Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-19
  • Numer ogłoszenia587431-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587431-N-2019 z dnia 2019-08-19 r.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 12933300000000, ul. ul. Wieniawskiego  1 , 61-712  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8294440, e-mail przetargisdzp@amu.edu.pl, faks 61 8294012.
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amu.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
Numer referencyjny: ZP/1653/U/1/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem umowy jest: a) zamówienie podstawowe - świadczenie usług: telefonii komórkowej dla 338 szt. kart SIM (w tym w grupie 1 dla 60 szt. Kart SIM, a w grupie 2 dla 278 szt. kart SIM) oraz usług Internetu mobilnego dla 80 szt. kart SIM oraz dostawa 338 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 i nowszym) b) zamówienie opcjonalne- świadczenie z prawem opcji usług: telefonii komórkowej dla max. 50 szt. kart SIM (w tym w grupie 1 dla 15 szt. kart SIM, a w grupie 2 dla 35 szt. kart SIM) oraz usług Internetu mobilnego dla max. 10 szt. kart SIM oraz dostawa do 50 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 i nowszy). Wspólny słownik zamówień: 64212000-5 – usługi telefonii komórkowej; 32250000-0 – telefony komórkowe, 31712112-8- karty SIM, 3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Oferowane warunki realizacji zamówienia nie mogą być gorsze niż bieżąca standardowa oferta Wykonawcy dla klientów biznesowych. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr A do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca może zaoferować aparaty o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny, nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. 3.5. W celu potwierdzenia, że oferowany aparat telefoniczny spełnia parametry opisane przez zamawiającego Wykonawca składa opis oferowanego aparatu, zawierający parametry techniczne urządzeń. W przypadku aparatów telefonicznych innych niż podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia- przykładowe typy aparatów telefonicznych, Wykonawca najpóźniej w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dostarczy po 1 szt. z każdego typu telefonu określonego w umowie do oglądu przez Zamawiającego. 3.7. Zamawiający wskazuje, iż odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawo opcji dla niniejszego zamówienia polega na tym, iż Zamawiający jest zobowiązany do zakupu jedynie części dostaw lub usług objętych niniejszym zamówieniem, natomiast odnośnie pozostałego zakresu może dokonać zakupu tych dostaw lub usług, ale nie jest do tego zobowiązany. Jednocześnie Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru usług, z których korzysta, w ramach zakresu usług wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż ostateczna ilość usług danego rodzaju wykorzystana przez Zamawiającego będzie uzależniona od jego rzeczywistych potrzeb. 3.8. Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres zamówienia, który zostanie na pewno przez niego zrealizowany określony został w rozdz. 3 ust. 3.1. lit a) – zamówienie podstawowe i obejmuje: 1) abonament świadczenia usługi telefonii komórkowej w grupie 1 i 2– dla 338 numerów przez 24 miesiące (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia), 2) abonament usługi mobilnego Internetu (min. 40GB)– dla 80 numerów przez 24 miesiące (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia), 3) świadczenie usług telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym w pozycji dla kwoty prognozowanej, obejmującej standardowe usługi oferowane przez Wykonawcę dla klienta biznesowego, w tym w szczególności: transmisja głosu w sieci GSM 900/1800/2100 – połączenia międzynarodowe w UE (poza pakietem minut objętych abonamentem) oraz roaming poza UE, pakiety danych oraz SMS i MMS w roamingu - w kwocie prognozowanej przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia). 4) dostawę aparatów telefonicznych – 338 szt. fabrycznie nowych urządzeń, 3.9. Zamawiający wskazuje, że w ramach prawa opcji jest uprawniony do wymagania zrealizowania przez Wykonawcę części zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, określonego w rozdz. 3 ust. 3.1 lit b) – zamówienie opcjonalne, jednakże Zamawiający nie jest zobowiązany do wykonania prawa opcji (zależy to wyłącznie od decyzji Zamawiającego), natomiast Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamowienia opcjonalnego w zakresie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Zamówienie opcjonalne obejmuje: 1) abonamenty świadczenia usługi telefonii komórkowej w grupie 1 i 2 – max dla 50 numerów (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia) – ostateczna ilość wg zapotrzebowania Zamawiającego, 2) abonament usług mobilnego Internetu (min. 40GB)- max dla 10 numerów (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia) - ostateczna ilość wg zapotrzebowania Zamawiającego, 3) dostawa aparatów telefonicznych – max do 50 szt. fabrycznie nowych urządzeń. 4) świadczenie usług telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym w pozycji dla kwoty prognozowanej, obejmującej standardowe usługi oferowane przez Wykonawcę dla klienta biznesowego, w tym w szczególności transmisja głosu w sieci GSM 900/1800/2100 – połączenia międzynarodowe w UE (poza pakietem minut objętych abonamentem) oraz roaming poza UE, pakiety danych oraz SMS i MMS w roamingu (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia). 3.10. Ostateczny zakres zrealizowanego zamówienia będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, dlatego zarówno ilość poszczególnych usług wskazanych powyżej może ulec zmianie, jak i ostateczna wartość umowy może być niższa od wskazanej w umowie wartości maksymalnej umowy.

II.5) Główny kod CPV: 64212000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32250000-0
31712112-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych - zostali wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954 t.j).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 1 usługę polegająca na świadczeniu usług telefonii komórkowej o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazana realizacja została wykonana lub jest wykonywana należycie (1 usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie 1 umowy.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia –przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – dokument wymagany na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. 5.ust. 5.1 ppkt. 2a) SIWZ. 2.Wykaz wykonanych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiace przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2b) SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz ten podpisuje pełnomocnik
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. 2. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów , o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ - złacznik składany wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. 3. dowód wniesienia wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądź - dokument skladany wraz z ofertą 4. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - dokument składany wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 5. Wykonawca do oferty załączy zgodnie z zapisami rozdz. 3.pkt 3.5 SIWZ opis proponowanych modeli telefonów, zawierający parametry techniczne urządzeń. Na podstawie załączonego opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 6. Aktualny cenniku Wykonawcy dla klienta biznesowego - dokument składany wraz z ofertą .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
20 000.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Pakiet usług w ramach abonamentu (połączeń wychodzących i wielkość przesyłu danych) w roamingu UE w jednym okresie rozliczeniowym 25,00
Wielkość rabatu na płatne usługi transmisji danych w UE 5,00
Wielkość rabatu na pozostałe usługi odpłatne (w tym w szczególności , choć nie wyłącznie połączenia międzynarodowe, roaming poza UE, pakiety danych poza UE) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wyboru Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie w następujących przypadkach: 1) Zamawiający ma prawo żądania zmiany zawartej umowy w przypadku zmian regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen, bądź zmian samych cenników, jeśli będą one korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia aneksu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianach regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen. Korzystna dla Zamawiającego zmiana stawek cen danych usług obowiązywać będzie od momentu wprowadzenia zmienionego cennika usług dla partnera biznesowego. Korzystna dla Zamawiającego zmiana ceny netto danej usługi telekomunikacyjnej wpływać będzie odpowiednio na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie. Strony mogą potwierdzić pisemnie taką zmianę umowy na koniec danego okresu rozliczeniowego. 2) W przypadku wycofania danego modelu aparatu telefonicznego, możliwe jest zastąpienie tego modelu nowym modelem stanowiącym następcę poprzedniego, bez zmiany ceny, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, 3) W przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 12 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 4) W przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 12 ust.2. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 5) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, z zastrzeżeniem § 8 oraz § 6 ust. 5, 6) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z zastrzeżeniem § 8, 7) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem § 8, 8) Na wniosek Zamawiającego strony przewidują możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy określonego w § 4 ust. 1, w przypadku gdy w terminie wskazanym w § 4 ust. 1 nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto wskazana w § 6 ust. 3. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin obowiązywania niniejszej umowy ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż o 3 m-ce licząc od daty końcowej wskazanej w § 4 ust. 1. 9) wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 1 a – 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 1), 2) lub 3).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-09-25 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz konfiguracja zapory sieciowej wraz z kontraktem serwisowym, licencjami na dostęp VPN. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Wykonanie dokumentacji projektowej terenów sportowo-rekreacyjnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługa połączeń sieciowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługi telekomunikacyjne wraz z dostawą urządzeń.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI