System monitorowania GPS / 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
System monitorowania GPS / 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
System monitorowania GPS / 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

System monitorowania GPS / 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d0cf213-4d24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.eko-region.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/ekoregion

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale XI i XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zamontowania, uruchomienia oraz świadczenia usługi o charakterze ciągłym polegającej na monitorowaniu systemem bazującym na systemie pozycjonowania satelitarnego (zwanym dalej systemem monitorowania GPS), umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie, odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów pojazdów Zamawiającego oraz zapisującego dane o miejscach wyładunku i załadunku w sposób umożliwiający weryfikację tych danych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34933000-6 - Sprzęt nawigacyjny

51240000-6 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych

64214100-0 - Usługi w zakresie udostępnienia łączności satelitarnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, co najmniej:
• dwóch dostaw systemu monitoringu a każda o wartości nie mniejszej
niż 100 000,00 zł netto, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (dołączyć referencje). - załącznik nr 10 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz został podany w Rozdziale VIII SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz został podany w Rozdziale VIII SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy – Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), umożliwiające porównanie parametrów z oferty z parametrami określonymi w Szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ oraz umowy,
Opracowanie w/w dokumentu niezgodnego z wymaganiami zawartymi w SWZ, a także zawierającego rozwiązania sprzeczne z wymogami zawartymi w SWZ i jej załącznikach, stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy i wykluczenia go z postępowania przetargowego (niezgodność oferty z SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowy środek dowodowy – Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), umożliwiające porównanie parametrów z oferty z parametrami określonymi w Szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ oraz umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały opisane w Rozdziale X SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 3 do SWZ,
2. Szczegółowy opis możliwość zmian umowy został zawarte w § 15 umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1. Od dnia zawarcia umowy przez okres 30 dni nie dłużej niż do dnia 31.12.2021 r. w zakresie dostarczenia i montażu urządzeń monitoringu GPS.
2. Od dnia 1.01.2022 roku przez okres 36 miesięcy w zakresie obsługi (abonamentu) monitorowania GPS i zarządzania flotą.
Miejsce wykonania zamówienia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy – Wykaz baz montażowych (Bełchatów, Pajęczno, Skierniewice, Ostrzeszów, Sromutka).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ofert na kolokacje serwera - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ofert na kolokacje serwera z zastrzeżeniem, by fizyczna lokalizacja była w Łodzi lub najbliższej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI