Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Targ
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-02-27
  • ZamawiającyAkademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00190639
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ans-nt.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ce63ade-cbe9-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/888779

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a
wykonawcami odbywa się przy użyciu serwisu platformazakupowa.pl, chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków
zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do składania ofert stwierdzono inaczej.
2) Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy zamawiającego.
3) Zamawiający w zakresie pytań:
3.1. technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer
22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
3.2. merytorycznych wyznaczył osoby, do których kontakt umieszczono w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ lub zaproszeniu do
składania ofert.
https://platformazakupowa.pl/pn/ppuz
zampub@ans-nt.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne i
organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem niniejszej Instrukcji.
5) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z pkt. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
6) Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza
po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.
7) Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
8) W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB
każda (link do instrukcji).
9) Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w
drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
10) Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
11) Ofertę i oświadczenia JEDZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
12) Oferty, oświadczenia JEDZ, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwo oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty przekazywane w postępowaniu, sporządza
się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 57), z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w
Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, zwana dalej ANS w Nowym Targu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Barbary Kołacz-Schule,
z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pisząc na adres podany powyżej lub
na adres e-mail: iod@ans-nt.edu.pl..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ WDROŻENIE ŚRODOWISKA
TELEKOMUNIKACYJNEGO (SERWER TELEKOMUNIKACYJNY, APARATY TELEFONICZNE, PRZEŁĄCZNIKI SIECIOWE,
OPROGRAMOWANIE, USŁUGA INSTALACJI)”, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku gdy dojdzie do zawarcia
umowy również w celu związanym z realizacją i rozliczeniem umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy państwowe i podmioty publiczne
w ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy wynikający z przepisów
prawa oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.;
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych
osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą poddawane profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.382.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 174094,95 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa, montaż oraz wdrożenie środowiska telekomunikacyjnego (serwer
telekomunikacyjny, aparaty telefoniczne, przełączniki sieciowe, oprogramowanie, usługa instalacji).
2) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona demontaż i utylizację istniejącej centrali telefonicznej zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektronicznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1622 ze zm.) w
nawiązaniu do przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

32524000-2 - System telekomunikacyjny

32540000-0 - Centrale

32541000-7 - Wyposażenie centrali

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

32551200-2 - Centrale telefoniczne

32551400-4 - Sieć telefoniczna

32551500-5 - Kable telefoniczne

48820000-2 - Serwery

32570000-9 - Urządzenia łączności

32571000-6 - Infrastruktura komunikacyjna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1.1. Cena oferty brutto (C) - waga kryterium 60 %, tj. max. 60 pkt.
1.2. Energooszczędność Systemu (E) - waga kryterium 20 %, tj. max. 20 pkt.
1.3. Spójność Systemu (S) - waga kryterium 10 %, tj. max. 10 pkt.
1.4. Gwarancja na dostarczony System (G) - waga kryterium 10 %, tj. max. 10 pkt.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + E + S + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów
C - liczba punktów uzyskana w kryterium „Cena ofertowa brutto”
E - liczba punktów uzyskana w kryterium „Energooszczędność Systemu”
S - liczba punktów uzyskana w kryterium „Spójność Systemu”
G - liczba punktów uzyskana w kryterium „Gwarancja”
2) Sposób oceny ofert:
2.1. Ocena oferty w kryterium „Cena” (C) - punkty za kryterium zostaną obliczone
w następujący sposób:
najniższa cena oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
Cena = ---------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej
Maksymalna liczba punktów jakie może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2.2. Ocena oferty w kryterium „Energooszczędność Systemu” (E) - punkty za kryterium zostaną obliczone w następujący sposób:
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia zaoferuje energooszczędny System – otrzyma 20 pkt;
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia nie zaoferuje energooszczędnego Systemu – otrzyma 0 pkt.
2.3. Ocena oferty w kryterium „Spójność Systemu” (S) - punkty za kryterium zostaną obliczone w następujący sposób:
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia zaoferuje spójny System – otrzyma 10 pkt;
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia nie zaoferuje spójnego Systemu – otrzyma 0 pkt.
2.4. Ocena oferty w kryterium „Gwarancja” (G) - punkty za kryterium zostaną obliczone w następujący sposób:
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia zaoferuje okres gwarancji wydłużony do 36 miesięcy lub dłużej – otrzyma 10 pkt;
• Wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji wynoszący 24 miesiące –otrzyma 0 pkt.
3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Energooszczędność Systemu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spójność Systemu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Wykonawca na potrzeby realizacji zamówienia zapewni kierownika projektu, posiadającego certyfikat potwierdzający
kompetencje z zakresu zarządzania projektami na poziomie PRINCE2 Foundation 2017 (należy załączyć do oferty).
2. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące wdrożenie Systemu posiadały komplet certyfikatów technicznych
dotyczących Systemu przewidzianych przez jego producenta, potwierdzających posiadanie przez te osoby wymaganych
kwalifikacji. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopię tych certyfikatów do oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda załączania do oferty podmiotowych środków dowodowych.

3. Dokumenty składane na wezwanie
3.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SWZ, w tym kopie dokumentów wskazanych w Rozdz. XVII. pkt 4)) oraz niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 do SWZ) z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ.
1.3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.4. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
1.5. Oświadczenie składają odrębnie:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Węgrzce Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI