Usługa dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin S.A. w lokalizacji Chełm-Kumowa Dolina-częstotliwość 100,9 MHz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-18
  • ZamawiającyPolskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00078767
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin S.A. w lokalizacji Chełm-Kumowa Dolina-częstotliwość 100,9 MHz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430368738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48815364200

1.5.8.) Numer faksu: +48815328728

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@radio-lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Media publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin S.A. w lokalizacji Chełm-Kumowa Dolina-częstotliwość 100,9 MHz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32b9c4f-c9c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radio-lublin.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radio-lublin.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. z 2020, poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Radia Lublin S.A. dostępnej pod adresem: https://radio-lublin.logintrade.net (dalej zwaną: „Platformą”), jak również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w nagłówku Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ), w zakładce „BIP” → Zamówienia publiczne → Zamówienia o wartości równej lub powyżej 130 tys. zł netto. Niniejsze postępowanie znajduje się w zamieszczonym na Platformie wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego.
Do połączenia między Zamawiającym, a Wykonawcami używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
2) Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
3) Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
4) Zamawiający informuję, że wszelkie pisma (dot. wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, wezwania do uzupełnienia, dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu składania ofert i inne wymagane ustawą) będą kierowane do Wykonawców poprzez Platformę.
5) W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
6) Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując Wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://radio-lublin.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7) Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w „Instrukcji korzystania z Platformy Przetargowej Radia Lublin S.A.”, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawne uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe według poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Polskie Radio – Regionalna Rozgłośnia w Lublinie „Radio Lublin” S.A. kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
 pisemnej na adres: ul. Obrońców Pokoju 2, 20 – 030 Lublin,
 elektronicznej na adres e-mail: iod@radio-lublin.pl
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
 pisemnie na adres: ul. Obrońców Pokoju 2, 20 – 030 Lublin,
 elektronicznie na adres e-mail: iod@radio-lublin.pl
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. PZZ.251.6.2021, i nazwie „Usługa dosyłu
do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin S.A. w lokalizacji Chełm-Kumowa Dolina-częstotliwość 100,9 MHz.”
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa
w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZZ.251.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego sygnału programów Radia Lublin S.A. w lokalizacji Chełm-Kumowa Dolina-częstotliwość 100,9 MHz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Dodatkowe informacje zawierają załączniki:
 Regulamin współpracy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.
 Warunki finansowe stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64228200-2 - Usługi transmisji sygnału radiowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie do wykonywania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 576) polegającej na świadczeniu usług rozprowadzania lub rozpowszechniania programów radiofonicznych lub telewizyjnych.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga, by Wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 PLN lub więcej*
* W przypadku, gdy w Wykonawca poda kwoty w walucie innej niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w niniejszej literze, Zamawiający przyjmie wartość w PLN wg kursu średniego NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (a jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie zostanie opublikowany przez NBP średni kurs walut, wówczas Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu tabeli kursów opublikowanej przez NBP).
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na emisji sygnałów programów radiowych UKF, o zakresie i charakterze zbliżonym do części przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, tj. o co najmniej 12 – miesięcznym zobowiązaniu umownym oraz mocy emisji nie niższej niż wymagana dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego referencje bądź inne potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dostępne są mu urządzenia techniczne (infrastruktura, nadajniki radiowe, urządzenia transmisyjne itd.) w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowy dokument składa osobno każdy Wykonawca.
 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:  wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu wykonanych usług określa Załącznik Nr 12 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji.
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy tylko usług, które odpowiadają wymaganiom określonym w ust. 16 pkt 4 lit. a) SWZ.
 wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy (infrastruktura, nadajniki radiowe, urządzenia transmisyjne itd.) w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu urządzeń technicznych określa Załącznik Nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Przez ofertę rozumie się prawidłowo wypełnione przez Wykonawcę:
a) Formularz oferty według wzoru określonego treścią Załącznika Nr 4 do SWZ oraz następujące dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert:
 dowód wniesienia wadium;
 pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
 zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – według wzoru określonego treścią Załącznika Nr 13 do SWZ - jeżeli dotyczy.
2) Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu:
Do oferty Wykonawca dołącza:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – oryginał dokumentu;
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ – oryginał dokumentu.
c) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ – oryginał dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca składający ofertę jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1 800,00 zł.
2) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Banku Pekao S.A. Nr 42 1240 5497 1111 0000 5011 8205 z dopiskiem „Wadium w przetargu na usługę dosyłu do obiektu i emisji z obiektu nadawczego Kumowa Dolina,
nr postępowania PZZ.251.6.2021”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ – oryginał dokumentu;
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ – oryginał dokumentu;
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zostały określone w treści projektowanych postanowień umowy w
sparwie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowi
załącznik nr 14 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://radio-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-19

2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub brygad do elewacji, dociepleń budynków - Wieluń
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje pracowników lub brygad do elewacji, dociepleń budynków Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia, praca na terenie Wielunia i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI