Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyPSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450763
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „Od Kulturowej
Transformacji do Lokalnej Integracji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu: „Od Kulturowej
Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fda168c-e325-43ae-837a-6944274b3a89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344945/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wizyty studyjne dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fda168c-e325-43ae-837a-6944274b3a89

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w
przypisanym postępowaniu.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Aneta Mańko, codziennie w
godzinach pracy PCKUL,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy
PCKUL.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca
posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji
dotyczących zakładania konta na platformie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCKUL.212.6.2024/10.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wizyt studyjnych dla uczestników
projektu (wraz z otoczeniem) projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”,
numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.– zgodnie z poniższym
wykazem.
Celem projektu jest podjęcie działań z zakresu integracji społecznej, aktywności lokalnej i poczucia
tożsamości w tym rozwój aktywności społecznej oraz przygotowanie do akceptacji dla procesu
transformacji i zmiany klimatycznej wśród 275 uczestników projektu i ich otoczenia w dowolnym
wieku, poprzez udział w działaniach transformacji międzypokoleniowej w obszarach
poprawiających jakość życia, podnoszących wiedzę i świadomość ekologiczną, edukacyjną,
rozwojową, integracyjno-kulturalną w okresie do 30.06.2026 na rzecz mieszkańców i obszarów
uczestniczących w procesie sprawiedliwej transformacji z terenu Miasta i Gminy Pszczyna.
Uczestnikami projektu są osoby pełnosprawne (bezrobotne, pracujące, zagrożone wykluczeniem
społecznym, naturalni liderzy w swoich społecznościach), osoby niepełnoletnie (uczące się), a
także osoby z niepełnosprawnościami (intelektualnymi oraz fizycznymi)

4.2.6.) Główny kod CPV: 63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80590000-6 - Usługi seminaryjne

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: SZCZEGÓŁOWO OPISANY W SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość/ atrakcyjność oferty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

A. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Niniejszą ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1
do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
B. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie
wskazanym w Rozdziale V SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi
dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania
ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie,
o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby
Wykonawcy.
C. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Załączniku nr 3
w zakresie wskazanym w Rozdziale VI SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o
którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku
oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby
Wykonawcy.
D. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej
w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby
działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.
E. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się
wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres
udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).F. Oświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na
formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art.
455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. C, C+E, K - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. C, C+E, K. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI