Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777137-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777137-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.: Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny 01297066900000, ul. Krucza  50 , 00-025  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3349800, 3349966, , e-mail bpp@paih.gov.pl, , faks 223 349 999.
Adres strony internetowej (URL): www.paih.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.paih.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.paih.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-025, ul. Krucza 50

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części
Numer referencyjny: DOW.DSA.25.49/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych (poprzez zakup dostępu do specjalistycznych serwisów internetowych).Zamówienie zostało podzielone na 3 części:1. Część I: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych.Serwis musi oferować dostęp do następujących informacji w języku polskim i angielskim:- dostęp do pogłębionych analiz oraz raportów dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki (co najmniej: motoryzacyjnego, lotniczego; maszynowego; BSS),- dostęp do informacji dotyczących spółek aktywnych na poszczególnych rynkach,- dane makroekonomiczne wraz prognozami.- serwis nie będzie zawierała danych osobowych. - Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp do serwisu dla 10 użytkowników Zamawiającego, z których przynajmniej jeden powinien mieć dostęp do informacji na temat planowanych i zrealizowanych fuzji i przejęć. Zamawiający wymaga, by funkcjonalności serwisu obejmowały możliwość eksportu danych co najmniej: do formatów Excel, Word i PDF oraz możliwość wprowadzania indywidualnych ustawień użytkownika na poziomie monitorowania danych, z alertami włącznie. 2. Część II. Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osób prawnych.Serwis musi oferować dostęp co najmniej w języku polskim i angielskim do informacji o osobach prawnych polskich i zagranicznych z łącznie przynajmniej 60 krajów świata obejmujących co najmniej: • pełną lub skróconą nazwę osoby prawnej, • nr w rejestrze przedsiębiorstw,• branżę wg. słów kluczowych i/lub klasyfikacji NACE/ISIC/PKD/EKD i/ lub innej klasyfikacji szczegółowej na poziomie co najmniej 4 cyfr, • informację nt. produkowanych lub dystrybuowanych produktów, wraz z klasyfikacją haseł produktowych;• lokalizację - region wg podziału administracyjnego, miasto,• dokładny adres siedziby - pełna nazwa, miasto, ulica, kod, kapitał, telefon, fax, strona www, e-mail, • rodzaj działalności - produkcja, dystrybucja, usługi, import, eksport,• kluczowe wartości: obrót, zatrudnienie,• kraje docelowe importu i eksportu,• inne informacje - forma prawna.• serwis nie będzie zawierał danych osobowych.• Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Serwis ma umożliwiać przeszukiwanie bazy po wszystkich ww. polach oraz umożliwiać eksport danych do formatu typu Excel, z limitem eksportów na poziomie min. 125 000 rekordów rocznie i możliwością udostępniania tak pozyskanych danych klientom Zamawiającego i do jego oddziałów zagranicznych. Dostęp do serwisu ma być zapewniony do co najmniej 85 kont dla pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz pracowników jej zagranicznych biur handlowych. Serwis musi oferować dostęp do informacji w języku polskim i angielskim.3. Część III. Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi.Serwis powinien zapewniać dostęp za pośrednictwem sieci Internet do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych oraz ryzyka współpracy z nimi. Serwis musi oferować możliwość weryfikacji osób prawnych na rynku polskim i co najmniej 60 rynkach zagranicznych pod kątem wiarygodności finansowej podmiotów, potencjału współpracy i wiarygodności handlowo-inwestycyjnej. Serwis nie będzie zawierał danych osobowych. Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.Raporty nt. wiarygodności powinny być udostępniane w wersji co najmniej angielskiej oraz w plikach w formatach typu .pdf oraz Word/Excel. Zamawiający zakłada, że w okresie obowiązywania umowy zamówi do 500 raportów dotyczących osób prawnych z różnych krajów. O ile raport dotyczący konkretnej osoby prawnej nie będzie dostępny w bazie lub jego aktualność nie będzie zadowalająca, a Wykonawca będzie dostarczał informacje nt. osób prawnych z danego rynku zagranicznego, dostarczy on raport nt. osoby prawnej nieujętej w bazie w terminie nieprzekraczającym 7 dni dla krajów europejskich i 14 dni dla krajów pozaeuropejskich od momentu jego zamówienia przez Zamawiającego. Dostęp do bazy powinien być zapewniony dla co najmniej trzech stanowisk w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64216200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72319000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.W postępowaniu mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Dotyczy Części I – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.2) Dotyczy Części II – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie internetowych baz danych polskich i zagranicznych osób prawnych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.3) Dotyczy Części III – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 1) - pkt 3) SIWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie z wymogiem zawartym w Rozdziale V ust. 2 pkt 1) – pkt 3) SIWZ (wg Załącznika nr 8a, 8b, 8c do SIWZ). 2) Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i w ust. 2 powyżej.6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.8. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 roku poz. 1282 t.j. z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Zakres informacji zawartych w serwisie 30,00
Zakres sektorowy bazy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwis musi oferować dostęp do następujących informacji w języku polskim i angielskim:- dostęp do pogłębionych analiz oraz raportów dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki (co najmniej: motoryzacyjnego, lotniczego; maszynowego; BSS),- dostęp do informacji dotyczących spółek aktywnych na poszczególnych rynkach,- dane makroekonomiczne wraz prognozami.- serwis nie będzie zawierał danych osobowych. - Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp do serwisu dla 10 użytkowników Zamawiającego, z których przynajmniej jeden powinien mieć dostęp do informacji na temat planowanych i zrealizowanych fuzji i przejęć.Zamawiający wymaga, by funkcjonalności serwisu obejmowały możliwość eksportu danych co najmniej: do formatów Excel, Word i PDF oraz możliwość wprowadzania indywidualnych ustawień użytkownika na poziomie monitorowania danych, z alertami włącznie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64216200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Zakres informacji zawartych w serwisie 30,00
Zakres sektorowy bazy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osób prawnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwis musi oferować dostęp co najmniej w języku polskim i angielskim do informacji o firmach polskich i zagranicznych z łącznie przynajmniej 60 krajów świata obejmujących co najmniej: • pełną lub skróconą nazwę osoby prawnej, • nr w rejestrze przedsiębiorstw,• branżę wg. słów kluczowych i/lub klasyfikacji NACE/ISIC/PKD/EKD i/ lub innej klasyfikacji szczegółowej na poziomie co najmniej 4 cyfr, • informację nt. produkowanych lub dystrybuowanych produktów, wraz z klasyfikacją haseł produktowych;• lokalizację - region wg podziału administracyjnego, miasto,• dokładny adres siedziby - pełna nazwa, miasto, ulica, kod, kapitał, telefon, fax, strona www, e-mail, • rodzaj działalności - produkcja, dystrybucja, usługi, import, eksport,• kluczowe wartości: obrót, zatrudnienie,• kraje docelowe importu i eksportu,• inne informacje - forma prawna.• serwis nie będzie zawierał danych osobowych.• Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych. Serwis ma umożliwiać przeszukiwanie bazy po wszystkich ww. polach oraz umożliwiać eksport danych do formatu typu Excel, z limitem eksportów na poziomie min. 125 000 rekordów rocznie i możliwością udostępniania tak pozyskanych danych klientom Zamawiającego i do jego oddziałów zagranicznych. Dostęp do serwisu ma być zapewniony do co najmniej 85 kont dla pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz pracowników jej zagranicznych biur handlowych. Serwis musi oferować dostęp do informacji w języku polskim i angielskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64216200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Zakres informacji zawartych w bazie 20,00
Możliwość filtrowania bazy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwis powinien zapewniać dostęp za pośrednictwem sieci Internet do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych oraz ryzyka współpracy z nimi. Serwis musi oferować możliwość weryfikacji osób prawnych na rynku polskim i co najmniej 60 rynkach zagranicznych pod kątem wiarygodności finansowej podmiotów, potencjału współpracy i wiarygodności handlowo-inwestycyjnej. Serwis nie będzie zawierał danych osobowych. Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.Raporty nt. wiarygodności powinny być udostępniane w wersji co najmniej angielskiej oraz w plikach w formatach typu .pdf oraz Word/Excel. Zamawiający zakłada, że w okresie obowiązywania umowy zamówi do 500 raportów dotyczących osób prawnych z różnych krajów, zgodnie z szacunkowym podziałem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).O ile raport dotyczący konkretnej osoby prawnej nie będzie dostępny w bazie lub jego aktualność nie będzie zadowalająca, a Wykonawca będzie dostarczał informacje nt. osób prawnych z danego rynku zagranicznego, dostarczy on raport nt. osoby prawnej nieujętej w bazie w terminie nieprzekraczającym 7 dni dla krajów europejskich i 14 dni dla krajów pozaeuropejskich od momentu jego zamówienia przez Zamawiającego.Dostęp do bazy powinien być zapewniony dla co najmniej trzech stanowisk w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64216200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Zakres informacji zawartych w raportach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI