Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyGdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073102
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w
ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220714278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 722 03 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@investgda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.investgda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot zobowiązany do udzielania zamówień publicznych w ramach projektu "Pomorski Broker Eksportowy" na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 07.07.2016r.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność na rzecz Gminy Miasta Gdańska w tym gospodarowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i logistyka spotkań biznesowych pomorskich przedsiębiorców sektora MŚP w
ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd4c361-9a13-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://investgda.ezamowienia.com/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod
adresem: https://investgda.ezamowienia.com/ (dalej: „Platforma”) oraz poczty elektronicznej:
a.maderska@investgda.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne
i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu
Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca
TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na
temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
b) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8; możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu
UTC.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp.
z o. o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Żaglowej 11, tel.: (58) 722 03 00, office@investgda.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a) w celu wykonania umowy, której będzie Pani/Pan stroną – w przypadku jej zawarcia lub
w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie – przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust 1 lit.
b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz
b) w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania w trybie podstawowym bez
negocjacji, co stanowi uzasadniony interes administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
3) Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, chyba że będzie
to wymogiem wynikającym z przepisów obowiązującego prawa (np. organom administracji publicznej);
4) Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków, o
których mowa w pkt 2) powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez
przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz postanowienia „Wytycznych w zakresie zasad
przechowywania i udostępniania dokumentów związanych z realizacją projektów dofinansowanych w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”; w tym
– w przypadku gdy dotyczy – podane dane będą przechowywane przez okres realizacji zawartej
umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń; dane zawarte w wystawionych dokumentach
księgowych przechowywane będą przez Administratora przez okres przechowywania odpowiedniej
dokumentacji księgowej na cele podatkowe;
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056707/01 z dnia 2022-02-14
2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu;
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich podanie warunkuje
możliwość podjęcia działań przed zawarciem umowy jak i zawarcie samej umowy oraz wzięcie udziału
w Postępowaniu;
9) Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym
również w formie profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej "Rozporządzeniem 2016/679", nie może skutkować
zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
2. W postepowaniu o udzielnie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi organizacji i logistyki spotkań biznesowych
pomorskich przedsiębiorców sektora mikro/małych/średnich przedsiębiorstw (dalej: MŚP)
w ramach misji gospodarczej „Offshore Wind USA 2022” polegające na zapewnieniu:
1) transportu lotniczego wraz z dodatkowym bagażem rejestrowanym
2) transportu lotniczego rollup-a
3) noclegów wraz ze śniadaniem
4) ubezpieczenia
5) transportu lokalnego
6) wyżywienia poza hotelem w tym: lunchy i kolacji biznesowej zgodnie ze Szczegółowym
Opisem Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63515000-2 - Usługi podróżne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z
uwzględnieniem następującego kryterium, gdzie 1% jest równy 1 punktowi:
Cena brutto – waga 100%
Punkty będą przyznawane wg wzoru: iloraz ceny najniższej przez cenę badaną razy waga
procentowa.
Sposób obliczenia:
KC= (CN / CR) x 100
gdzie:
KC – liczba punktów dla kryterium „Cena”
CN – najniższa oferowana cena
CR – cena oferty rozpatrywanej
2. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać podmiot, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających
Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych prowadzonej przez Marszałka Województwa, lub
– w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej – rejestru prowadzonego przez właściwe władze danego kraju
pochodzenia Wykonawcy, o ile prawo kraju pochodzenia Wykonawcy wymaga takiego wpisu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeśli Wykonawca wykonał w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności
jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi organizacji wyjazdów zagranicznych o
wartości każdego zamówienia na poziomie minimum 120.000,00 zł brutto, dla co najmniej 10
osób każdy wyjazd.
W przypadku, gdy powyższa wartość wyrażona będzie w walucie obcej, należy przeliczyć tę
wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej
waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja ogłoszenia o przedmiotowym postępowaniu. Jeżeli w
tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć średni kurs
z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z rozdziałem X SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych
służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w formie dokumentów wskazanych
szczegółowo w ust. 4 - 6 rozdziału X SWZ.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda oświadczenia
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 i 2
SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w zdaniu uprzednim, składa każdy z
Wykonawców.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia
oświadczenia tych podmiotów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w
art. 125 ust. 5 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu żąda złożenia wraz z ofertą
oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy PZP zgodnie z rozdziałem X SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych
służących potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w formie dokumentów wskazanych
szczegółowo w ust. 4 - 6 rozdziału X SWZ.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (w tym ilości osób, dla których organizowany był
każdy z wyjazdów), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ na Formularzu Oferty, stanowiącym
Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych określonych w przepisach,
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 t.j.)
i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą
reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej
formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wybór formatu musi umożliwiać użycie jednego z ww. podpisów. Złożenie oferty na nośniku
danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem
jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych
przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, o ile ofertę
składa pełnomocnik;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do SWZ).
4. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z Instrukcją Użytkownika.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz
z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.
6. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać w szczególności:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania, a także
5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte
wykonanie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający wymaga, by
Wykonawca wskazał w umowie regulującej warunki współpracy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia informacje, który z nich jest uprawniony do
wystawienia wszelkich dokumentów księgowych w ramach umowy w sprawie zamówienia
i inkasowania wszelkich płatności z nich wynikających. Tym samym Zamawiający wymaga, by
wszelkie rozliczenia realizowane w ramach umowy odbywały się z jednym podmiotem.
Zamawiający wymaga, by umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia zawierała również informacje o wspólnej solidarnej
odpowiedzialności tych Wykonawców za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy.
5. Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie:
1) terminu wykonania Przedmiotu Umowy, lub terminu wykonania poszczególnych jego
elementów,
2) godzin przelotu w jedną lub obie strony,
3) liczby biletów lotniczych, noclegów, przejazdów, posiłków lub osób biorących w nich udział,
4) sposobu i zakresu transportu na miejscu w USA,
5) wysokości wynagrodzenia lub jego sposobu i terminu płatności,
na zasadach określonych w ustawie PZP i poniżej.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1 powyżej,
spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana przewidywanej liczby uczestników misji skutkująca koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z realizacji określonych usług lub elementów programu misji,
2) zmiana liczby gości zaproszonych do udziału w spotkaniach i posiłkach zaplanowanych w
ramach misji,
3) zmiana ramowego harmonogramu misji,
4) wystąpienie siły wyższej, za którą Strony uznają zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do
przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec, w tym okoliczności związane z
niemożliwym do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy wprowadzeniem obostrzeń w związku z
epidemią SARS-CoV-2 na terenie Polski lub Stanów Zjednoczonych, w szczególności w
zakresie przemieszczania się osób lub organizacji spotkań,
5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana obowiązującej stawki
podatku VAT,
6) zaistnienie innych okoliczności niezależnych od żadnej ze Stron mających wpływ na
prawidłową realizację Przedmiotu Umowy zgodnie z celami Projektu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://investgda.ezamowienia.com/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
PZP.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości oraz nie wymaga przeprowadzenia przez
Wykonawcę wizji lokalnej ani sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy PZP.
6. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
7. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96
ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału wykonawców w postepowaniu.
11. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych ani
dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia kluczowych
zadań.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI