Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z usługą obsługi systemu polegającą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z usługą obsługi systemu polegającą na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-05
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00226251
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z usługą obsługi systemu polegającą na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003465774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 33

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@mopssosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopssosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z usługą obsługi systemu polegającą na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c5c0027-f610-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017125/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zakup i dostawa "opasek bezpieczeństwa" do świadczenia usł. opieki na odległość dal mieszkańców Sosnowca po 65 r.ż. wraz z usługą obsługi systemu przez centrum monitoringu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mopssosnowiec.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mopssosnowiec.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://mopssosnowiec.logintrade.net Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: szp@mopssosnowiec.pl. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r (Dz.U. z 2020 r., poz.2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający sugeruje, aby
korespondencja dotycząca niniejszego postępowania oznaczona była nazwą oraz znakiem postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.2411.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa”, tj. urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość na rzecz osób starszych - mieszkańców Gminy Sosnowiec powyżej 65 roku życia oraz zakup usługi obsługi systemu polegającej na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w związku z realizacją Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 - Moduł II. Program „Korpus Wsparcia Seniorów” realizowany jest w oparciu o dokumenty programowe, tj. opracowany przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 oraz program osłonowy gminy Sosnowiec pn. „Korpus Wsparcia Seniorów na 2022 rok”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji. Prawo opcji dotyczy usług oraz dostaw objętych zamówieniem, o których mowa w pkt. III.1 – III.3 załącznika nr 1 do SWZ. Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkową liczbę osób objętych usługami i dostawami, o których mowa w pkt III.1 – III.3 załącznika nr 1 do SWZ w wymiarze nie przekraczającym 140 osób.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość produktu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: funkcje użytkowe produktu

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał iż, jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wydruku z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie zamówienie, którego przedmiotem była lub jest dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem kompleksowej usługi obsługi opasek (abonament teleopieki). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże minimum pięć dostaw/usług dla minimum pięciu podmiotów. Każda z wykazanych dostaw/usług powinna obejmować co najmniej 50 osób. W przypadku wykonania i niezakończenia jeszcze zamówienia Wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość osób została objęta świadczeniem do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość godzin będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia niniejszego warunku.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw/usług - załącznik nr 5 do SWZ (wzór), bądź dołączonego przez Wykonawcę jego własnego wykazu zawierającego co najmniej powyższe informacje. Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych/wykonywanych usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mopssosnowiec.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych- Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych, 11 stopni. Mam wszystkie pozwolenia i kosztorys. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sosnowiec: Wykonanie remontów pustostanów w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa aparatów telefonicznych IP.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Świadczenie usług telekomunikacyjnych II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI