniowych i pośredniczenie w uzyskaniu wiz, jak również wykup usług dodatkowych (konferencyjno – gastronomiczne) na potrzeby Biura Rzecznika Finansowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
a) Załączniku nr 1: Opis przedmiotu zamówienia,
b) Załączniku nr 2: Projektowane postanowienia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust 1- Wysokość, określonego w % od ceny wyjściowej każdego jednego miejsca hotelowego, opustu jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu. Za cenę wyjściową Zamawiający rozumie najniższą cenę dostępną w dniu rezerwacji bezpośrednio w hotelu lub na stronie www hotelu (Uh)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust 2- Wysokość, określonego w % od ceny wyjściowej każdego jednego biletu lotniczego/kolejowego, opustu jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu. Za cenę wyjściową Zamawiający rozumie najniższą cenę dostępną w dniu rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika lub na stronie www. przewoźnika (Ul)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi, przy czym każda z tych usług polegała na rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granicą o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.
UWAGA 1: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy, na rzecz podmiotu innego niż Wykonawca lub podmioty kapitałowo powiązane z Wykonawcą.
UWAGA 2: W przypadku gdy Wykonawca wykaże się aktualnie realizowaną usługą, do terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu wykazana usługa ma być zrealizowana co najmniej na kwotę 300 000,00 zł. brutto.
W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunek dotyczący zdolności, o których mowa ust. 1 pkt. 4) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Załącznik nr 3a -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy,
2.Załącznik nr 3c - Oświadczenie o braku podstawi do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – dotyczy jedynie podmiotów udostępniających zasoby,
3. Załącznik nr 5a_do SWZ_ oświadczenie o grupie kapitałowej;
4. załącznik nr 5b Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (aktualizacja informacji),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 3b_spełnienie warunków udziału;
2. Załącznik nr 3c spełnianie warunku brak podstaw wykluczenia - podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy);
3. Załącznik nr 4b Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
4. Załącznik nr 4c do SWZ Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
5. załącznik nr 5b Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (aktualizacja informacji),
6. załącznik nr 5c - Wykaz usług.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej:
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników w spółce dotyczą wszystkie ustalenia niniejszego Rozdziału SWZ.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SWZ).
6. W przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie przewidziane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4c do SWZ.
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona, każdy z nich złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podpisuje (w sposób określony w Rozdziale XV) oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3a do SWZ), oświadczenie przewidziane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4c do SWZ), oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie o aktualności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5b do SWZ), w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a do SWZ). Pozostałe dokumenty, w tym formularz oferty, podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne są jedynie w sytuacjach i na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Ustala się, iż nie stanowią istotnej zmiany Umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
3. Strony dopuszczają możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o maksymalnie 36 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnej wskazanej w § 7 ust. 1 umowy w okresie obowiązywania umowy.
4. Wydłużenie może być dokonywane wielokrotnie, jednorazowo na okres nie krótszy niż 3 miesiące do terminu wskazanego w ust. 3.
5. Zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Nie stanowią zmiany Umowy osób uprawnionych do roboczych kontaktów w toku realizacji Umowy i zmiana osób uprawnionych do zatwierdzania pojedynczych zamówień oraz potwierdzania należytego wykonania umowy w tym zmiana osób wskazanych w §9. Zmiany takie należy zgłaszać drugiej Stronie Umowy w formie dokumentowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-11 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rf.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje iż pełna nazwa postępowania to: "Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych w kraju i za granicą” (brak możliwości technicznych wklejenia pełnej nazwy postępowania w tytule z uwagi na ograniczoną liczbę znaków.

Wszelkie dodatkowe informacje zostały zawarte w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi noclegowe, cateringowe i wynajmu sal - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi noclegowe, cateringowe i wynajmu sal w związku z organizacją wydarzenia edukacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI