Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawa, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016362050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 578 44 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wup.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawa, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02c66e2-7264-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup usługi stacjonarnej VoIP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3.Zamawiający, zgodnie z art. 67 uPzp, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) Szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4.Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:
Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie (dalej „WUP”) ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, z którym można się skontaktować poprzez adres mailowy: wup@wup.mazowsze.pl, telefonicznie (22) 578 44 00 lub pisemnie na w/w adres siedziby administratora.
Inspektor Ochrony Danych We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres mailowy: iod@wup.mazowsze.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
b) zawarcia, wykonania i rozliczenia wykonania umowy w przypadku wybrania Pani/Pana oferty jako Wykonawcy zamówienia publicznego.
Podstawami prawnych przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‒ Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) – dalej „uPzp”,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem.
Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (m.in. art. 18, art. 74, art. 118, art. 252 art. 260 uPzp).
Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) prawo sprostowania swoich danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO;
c) ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl/ ), gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie poddawane profilowaniu lub/i zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Informacje o zbieranych danych osobowych Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy PZP oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.261.342.2023.MC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP wraz z dostawą, wdrożeniem i konfiguracją centrali wirtualnej, telefonów oraz przełączników PoE. Usługa realizowana będzie w następujących etapach:
1) w etapie 1:
─ dostawa (zakup) aparatów telefonicznych IP oraz switchy PoE, niezbędnych do obsługi systemu,
─ wdrożenie i konfiguracja systemu w oparciu o wirtualną centralę zbudowaną na zasobach serwerowych Wykonawcy (Operatora).
Realizacja etapu 1 zakończy się 15 grudnia 2023 roku i zostanie rozliczona do końca 2023 roku.
2) w etapie 2:
─ świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej, obejmujących wszystkie, w tym zamiejscowe lokalizacje Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
Realizacja etapu 2 rozpocznie się z dniem 1 stycznia 2024 roku na okres 48 miesięcy, tj. do dnia 31 grudnia 2027 roku. W ramach usługi Zamawiający otrzyma przydział nowej, jednolitej numeracji, 600 numerów z prefixem 22 oraz 25 numerów z prefixem 25. Dla zachowania płynnej, niezachwianej komunikacji Zamawiający wymaga uwzględnienia warunku zachowania numeracji dotychczasowej z ustawieniem automatycznego przekierowania na nowe numery.
2. Ze względu na planowaną zmianę miejsca, warszawskiej siedziby Urzędu usługa realizowana będzie w następujący sposób:
od dnia 1 stycznia 2024 roku do momentu zmiany siedziby (I kwartał 2024 roku, bez określenia ścisłej daty), w następujących lokalizacjach:
a) Warszawa, ul. Młynarska 16,
b) Warszawa, ul. Ciołka 10a,
c) Warszawa, ul. Leszno 21,
d) Radom, ul. Mokra 2,
e) Ostrołęka, ul. Poznańska 17,
f) Płock, ul. Kolegialna 19,
g) Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21,
h) Ciechanów, ul. Wodna 1.
3. Po zmianie siedziby usługa świadczona będzie we wszystkich zamiejscowych lokalizacjach określonych w punktach d - h, jak wyżej oraz jednej, centralnej siedzibie Urzędu w Warszawie przy ul. Chłodnej 52/54.
4. Zamówienie obejmuje dostawę 455 szt. aparatów telefonicznych IP opisanych poniżej z zewnętrznymi zasilaczami sieciowymi, 17 szt. switchy PoE opisanych poniżej, w ilości wskazanej - do następujących lokalizacji:
1) Warszawa ul.Młynarska 16,Leszno 21, Ciołka 10a lokalizacja docelowa ul.Chłodna 52/54 Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 330 szt. aparatów telefonicznych Typ I i 5 szt. aparatów telefonicznych Typ II oraz 17 switchy PoE (Power over Ethernet)
2) Radom, ul. Mokra 2 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 28 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
3) Ciechanów, ul. Wodna 1 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 21 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
4) Płock, ul. Kolegialna 19 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 21 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
5) 08-110 Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21 - Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 22 telefonów typ I i 1 szt. typ II,
6) 07-400 Ostrołęka, ul. Poznańska 17 – Wykonawca dostarczy i skonfiguruje do użytku Zamawiającego 22 telefonów typ I i 1 szt. typ II.
Dostawa oraz instalacja tych urządzeń będzie przeprowadzona w sposób zgodny z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszelkie niezbędne urządzenia, akcesoria i oprogramowanie oraz przeprowadzić konfigurację, zapewniając pełną funkcjonalność systemu telekomunikacyjnego w każdej z wyżej wymienionych lokalizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64211000-8 - Publiczne usługi telefoniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)
31214100-0 - Przełączniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną oceną w wymienionych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 92
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przełączniki sieciowe PoE
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zainstalował i utrzymuje/ utrzymywał przez okres minimum 12 miesięcy co najmniej 3 usługi telekomunikacyjne obsługujące co najmniej 100 numerów oraz na żądanie zamawiającego wykaże, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.
W odniesieniu do warunków odnoszących się do doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskażą w ofercie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości usług wielu umów, jeśli były wynikiem tego samego zapytania ofertowego lub przetargu jednego odbiorcy.
Wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca, który samodzielnie nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, tj. nie posiada wymaganego „doświadczenia” może polegać na doświadczeniu podmiotu trzeciego. W takim przypadku, Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie takiego podmiotu wskazując i wskazać zakres - załącznik nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejsze oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp;
f) w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
Wzór wykazu wykonanych / wykonywanych usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 4. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz zmian dopuszczalnych w ustawie PZP (art. 455 Pzp) zamawiający przewiduje zmiany wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje następujące podstawy wykluczenia: o których mowa w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp oraz podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży na wezwanie podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIII podrozdział 13.2.
3. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży na wezwanie podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w paragrafie 18 SWZ.
4. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, których złożenia wymaga Zamawiający:
1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 4.1 do SWZ;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument zgodnie z art. 125 ust. 5 uPzp (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 4.2 do SWZ;
4) oświadczenie o wykonanych usługach - Załącznik nr 8 do SWZ;
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Załącznik nr 6 do SWZ;
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument zgodnie z art. 118 ust. 3 uPzp (jeśli dotyczy) - Załącznik 7 do SWZ;
7) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (na formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem lit. b);
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
i. wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
ii. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 uPzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
iii. umocowanie nie wynika z ppkt 7 a) i b),
W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.