Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
System Contact Center dla Poradni Wielospecjalistycznych i Kardiologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Ziołowa 45-47
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-635
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azawada@gcm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
System Contact Center dla Poradni Wielospecjalistycznych i Kardiologicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-008196c9-b173-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
gcm.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gcm.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie ZakupowejZamawiającego https://gcm.logintrade.net/ .7.2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują tylko za pośrednictwemPlatformy Zakupowej pod adresem: https://gcm.logintrade.net/.Zamawiający nie dopuszczawykorzystywania poczty elektronicznej, wskazanej w pkt. 7.3 SWZ, w niniejszym postępowaniu, jakośrodek komunikacji elektronicznej do komunikacji Zamawiającego z wykonawcami. 7.3. Osobamiuprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:Anna Zawada - Specjalista ds. ZamówieńPublicznych Magdalena Domagała – Inspektor ds. Zamówień Publicznych 7.4. Wykonawca możezwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.Wniosek należy przesłać na pośrednictwemPlatformy Zakupowej.Zamawiający udziela wyjaśnień treści SWZ z zachowaniem zasad określonychart. 284 Pzp.7.5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródłazapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a w przypadkach, o których mowa wart. 280 ust. 2 i 3 ustawy, przekazuje wykonawcom, którym udostępnił odpowiednio SWZ albo opispotrzeb i wymagań. 7.6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminuskładania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ zamawiający udostępnia na stronieinternetowej prowadzonego postępowania.7.7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ atreścią udzielonych wyjaśnień i zmian, obowiązująca jest treść zawierająca późniejsze oświadczenieZamawiającego.UWAGA!!!7.8. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej została zamieszczona wzakładce INSTRUKCJE pod adresem https://gcm.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .7.9. Ogólnezasady korzystania z Platformy Zakupowej:7.9.1. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentównie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu rejestracji orazlogowania nie wymaga złożenie oferty. Logowania wymaga zmiana lub wycofanie oferty,przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego,kierowane w toku badania i oceny ofert.7.9.2. Złożenie dokumentów oraz oświadczeń, o których mowaw pkt. 7.9.1. SWZ wymaga zarejestrowania się przez wykonawcę lub w przypadku posiadania konta naPlatformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logującWykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie: https://gcm.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html7.9.3. Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień orazinformacji przyjmuje się ich datę złożenia na Platformie Zakupowej.7.10. Wykonawca może zwrócić siędo Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Proces zadawania pytań został opisany w zakładceINSTRUKCJE pod adresem https://gcm.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .7.11 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,Wykonawca winien skontaktować się z Logintrade S.A. ul. Braniborska 2/10, 53-680 Wrocław; tel. +4871 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3.5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGórnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego wKatowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40–635 Katowice – Ochojec;• inspektor ochrony danych osobowych wGórnośląskim Centrum Medycznym im. prof. Leszka Gieca Śląskiego Uniwersytetu Medycznego wKatowicach - kontakt iod@gcm.pl, 32/359-89-54;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; •Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres minimum 5lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.3321.54.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System Contact Center dla Poradni Wielospecjalistycznych i KardiologicznychSzczegółowy opisprzedmiotu zamówienia zawierają Załącznik 2b i Załącznik 4 do SWZ. Zamawiający informuje,że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryteriówokreślonych w SWZ oraz ich wag.Oferty oceniane będą punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub ofertyczęściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 2 Odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przedjej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis przedmiotu zamówienia, potwierdzający jednoznacznie zgodność parametrówzaoferowanego przedmiotu zamówienia z określonymi w SWZ,5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy