Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyNarodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026418
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 80 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 422 80 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.michalska@stary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4113a911-9218-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010932/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi hotelowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stary.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: izabela.michalska@stary.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w SWZ (pkt XVI)7. Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.10. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki11. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.12. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.13. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:1. Administratorem Danych Osobowych wykonawców jest Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, z siedzibą: ul. Jagiellońska 5, 31-010 Kraków, tel. 48 12 422 80 20, e-mail: przetargi@stary.pl.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@stary.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO), - zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym wykonawcą (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków księgowo-rachunkowych i archiwizacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),- ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. Ponadto dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, takim jak Administracja Skarbowa, a także podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. Home.pl).5. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one uznane za najkorzystniejsze tj. zamawiający nie zawarł z nimi umowy.6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. 7. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, a także prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.8. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO).9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.10. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia niniejszego obowiązku informacyjnego, wynikającego z art. 13 i 14 RODO, wobec wszystkich osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w ramach udziału w niniejszym postępowaniu i/lub w celu realizacji umowy ze Zleceniodawcą.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone powyżęj

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-02/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 235459,2 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Starego Teatru w Krakowie” w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, dla osób wskazanych przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: - cena 60% - lokalizacja hotelu 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nazwa i adresu hotelu w którym świadczona będzie usługa w standardzie co najmniej trzygwiazdkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o usługach turystycznych i rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2004 r., Nr 188, poz. 1945 z późn. Zm.) nie dalej niż 3000 metrów (według adresu hotelu) od siedziby Teatru (ul. Jagiellońska 5, Kraków) liczona za pomocą jednego z następujących narzędzi: maps.google.pl, targeo.pl (trasa piesza, nie w linii prostej). W przypadku rozbieżności w obliczeniu odległości według podanych narzędzi Zamawiający będzie przyjmować wynik korzystniejszy dla Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Formularz wypełnia się w formie elektronicznej na platfornie stary.ezamawiajacy.pl 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) zmiana wysokości wynagrodzenia, w tym cen jednostkowych za dobę hotelową, w razie zmiany następujących czynników:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania wpływu takich zmian na koszty wykonania zamówienia. Wartość limitu finansowego określonego w § 2 ust. 1 pozostanie bez zmian.2) zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2, w przypadku, w którym mimo upływu tegoż terminu, Zamawiający nie wydatkował pełnej kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu umowy, o której mowa w § 2. W takim przypadku strony mogą przedłużyć okres obowiązywania umowy, nie dalej jednak niż do dnia 31.12.2022 r. lub do czasu wykorzystania środków, o których mowa w § 2, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze;3) zmiany wysokości cen jednostkowych określonych w § 4 ust. 1 pkt 1 i 2, w przypadku zmiany (wzrost lub obniżenie) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, względem ceny lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:a) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy po upływie 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, oraz nie częściej niż po upływie kolejnych 12 miesięcy od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; orazb) gdy zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy będzie wyższa o co najmniej 1% od wysokości średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS.Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie wykazanie przez daną Stronę umowy, że zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, miała faktyczny wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy. Zmiana będzie liczona wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania. Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy może wynieść 5% wartości cen jednostkowych brutto, określonych w § 4 ust. 1 pkt 1 i 2. Wartość limitu finansowego określonego w § 2 ust. 1 pozostanie bez zmian.2. W przypadku dokonania waloryzacji wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, jeżeli będą spełnione warunki określone w art. 439 ust. 5 ustawy pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lekcji pływania dla dwójki dzieci - Brzezie
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Zwracam się z uprzejmą prośbą o informację czy dysponują Państwo wolnymi miejscami na naukę pływania dla dwójki dzieci w Proszówkach. Rodzeństwo w wieku 4 i 5 lat. Interesują nas zajęcia razem dla obojga dzieci + instruktor. Bardzo proszę o cennik oraz ewentualny terminarz zajęć. Z poważaniem.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI