Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu piotrkowskiego w 2021r - II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. 3 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323229
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.cejnuk@zdp.powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdppiotrkowtrybunalski.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu piotrkowskiego w 2021r - II etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffc79365-92b4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002378/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1522E na odcinku Dobra Golesze-Golesze w zakresie przebudowy nawierzchni
1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1514E w miejscowości Gorzkowiczki w zakresie przebudowy nawierzchni
1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1519E na odcinku Milejów - Łazy Duże w zakresie przebudowy nawierzchni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdppiotrkowtrybunalski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdppiotrkowtrybunalski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządy Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb. z siedzibą al. 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Tryb.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pcuw.powiat-piotrkowski.pl, adres urzędu al.3 Maja 33, 97-300 Piotrków Tryb., pokój nr 227.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-DP-II.B.3801.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 566666,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka - 0,990 km – gm. GorzkowiceLokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 1291 obręb Gorzkowiczki gm. GorzkowiceZakres rzeczowy planowanej inwestycji:a) Roboty pomiarowe – 990,00 mbb) Frezowanie nawierzchni – 5 940,00 m2c) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 5 940,00 m2d) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 6 039,00 m2e) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną 75 kg / m2 – 453 Mgf) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 6 039,00 m2g) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm – 6 039,00 m2h) Ścinka poboczy – 742,50 m2i) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego o gr. 10 cm – 742,50 m2j) Ustawienie tablic informacyjnych o wym. 80 x 120 cm – 2 sztuki(Wzór tablic stanowi załącznik nr 10 do SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena Gwarancja i rękojmia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena Gwarancja i rękojmia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka - 0,800 km – gm. RozprzaLokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 561 obręb Łazy Duże, gm. RozprzaZakres rzeczowy planowanej inwestycji:a) Roboty pomiarowe – 800,00 mbb) Wykonanie koryta na głębokości 35 cm pod poszerzenie – 1 280,00 m2c) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. 20 cm – 1 280,00 m2d) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. 15 cm – 1 280,00 m2e) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 2 800,00 m2f) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 4 080,00 m2g) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną 75 kg / m2 – 306 Mgh) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 4 000,00 m2i) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm – 4 000,00 m2j) Ścinka poboczy wraz z wywiezieniem nadmiaru ubytku – 1 200,00 m2k) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego o gr. 8 cm – 1 200,00 m2l) Ustawienie tablic informacyjnych o wym. 80 x 120 cm – 2 sztuki(Wzór tablic stanowi załącznik nr 10 do SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 121138,21 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CenaGwarancja i rękojmia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
CenaGwarancja i rękojmia4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,990 km – gm. Wolbórz.Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 106/1 i 106/2 obręb Dobra Golesze, gm. Wolbórzkres rzeczowy planowanej inwestycji:a) Roboty pomiarowe – 1 000,00 mbb) Wykonanie koryta na głębokości 35 cm pod poszerzenie – 594,00 m2c) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr. 20 cm – 594,00 m2d) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o gr. 15 cm – 594,00 m2e) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 4 950,00 m2f) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 5 445,00 m2g) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną 75 kg / m2 – 420 Mgh) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 5 595,00 m2i) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej AC 11S o gr. 4 cm – 5 595,00 m2j) Ścinka poboczy wraz z wywiezieniem nadmiaru ubytku – 1 485,00 m2k) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego o gr. 8 cm – 1 485,00 m2l) Ustawienie tablic informacyjnych o wym. 80 x 120 cm – 2 sztuki(Wzór tablic stanowi załącznik nr 10 do SWZ)
4.2.5.) Wartość części: 282926,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania