DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKomarów-Osada
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-07
  • ZamawiającyGMINA KOMARÓW-OSADA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00343639
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓW-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Komarów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-435

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 846153102

1.5.8.) Numer faksu: +48 846153185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@komarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-befc4254-1d35-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://komarow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://komarow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:
1.1. Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://komarow.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania
Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem,
że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień
albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o
wyjaśnienie treści SWZ.
5. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający
przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Komarów-Osada tel. +48 22 257
22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
7.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
7.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
15. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Marek Kraczek i Pan Wojciech Łoś; email: poczta@komarow.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRFZ.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Komarów-Osada
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera

4.3.6.) Waga: 9

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego urządzenia UTM (U)

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego urządzenia UTM

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów (K)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Adamów
"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej (M)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów (K)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr III – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Grabowiec
"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej (M)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów (K)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr IV – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Łukowa
"1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej (M)

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej

4.3.6.) Waga: 14

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr V – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Radecznica
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego urządzenia UTM (U)

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego urządzenia UTM

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr VI – Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Gminy Stary Zamość
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z realizacją projektu: „Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych i systemów informacji przestrzennej w gminach subregionu chełmsko-zamojskiego” w ramach współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do siedzib poszczególnych Zamawiających, tj.
a. dla części 1 do siedziby Urzędu Gminy Komarów Osada,
b. dla części 2 do siedziby Urzędu Gminy Adamów,
c. dla części 3 do siedziby Urzędu Gminy Grabowiec,
d. dla części 4 do siedziby Urzędu Gminy Łukowa,
e. dla części 5 do siedziby Urzędu Gminy Radecznica,
f. dla części 6 do siedziby Urzędu Gminy Stary Zamość
w zakresie i ilościach wskazanych w zestawieniach rzeczowo – ilościowych odpowiednio dla każdej części .
3. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Dostarczany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
5. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
6. Sprzęt będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
7. Wykonawca zainstaluje w szafach rack urządzenia będące przedmiotem dostawy oraz uruchomi je i skonfiguruje w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć akcesoria montażowe umożliwiające instalację urządzeń w szafach i ich uruchomienie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w następującym zakresie:
a. wdrożenie urządzenia UTM (poz. 1.4 i 5.2) – wdrożenie urządzenia do pracy w ramach infrastruktury IT jednostki, wykonanie właściwego logicznego i technicznego połączenia urządzenia z siecią teleinformatyczną jednostki, wprowadzenie wszystkich ustawień z uwzględnieniem prawidłowego działania reguł oraz regulacji ruchu zgodnie z wymaganiami i wskazówkami administratora sieci jednostki;
b. wdrożenie oprogramowania do nadzoru nad siecią LAN (poz. 5.3) – przeprowadzenie instruktażu dla administratora / administratorów jednostki; instruktaż musi obejmować zagadnienia co najmniej: instalacja, konfiguracja i zarządzanie oprogramowaniem; instruktaż musi zostać przeprowadzony w formie warsztatów, tj. w oparciu o oferowane oprogramowanie, z instalacją agenta na przykładowym urządzeniu wskazanym przez administratora.
9. Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
10. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji właściwemu dla danej części Zamawiającego lub przeniesienia na Odbiorcę niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
11. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
12. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

30231300-0 - Monitory ekranowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera (S)

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów (K)

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego macierzy dyskowej (M)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego serwera

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki serwisu gwarancyjnego komputerów

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby:
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego tj. komputerów stacjonarnych i/lub komputerów przenośnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Szczegółowy opis warunków zawarto w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia:
11) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 180 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:
wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe w postaci uzupełnionego (w części zamówienia której dotyczy oferta) załącznika nr 4 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymienionymi w nim wydrukami i innymi dokumentami wymienionymi w załączniku nr 4 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zależności od części zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

8. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (oddzielnie dla każdej z części) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz
z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1,
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 SWZ wraz
z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 SWZ złożone przez ten podmiot (jeżeli dotyczy),
3) dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy),
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://komarow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 13:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do opieki nad chorym leżącym panem - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do opieki nad chorym leżącym panem - 3 razy w tygodniu w godzinach 7-13 i ewentualne dodatkowe godziny w razie potrzeby do ustalenia. Miejsce - ul. Górki Zawadzkie w Nowym Sączu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI